Vilnietis nustebo: senas troleibusas sviro kaip apgirtęs

Po sausio pabaigoje incidento, kai viename iš Vilniaus troleibusų elektros šoką patyrė septynerių metų berniukas ne vienas sostinės gyventojas ėmė nerimauti dėl jų saugumo.

Techniškai netvarkingas troleibusas tęsė kelionę su keleiviais.<br>Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Techniškai netvarkingas troleibusas tęsė kelionę su keleiviais.<br>Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Techniškai netvarkingas troleibusas tęsė kelionę su keleiviais.<br>Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Techniškai netvarkingas troleibusas tęsė kelionę su keleiviais.<br>Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Techniškai netvarkingas troleibusas tęsė kelionę su keleiviais.<br>Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Techniškai netvarkingas troleibusas tęsė kelionę su keleiviais.<br>Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Saulius Rinkevičius

2016-02-12 10:40, atnaujinta 2017-06-08 08:12

Vaikas tuomet patyrė nervinį šoką ir apdegė ranką. Po poros dienų, praleistų ligoninėje jis buvo išleistas į namus. Berniukas greitai atsigavo, tačiau į troleibusus jau bijojo pažiūrėti.

Nelaimės šį kartą pavyko išvengti, tačiau incidentas priminė liūdną Vilniaus viešojo transporto būklę. 2012 m. pradėta reforma, kurios metu troleibusų ketinta atsisakyti, dabar skendi nežinioje.

Viena iš varganų, daugiau nei 15 metų eksploatacijos skaičiuojančių troleibusų užfiksavo lrytas.lt skaitytojas Martynas. Vaikinas rašo, kad šis tęsė savo kelionę 9 maršrutu, nors buvo smarkiai pakrypęs ant šono.

Orinės pakabos gedimas

„Vilniaus viešojo transporto“ technikos direktoriaus pavaduotojas Jurijus Komarovas paaiškino, kad troleibusas taip pasviro dėl pneumatinės pakabos gedimo.

O tai galėjo nutikti dėl keleto priežasčių. Anot pašnekovo, pasitaiko atvejų, kai suslėgto oro magistralėje įtrūksta vamzdelis ar pažeidžiamas sujungimas.

Taip pat atskirais atvejai gali prakiurti oro pagalvė arba atsijungti oro slėgio reguliatoriaus traukė.

Pastaroji reguliuoja oro padavimą į pagalves priklausomai nuo salono apkrovimo arba tiesiog sugedo oro slėgio reguliatorius.

„Pagal antrinius požymius galima spėti, kad oro nutekėjimo iš sistemos šio atveju nėra, nes troleibusas važiuoja pats, o tai reiškia, kad gedimas yra susijęs su slėgio reguliatoriumi“, – komentavo J.Komarovas.

Viduje buvo keleivių

Jis patikino, kad su elektros sistema šis gedimas niekaip nesusijęs, tačiau pažymėjo, kad toks troleibusas negali būti toliau eksploatuojamas. Jis gražinamas remontui į parką.

Toks važiavimas keleiviams nepatogus, kadangi neveikiant oro pagalvei galinei ašiai tenkantys smūgiai beveik nesušvelninami, tačiau ypatingo pavojaus tai nekelia. Galbūt labiau rizikuotumėte parvirsti.

J.Komarovas įsitikinęs, kad šiuo atveju sugedęs troleibusas be keleivių važiuoja į parką, kur jį pakeitė tvarkingas.

Visgi jį užfiksavęs skaitytojas pasakojo kiek kitokią versiją. Anot vaikino, iš žiedo išvažiavusiame troleibuse tikrai buvo žmonių, o ir stotelėje jis taip sustojo, nors buvo šleivas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl iškrėsta Darbo partijos būstinė?
Gyvai
Gyvai: komentarai apie Vilniuje kilusį gaisrą ir situacijos suvaldymą