Kitas „Ford Mustang“ veidas: geriausias automobilis šeimai

Amerikos simbolis „Ford Mustang“ pusę amžiaus europiečiams buvo tolima svajonė. Vien už Atlanto pardavinėjami sportiniai automobiliai Europos kelius pasiekdavo tik kaip klasikiniai egzemplioriai ar konteineriuose atplukdytas „metalo laužas“.

Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Seponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Seponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Steponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Seponėnės nuotr.
Šeštosios kartos „Ford Mustang“ atvyko ir į Europą.<br>I.Seponėnės nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
„Ford Mustang“ gali būti puikus automobilis kasdienai.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (48)

Ilona Steponėnė, specialiai lrytas.lt iš Vengrijos

Sep 30, 2015, 7:37 PM, atnaujinta Oct 12, 2017, 3:07 PM

Bet praėjus 50 metų amerikietiškų automobilių etalonas pagaliau atkeliavo į Europą pro paradines duris – šeštosios kartos „Mustang“ oficialiai pardavinėjami ir Senajame žemyne. Kaip jiems seksis mūsų kraštuose? Ar labai galingi ir palyginus nebrangūs automobiliai yra tai, ko Europai seniai reikėjo, o galbūt amerikietiška dvasia mums pernelyg tolima? Tai patikrinau per „Ford Mustang“ bandymus Vengrijoje. Agresyviai nusiteikęs ateivis Lietingas, rudeniškas rytas Budapešte nenuteikė itin žvaliai. Ir oro uoste, ir pakeliui į „Ford“ būstinę apniukusiomis gatvėmis pro akis slinko nedideli, praktiški, pilkais atspalviais nudažyti automobiliai. Ryškiai geltoni, raudoni ir mėlyni „Mustang“ buvo tikri peizažo išsišokėliai, o užvedus 5 litrų darbo tūrio V8 modelį garsus urzgimas tik patvirtino – tai ne ekologija ir taupumu susirūpinusių europiečių darbas. Vien pažvelgus į „Mustang“ akivaizdu, kad šitas modelis kardinaliai skiriasi nuo visos likusios pasiūlos ne tik „Ford“, bet ir kitų gamintojų gamoje. Platus, stambus kėbulas, ryklio nosį primenantis automobilio priekis su žirgo emblema ir iš trijų vertikalių elementų sudaryti galiniai žibintai neleistų apsigauti net tamsoje. Tačiau yra ir kita pusė. Jei europiečiai įsitikina, kad kiekviena apdailos detalė tiksliai prisispaustų prie kilimo, „Mustang“ gamintojai tokiomis detalėmis galvos nekvaršino. Nelygūs tarpai matyti ir salone, ir bagažinėje, o „Mustang“ kabrioleto versija atidarius stogą neturi jokių dangčių kėbulo kraštuose paslėpti stogo mechanizmą. Bet tai nedaro jokios įtakos vairavimo malonumui, o šis automobilis būtent jam ir sukurtas. Amerikietiškas raumuo Kaip ir priklauso tikram amerikietiškam „muscle-car“, po „Mustang“ kapotu – klasikinis V formos aštuonių cilindrų 426 AG variklis, kurį užvedus pasigirsta tikra muzika kiekvieno automobilių gerbėjo ausims. Maksimalų net 524 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis automobilį iki 100 km/val. išjudina per 4,8 sek. ir leidžia be vargo pagreitėti važiuojant ir taip nemažu greičiu. Naujasis „Mustang“ į Europą neatsivežė tradicinės amerikietiškų „raumenų“ ligos – puikaus pagreičio tiesiojoje, bet beviltiško elgesio posūkiuose. Visiškai naują važiuoklę gavęs „Mustang“ elgiasi tiksliai ir paklusniai. Tiesa, didesnė jo svorio dalis (54 proc.) tenka priekinei daliai, todėl stipriau spustelėjus akceleratorių jaučiasi, kaip galiniais ratais varomo automobilio užpakalinė dalis taikosi „pabėgti“. Dar daugiau emocijų „Mustang“ suteikia įprastą vairavimo režimą perjungus į „Sport+“ arba „Track“ nustatymą. Jie pakoreguoja akceleratoriaus jautrumą, vairo tvirtumą ir iš dalies išjungia stabilumo kontrolę, o „Track“ pasirinkimas išjungia traukos kontrolę ir leidžia „Mustang“ slysti šonu. Vairavimo malonumą papildo ne tik galingas variklis bei patobulinta važiuoklė, bet ir tiksli pavarų dėžė, „kieta“ sankaba bei stiprūs stabdžiai, akimirksniu sustabdantys įsibėgėjusį „Mustang“. Kūrė Europai, pasiliko sau Klasikinis sportinis automobilis į Europą atsivežė dar vieną naujovę – taupų, aplinką tausojantį 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį su turbina, turintį „tik“ 309 AG. Be abejo, tai nėra mažai, bet persėdus iš 5 litrų motoru varomo „Mustang“ į Europai adaptuotą jo versiją apima toks jausmas, lyg vietoje gabalo torto lėkštėje atsidūrė dietinis pyragaitis. Mažesnį ir taupesnį variklį „Ford“ pasirinko dėl Europoje vyraujančių didžiulių mokesčių galingiems modeliams, tačiau net 70 proc. britų pasirinko versiją be kompromisų. Ironiška, bet 2,3 litrų motorą labiau įvertino amerikiečiai – JAV beveik pusė „Mustang“ užsakomi su šiuo varikliu. Pakankamai taupus kasdienai Jis tikrai nėra blogas pasirinkimas – tiesiog „Mustang“ su vienu ir kitu varikliu skiriasi kaip diena nuo nakties. „Ecoboost“ garsas nepraneša visam rajonui, kad atvažiuoja „Mustang“, o akceleratoriaus pedalas nebenuteikia lenktynėms. Bet 2,3 litro variklis stebina itin mažomis degalų sąnaudomis. Kalnuotoje vietovėje važiuojant normaliu režimu jis vartojo vos 6,6 litro benzino 100 kilometrų – mažiau, nei gamintojo žadami 8 litrai. Prie to pridėjus patogias sėdynes bei „Ford Sync2“ komunikacijos sistemą neapleidžia mintis, kad taupusis „Mustang“ galėtų būti puikus automobilis kasdienai.

