BMW planuose – galingesni nei 600 AG hibridiniai modeliai

Vokietijos automobilių gamintojas BMW paskelbė, kad ketina sukurti visų populiariausių modelių hibridines versijas su iš tinklo įkraunamu elektros varikliu. Koncernas pademonstravo populiariausio sedano – 3 serijos BMW – hibridinį prototipą bei koncepcinį hibridinės pavaros mechanizmą. Kurdamas naujuosius hibridus gamintojas naudos „i“ serijos modeliuose įdiegtas technologijas.

Bandomasis hibridinis automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
Bandomasis hibridinis automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 17, 2014, 5:08 PM, atnaujinta Jan 18, 2018, 11:18 PM

Oficialios BMW atstovės Lietuvoje, įmonės „Krasta Auto“ generalinis direktorius Olegas Martyniukas mano, kad pademonstruota hibridinė ateitis – jau netoli. „Mes tikimės, kad jau 2015 metais Lietuvoje sulauksime pirmųjų BMW modelių su „eDrive“ sistema, kurie bus dinamiški, kaip įprasta BMW, tiksliai valdomi, komfortiški ir, svarbiausia, galės judėti visiškai neteršdami aplinkos“, – sakė O. Martyniukas. Prototipinis 3 serijos sedanas

Prancūzijoje gamintojas pademonstravo iš tinklo įkraunamą hibridinį „BMW 3 Series“ prototipą, kuris turi keturių cilindrų „TwinPower Turbo“ benzininį variklį ir elektros motorą, kurį maitina iš elektros tinklo įkrauta aukštos įtampos baterija. Elektros variklis ir pavara naudoja „BMW eDrive“ technologiją, kuri įdiegta elektromobilyje „BMW i3“ ir sportiniame hibride „BMW i8“.

Dinaminiais parametrais šis sedanas gali būti lyginamas su tradiciniu BMW „trečiuku“, turinčiu 6 cilindrų variklį: jo galia siekia 245 AG, o sukimo momentas - 400 Nm. Gamintojas skelbia, kad 100 kilometrų kelią jis gali įveikti vidutiniškai sunaudodamas apie 2 litrus degalų ir palikdamas 50 g/km CO2 pėdsaką. Važiuojant elektriniu režimu prototipas gali įsibėgėti iki 120km/val. greitį ir nuvažiuoti apie 35 kilometrus.

Planuojami 500 kW galios hibridai

Pasak BMW atstovų, iš tinklo įkraunamo BMW hibrido technologija yra lengvai pritaikoma kitiems koncerno modeliams. Tobulėjant technologijoms BMW hibridai pasižymės galingesniais varikliais ir talpesnėmis baterijomis: bendra elektros ir vidaus degimo motorų galia hibriduose sieks 500 kW (670 AG).

Vien elektra bus galima nuvažiuot dukart toliau – iki 100 km. Tai leis praktiškai kasdien miesto kelionėse važiuoti neteršiant aplinkos, vien elektros režimu, o vidaus degimo variklį naudoti tik tolimesniems atstumams įveikti.

Beje, demonstruodamas hibrido koncepciją automobilių gamintojas ir Bavarijos taip pat numatė, kad elektros variklis galėtų būti derinamas su vandenilio variklių technologijomis. Tiesa, kol kas plėtojant pavaros mechanizmą su vandenilio kuro elementais kyla tvarios gamybos problemų.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl iškrėsta Darbo partijos būstinė?