„Auto Bild“ duomenimis, Ingolštato gamintojų naujiena turės automatinę aštuonių laipsnių pavarų dėžę ir visų ratų pavarą „Quattro“.
Jai taip pat numatytas V6 dyzelinis motoras ir modifikuotas V12 monstras, siekiantis 585 AG. Dizainas primins apie išraiškingų linijų konceptą „Prologue“.
Tai pirmasis serijinis „Audi“, už kurio išvaizdą atsakingas Europos bestselerio – VII kartos „Volkswagen Golf“ kūrėjas Markas Lichtė.
Tarp techninių patobulinimų, šiek tiek pavėlinusių premjeros laiką, yra ir autonominio vairavimo technologija.
„Audi“ „aštuntukas“ galės važiuoti palikęs ramybėje vairuotoją, jei automobilio greitis neviršys 60 km/h.
Mašina pati gebės persirikiuoti, stabdyti ir ieškoti laisvos parkavimo vietos.
Kaip sakė „Audi“ kompanijos technologijų bosas Stefanas Mozeris:“Geras autopilotas visuomet bus tobulesnis už žmogišką vairininką, nes jis neplepa telefonu, nekreipia dėmesio į keleivius arba nespokso... na, kad ir į tą pačią merginą pakelėje. Aš manau, kad mūsų autonominiai automobiliai yra geresni už daugelį vairuotojų“.
Naujienas ruošia ir dar du Europos automobilių gamintojai.
„Volkswagen“ kompanija ketina reanimuoti legendinį „Camper“ mikroautobusiuką, o vokiečių inžinieriai jau pluša prie brėžinių.
Naujasis „kemperis“ primins seną gerą 50-tųjų modelį, tvirtino įmonės direktorių valdybos pirmininkas Hainzas Noizeris.
Kompanijos bosas taip pat patikino, kad jokio kito varianto, išskyrus elektrinį, jie nė nesvarstę. Baterija, maitinanti stilingą elektromobilį, bus montuojama žemiau grindų.
Internete pasklido ir pirmosios padidinto pravažumo „Citroen Aircross“ fotografijos. Naujasis prancūzų visureigis kažkuo primins „Cactus“ modelį, tik masyvesnį ir skvarbesniu žvilgsniu.
Jis turės techninį sprendimą, kurį kompanijos viduje juokais vadina „kamera ant keturių ratų“: mat, „Aircross“ vairuotojas galės apžvelgti aplinką 360-ties laipsnių kampu.
Ar važiuojanti prancūzų fantazija taps serijiniu automobiliu, kol kas dar neaišku. Maždaug po metų turėtume pamatyti bandomąjį „Aircross“ variantą.