Vaikiškų kėdučių tvirtinimai „Isofix“ taip pat yra. Be to, nereikia pamiršti, kad jis turi daugiau nei 300 „arklių“, kurie garantuoja daugybę pergalių prie šviesoforo. Penkialitrė versija taip pat nėra tokia ėdri, kaip būtų galima tikėtis – nors gamintojo duomenimis, jam 100 km reikia 13,5 litrų benzino, važinėjant ramiai sąnaudos svyruoja apie 11 litrų/100 km. Priešinga sėkmė Šeštosios kartos „Mustang“ kūrėjai pasinaudojo ta pačia sėkmės formule, kuri į aukštumas iškėlė dar pirmąją jo kartą. Vietoje to, kad bandytų išsunkti sportiškumo atsargas iš kasdieninio automobilio, „Ford“ pagamino sportinį automobilį, kuris sugeba būti ir paprastu. „Mustang“ nėra nei išskirtinis, nei prabangus. Nuo 1964-ųjų šio modelio automobilių parduota daugiau nei 9 milijonai, o naujausioji karta Lietuvoje kainuoja tik kiek daugiau už įprastą sedaną. Jis turi tai, ko nori kiekvienas tikras automobilių mylėtojas – daug galios, daug greičio ir išskirtinį stilių. O visa kita – tik smulkmenos, kurias užgožia V8 urzgimas. „Ford Mustang“ skaičiai: Bazinė kaina: 35,9 tūkst. eur. Variklis: 4949 cm3 426 AG benzininis. Maksimalus sukimo momentas: 524 Nm/4250 aps./min. Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė. Įsibėgėjimas iki 100 km: 4,8 sek. Didžiausias greitis: 250 km/val. (apribotas) Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 13,5 l/100 km. Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 4784/2080/1381 Ratų bazė, mm.: 2720 Bagažinės talpa, l.: 408 l Svoris: 1720 kg. Gamybos vieta: Flet Rokas, Mičiganas, JAV.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.