Kačerginės „Nemuno žiedas“ prieš sezoną sulaukė atnaujinimo

Vis daugiau Lietuvos lenktynininkų garsina Lietuvos vardą užsienyje. Praktiškai visi jie savo karjerą pradėjo vienintelėje Lietuvoje žiedinių lenktynių trasoje „Nemuno žiedas“.

Kačerginės „Nemuno žiedo" trasa prieš naują sezoną tapo saugesnė.<br>„Nemuno žiedo“ nuotr.
Kačerginės „Nemuno žiedo" trasa prieš naują sezoną tapo saugesnė.<br>„Nemuno žiedo“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 24, 2015, 6:07 PM, atnaujinta Jan 5, 2018, 11:31 PM

Daugiau nei pusę amžiaus skaičiuojanti trasa intensyviai ruošiasi jau 54-tam sezonui, kuris netrukus prasidės.

Lenktynių trasoje ištisą dieną burzgianti sunkioji technika vykdo objekto infrastruktūros priežiūros bei atnaujinimo darbus. Vienas pagrindinių darbų – tai trasos saugumo didinimui skirtų stabdymo zonų įrengimas bei atnaujinimas.

Trasa projektuota, kai mūsų keliais važinėjo kur kas lėtesni automobiliai, todėl pavojingiausiose trasos vietose yra pilama specialios frakcijos skalda, kuri lenktynininkams, išlėkusiems iš trasos, padės greičiau sustoti.

Taip pat statomos, rišamos bei dažomos padangos, kurios reikalingos sušvelninti transporto priemonių smūgius į metalinius atitvarus. Taip gerinamas bendras trasos saugumas.

Taip pat lenktynių trasoje ženklinamos linijos, senas starto šviesoforas keičiamas nauju, moderniu, bet kokiomis oro sąlygomis ryškiai matomu LED diodų šviesoforu.

Atnaujintas, sutvirtintas šviesoforo stovas, atnaujinti reklaminiai stendai, kurių poreikis dėl padidėjusio susidomėjimo reklamuotis trasoje auga.

Už mėnesio trasoje išdygs ir nauji, visus Lietuvos automobilių sporto federacijos reikalavimus atitinkantys teisėjų bokšteliai.

Pastarieji iki šiol keldavo nemažai rūpesčių dėl savo kokybės. Bus įrengtos ir lentelės prieš posūkius, kurios informuos lenktynių dalyvius apie atstumą, likusį iki posūkio.

Kaip teigė VšĮ „Nemuno žiedas“ direktorius Arūnas Samochinas, pasiruošimas naujam sezonui vyksta sklandžiai, vykdomi visi numatyti darbai, kurie kitą savaitę turėtų būti baigti.

Pasak jo, tai yra tik nedidelė dalis iš numatytų darbų sąrašo, tačiau šiuo metu finansinės galimybės leidžia vykdyti tik prioritetinių darbų sąraše esančius darbus.

Taip pat trasos atstovai derasi su Lietuvos automobilių sporto federacija, kad šiais metais Kačerginės „Nemuno žiede“ galėtų vykti kuo daugiau tiek profesionalų, tiek mėgėjų čempionatų.

Šiam tikslui pasiekti reikia gauti LASF licenciją, kuri yra suteikiama tik tuo atveju, jei trasa atitinka saugumo reikalavimus.

Trasos valdytojų teigimu, federacija profesionaliai žiūri į esamą situaciją ir vertina atliekamus darbus objektyviai. Nors trasa yra pastatyta dar 1961 metais ir dalis trasos nuo tų metų taip ir nėra mačiusi naujo asfalto, tai vienintelė mūsų šalyje esanti lenktynių trasa, pritaikyta automobilių bei motociklų sportui.

Susitikimuose su naujuoju LASF prezidentu Romu Austinsku ir visu LASF žiedo komitetu buvo aptartos visos galimybės siekti bendro tikslo – sklandaus bendradarbiavimo tarp „Nemuno žiedo“ ir LASF, kad trasoje būtų galima vykdyti kuo daugiau varžybų.

Artimiausios didžiausios lenktynės „Nemuno žiede“ – populiariosios lenktynių serijos „Fast Lap“ pirmosios lenktynės. Trasoje geriausius Lietuvos sportininkus bus galima išvysti gegužės 15-16 dienomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.