„Volvo XC90“ prieš „Audi Q7“: asfalto karalių dvikova

Tokio kalibro naujų modelių pasirodo labai retai, bet šią vasarą į Lietuvą atkeliavo net du didžiausi ir prabangiausi visureigiai – vokiškas „Audi Q7“ ir švediškas „Volvo XC90“.

„Audi Q7“ ir „Volvo XC90“ – du prabangūs visureigiai, šįmet pasirodę Lietuvoje.<br>Lrytas.lt montažas
„Audi Q7“ ir „Volvo XC90“ – du prabangūs visureigiai, šįmet pasirodę Lietuvoje.<br>Lrytas.lt montažas
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo XC90“ pasikeitė neatpažįstamai ir virto tikrai prabangiu visureigiu.<br>D.Umbraso nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Naujos kartos „Audi Q7“ – ryškesnio, aštresnio stiliaus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Volvo“ itin daug dėmesio skyrė detalėms ir patogumui.<br>D.Umbraso nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Audi Q7“ salonas įrengtas sportišku, nesupainiojamu „Audi“ stiliumi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (69)

Ilona Steponėnė

Sep 22, 2015, 12:15 PM, atnaujinta Oct 14, 2017, 1:10 PM

Abu jie talpina septynis žmones, gali važiuoti rimtai pažliugusiais miško keliais, spindi prabanga ir turi nesuskaičiuojamą galybę protingų sistemų. Panašumų daug, bet mane labiausiai domino šių visureigių skirtumai.

Kostiumas ir kombinezonas

Pirmoji „Audi Q7“ buvo pristatyta dar 2005-aisiais ir pardavinėjama net 10 metų. Nieko keisto – pirmasis „Audi“ visureigis buvo didžiulė naujiena, visą dešimtmetį praktiškai neturėjusi „premium“ segmento vertų konkurentų.

Pirmosios kartos „Volvo XC90“ salonuose užsibuvo dar ilgiau, jis gaminamas net nuo 2002 metų. Tačiau jis, priešingai nei prabangioji „Audi“, nebuvo laikomas turtingo gyvenimo simboliu.

Iki šių metų, kai salonus pasiekė antros kartos XC90.

Tvirtas ir praktiškas „Volvo“ visureigis persirengė savo darbinius rūbus į elegantišką kostiumą ir dabar gali be jokios gėdos vežti ne tik Švedijos karalių, bet ir bankininką ar įmonės vadovą.

Ryškiausias jo išorės bruožas, be jokios abejonės, yra T formos priekiniai žibintai, „Volvo“ dizainerių manymu, primenantys griaustinio dievo Toro plaktuką.

Salono įrengimas nė kiek nenusileidžia solidžiai visureigio išorei, ir kalbu ne vien apie prabangiems modeliams privalomą odos, didelio ekrano ir kokybiškų plastmasių rinkinį. „Volvo XC90“ salone yra ne viena smulki detalė, suteikianti mašinai ir grožio, ir šilumos, „dvasios“.

Ir šildomos, ir vėsinamos odinės sėdynės papuoštos mažomis Švedijos vėliavėlėmis, visi užrašai informaciniame kompiuteryje – lietuviški, o jei matinėmis medžio detalėmis puoštame salone trūksta blizgesio, galima užsisakyti pavarų svirtį iš krištolo.

„Audi“ salone – taip pat aukščiausios kokybės medžiagos, o bendras įvaizdis aštresnis ir sportiškesnis. Lygios linijos ir klasikinis, tipiškas „Audi“ prietaisų skydelis neleidžia susipainioti, į kokios markės automobilį įsėdote.

Sportiškos juodos „Alcantara“ odos sėdynės atrodo lyg kviestų persirengti lenktyniniu kombinezonu ir lėkti į trasą. Ten Q7 nepridarytų gėdos, bet apie tai kiek vėliau.

Iš išorės ryškiausias naujojo visureigio bruožas – didžiulės šešiakampio formos priekinės grotelės. Visas automobilio kėbulas paryškintas aštresnėmis linijomis ir sportiškesnėmis, vyriškesnėmis detalėmis.

Trečios eilės iššūkis

Abiejų automobilių koziris – trečia sėdynių eilė. Jei šeima turi tris vaikus ir kartais kartu važiuoja močiutė, septynios vietos automobilyje yra būtinos. Apie vaikus užsiminiau ne be reikalo – septyniems suaugusiems važiuoti nebūtų patogu nė viename iš bandytų automobilių.

Bet daugiau erdvės trečioje eilėje vis tik lieka „Volvo XC90“ keleiviams. Čia gali patogiai važiuoti ne tik mažamečiai, bet ir paaugliai bei smulkesnio sudėjimo suaugusieji.

Į „Audi Q7“ galinę eilę suaugusiems verčiau nesisprausti – galvai ir pečiams vietos yra pakankamai, bet kelius važiuojant tektų įremti į krūtinę.

Nors „Audi“ visureigis yra šiek tiek didesnis už „Volvo“, į jo bagažinę telpa mažiau krovinių. Naudojant visas sėdynes į Q7 bagažinę telpa 295 litrai, o į XC90 – net 451 litras krovinių. Tiesa, nulenkus paskutinę arba abi sėdynių eiles, bagažinės talpa tampa beveik vienoda.

