Atsiėmęs automobilį iš serviso vyras išvydo šlykštų vaizdą

Pasiėmėte automobilį iš serviso, o vietoje tvarkingo ir malonaus važiavimo – bėda, kokios nė nesitikėjote.

Daugiau nuotraukų (1)

Ilona Staškutė

Dec 18, 2014, 8:17 PM, atnaujinta Jan 18, 2018, 9:01 PM

Su tokia problema susidūrė portalo Lrytas.lt skaitytojas Tomas K., papasakojęs, kaip jo automobilį remontavo įmonės „Girilis“ servisas.

„Viskas prasidėjo nuo to, kad patikrinus tepalo lygį matuoklėje pastebėjau neaiškias baltas žymes ir vandens pėdsakus. Be to, atsukus tepalo kamštį variklio skyriuje taip pat matėsi neaiškios baltos žymės ir vandens lašeliai“, - pradėjo pasakojimą jis.

Grįžo į tą patį servisą

Vyras įtarė, kad gali būti trūkusi variklio galvos tarpinė, nes vis tekdavo papildyti aušinimo skystį.

Jo automobilyje variklio galvutė jau buvo remontuota gegužės mėnesį, tai darė tas pats „Girilio“ servisas. Todėl įtaręs, kad kažkas blogai padaryta, Tomas nutarė nuvažiuoti ir pasikonsultuoti kas jo automobiliui vėl nutiko.

„Nuo remonto praėjo vos penki mėnesiai, be to, turėjau lapą, kuriame buvo surašyta, kas keista, kainos ir prisegtas čekis. Nuvažiavus ir paaiškinus situaciją, paprašė palikti automobilį apžiūrai.

Buvo antradienis, darbo diena, todėl palikęs automobilį turėjau ieškoti kas mane parveš, nes servisas yra už 25 km nuo tos vietos, kur gyvename. Be to, turėjau atsiprašyti iš darbo, nes mano automobilis liko servise ir aš neturėjau galimybės nuvažiuoti“, - tvirtino vyras.

Tą pačią dieną jis sulaukė skambučio iš serviso – esą, viskas automobiliui gerai, balkšvos žymės atsirado staigiai pakitus oro temperatūrai ir mažai važinėjant. Tomui pasidomėjus, kur dingsta aušinimo skystis, meistras įtarė salono šildytuvo gedimą.

Išvydo bjaurią balą

Po trijų dienų vyras sulaukė skambučio, kad mašina suremontuota. Per vargus susiradęs pažįstamą žmogų, kuris galėtų parvairuoti skolintą automobilį, Tomas nuvyko į servisą. Patikėjęs priėmėjo žodžiu, kad automobilis sutvarkytas, susimokėjo 482 litus ir išvažiavo.

„Kadangi dar turėjau šiokių tokių reikalų, paleidęs vairuotoją su skolintu automobiliu namo, aš su savo „suremontuotu" automobiliu nuvažiavau apie 60 kilometrų. Grįžęs namo pastebėjau, kad vistiek pečiukas nešyla taip, kaip reikia. Pūtė vos vos drungnas vėjelis. Pradarau variklio dangtį ir ką jūs sau manot? Taip taip - nėra aušinimo skysčio. Tuščia“, - stebėjosi vairuotojas.

Skubiai grąžinęs taisytą automobilį į servisą Tomas paprašė pakaitinio automobilio, tačiau sulaukė neigiamo atsakymo.

Tačiau didžiausias šokas jo laukė, kai servise pakėlė vairuotojo pusės kilimėlį. Ant pažliugusio kilimo telkšojo didelė, skaisčiai žalia aušinimo skysčio bala.

Apie kompensaciją – nė kalbos

Savaitgalį praleidęs namuose Tomas vėl skolinosi automobilį važinėjimui į darbą. Po poros dienų sulaukęs skambučio iš serviso jis apsidžiaugė trumpam – nebeveikė automagnetola, o šildytuvas taip pat vis dar pūtė šaltą orą.

„Apie važinėjimą į servisą pirmyn atgal, vairuotojo samdymą ir automobilio nuomos kompensaciją niekas net nekalba. Galu gale sakytų „atsiprašome, bet jūsų automobilio mes nesugebame sutvarkyti.“

Ir viskas. Būtų viskas aišku, kad reikia ieškoti, kad kažkas kitas tvarkytų. Bet ne, meistrai manęs klausinėja, kas galėtų būti, nors aš atvažiavęs į servisą turėčiau taip elgtis“, - pasakojo jis.

Prašė neviešinti

Galiausiai ši remonto epopėja baigėsi tuo, kad Tomas pats nusipirko naudotą salono šildytuvą, o servise jį įdėjo nemokamai bei grąžino pinigus, sumokėtus už naują šildytuvą – 185 litus.

Pašnekovas tikino nepykstantis ant meistro-priėmėjo ir nenorintis, kad šis prarastų darbą.

Mat šia istorija pradėjus domėtis portalui lrytas.lt, kaskart susisiekus su UAB „Girilis“ gaudavome ne atsakymą iš įmonės vadovybės, o Tomo žinutę, apie meistro perduodamus prašymus istorijos neviešinti.

Galiausiai po keleto raginimų įmonė pateikė miglotą paaiškinimą:

„Jūsų minima situacija yra išspręsta ir toliau jos plėtoti nėra priežasties. Informaciją jums pateikęs asmuo nėra tiesioginis situacijos dalyvis, o mūsų kliento bičiulis, kurio jums pateikta informacija yra stipriai įtakota daugiau momentinių emocijų ir mažiau - faktų.

Mūsų santykiai su klientu yra puikūs. Klientas mums neturi jokių pretenzijų ar juolab pasipiktinimų.

Mes dėl kliento taip pat neturime nei menkiausio nusiskundimo. Mūsų žiniomis, klientas yra išreiškęs norą šios situacijos nebeaptarinėti, nes nemato tam reikalo.“

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas feisbuke.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.