Kaip jie važiuoja?

Tikrieji abiejų visureigių skirtumai pasirodo kelyje. Abu bandyti automobiliai buvo varomi dyzeliniais motorais, bet jų galia apčiuopiamai skyrėsi. „Volvo XC90“ buvo varomas nauju 2 litrų darbo tūrio 225 AG varikliu, o „Audi Q7“ – 3 litrų darbo tūrio 272 AG motoru.

Nieko keisto, kad „Audi“ pajudėjimas iš vietos ir pagreitis džiugino labiau. Vokiškame automobilyje supakuota ne tik daugiau „arklių“, bet ir aukštesnis sukimo momentas – 600 Nm prieš 470 švediškus niutonmetrus.

Ir viename, ir kitame automobilyje esančios galios daugiau nei pakanka visoms realaus eismo situacijoms, bet „Audi“ gali persikūnyti ir į tikrą sportišką automobilį.

Ant tos pačios platformos, kaip „Porsche Cayenne“ ir „Volkswagen Touareg“ pagamintas, 325 kg svorio numetęs „Audi Q7“ ne tik galingas, bet ir puikiai valdomas. Jo visi keturi ratai yra ne tik varantys, bet ir vairuojami – sukant į posūkį galiniai ratai šiek tiek, iki 5 laipsnių, pasisuka į priešingą pusę. Dėl to automobilis valdomas itin tiksliai, o tvirta važiuoklė pašalina bet kokį visureigiams būdingą svyravimą.

Mieste šiuo automobiliu geriausia važinėti įsijungus komfortišką režimą, nors ir tada jaučiasi, kad jis buvo kurtas galvojant apie lygesnius vokiškus kelius.

„Volvo XC90“ elgesys kelyje – visiška priešingybė. Jo važiuoklė ne tik idealiai sugeria duobes, jam ne kliūtis net iškiliosios perėjos ar rimti nelygumai. XC90 buvo pirmasis automobilis, kuriuo važiuojant nereikėjo nė kiek pristabdyti prieš iškiliąją perėją. Pervažiavus ją leistinu 50 km/val. greičiu automobilis net nekilstelėjo, nebekalbant apie nemalonų krestelėjimą.

Ilgiau pavažinėjus su XC90 būtų galima pagalvoti, kad visoje Lietuvoje keliai yra tobulai lygūs. Be to, jo minkštai važiuoklei pakanka ir tvirtumo. Sukant į posūkį automobilis tvirtai įsikimba į kelią ir nepradeda svyruoti, nors taip stipriai paspausti kaip su „Audi“ nepavyks.

Išskiria kaina

Kuris automobilis geresnis? Šįkart paprasta atsakyti, kad tai skonio reikalas. Abu visureigiai turi labai aiškiai besiskiriančius „charakterius“. Itin sportiškas visureigis „Audi“ pirmauja situacijose, reikalaujančiose maksimalaus pajėgumo, o labai patogus ir itin maloniai važiuojantis „Volvo“ turi pranašumą važinėjant kasdieniu režimu.

Jei vis tiek sunku apsispręsti, automobilius gana aiškiai išskiria kaina. Bazinė „Audi Q7“ versija kainuoja net 9,2 tūkst. eurų brangiau, nei paprasčiausias „Volvo XC90“, o tarp bandytų automobilių buvo dar didesnis kainos skirtumas.

Brangiausia įranga pripildytas „Volvo“ kainavo kiek daugiau nei 80 tūkst. eurų, o taip pat puikiai sukomplektuoto Q7 kaina siekė net 100 tūkst. eurų. Bet jei norėtųsi garsiojo „Audi“ prietaisų skydelio „virtual cocpit“, kaina dar šoktelėtų.

„Audi Q7“ skaičiai:

Bazinė kaina: 62,5 tūkst. eur.

Variklis: 2967 cm3 272 AG dyzelinis.

Maksimalus sukimo momentas: 600 Nm/1500-3000 aps./min.

Pavarų dėžė: 8 laipsnių automatinė.

Įsibėgėjimas iki 100 km: 6,5 sek.

Didžiausias greitis: 234 km/val.

Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 5,6 l/100 km.

Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 5072/2029/1712

Ratų bazė, mm.: 3002

Bagažinės talpa, l.: 295-2053

Svoris: 1995 kg.

Gamybos vieta: Bratislava, Slovakija.

„Volvo XC90“ skaičiai:

Bazinė kaina: 53,3 tūkst. eur.

Variklis: 1969 cm3 225 AG dyzelinis.

Maksimalus sukimo momentas: 470 Nm/1750-2500 aps./min.

Pavarų dėžė: 8 laipsnių automatinė.

Įsibėgėjimas iki 100 km: 7,8 sek.

Didžiausias greitis: 205 km/val. (apribotas)

Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 5,8 l/100 km.

Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 4950/2140/1776

Ratų bazė, mm.: 2984

Bagažinės talpa, l.: 451-1868 l

Svoris: 2078 kg.

Gamybos vieta: Torslanda, Švedija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.