„Honda HR-V“ bandymas: europiečiai supras ne viską

Ilgą laiką priešinęsi tam amerikiečių pamėgtam saugumo įspūdžiui, kurį suteikia didesnių automobilių vairavimas, europiečiai galiausiai pasidavė. Šiuo metu Senajame žemyne vyraujančius klientų pageidavimus apibendrinti nesudėtinga – bet kuris modelis yra geras, jei jis panašus į visureigį.

„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Pavadinimas išliko, tačiau naujos kartos HR-V visai nepanašus į savo pirmtaką.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Pavadinimas išliko, tačiau naujos kartos HR-V visai nepanašus į savo pirmtaką.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ įrangos valdymas – pavyzdingai ergonomiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ įrangos valdymas – pavyzdingai ergonomiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Atmosferinis 1,5 l benzininis variklis HR-V nėra pats tinkamiausias agregatas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Atmosferinis 1,5 l benzininis variklis HR-V nėra pats tinkamiausias agregatas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Įskaičiuojant po papildomu dugnu paslėptą ertmę, HR-V bagažinės tūris siekia 470 l.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Įskaičiuojant po papildomu dugnu paslėptą ertmę, HR-V bagažinės tūris siekia 470 l.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
„Honda HR-V“ visureigis aprūpintas naujausiomis technologijomis, tačiau ne itin komfortiškas.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Pirmos kartos „Honda HR-V“ gamyba buvo nutraukta dar 2006 metais.<br>Gamintojo nuotr.
Pirmos kartos „Honda HR-V“ gamyba buvo nutraukta dar 2006 metais.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Išoriniais prietaisais pasirūpinta: pradedant nuo viduriniojo „Elegance“ įrangos lygio visi HR-V modeliai turi dvi USB ir vieną HDMI jungtis.<br>Gamintojo nuotr.
Išoriniais prietaisais pasirūpinta: pradedant nuo viduriniojo „Elegance“ įrangos lygio visi HR-V modeliai turi dvi USB ir vieną HDMI jungtis.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Elektronikos prietaisais pasirūpinta: pradedant nuo vidurinio „Elegance“ įrangos lygio visi HR-V modeliai turi dvi USB ir vieną HDMI jungtis.<br>Gamintojo nuotr.
Elektronikos prietaisais pasirūpinta: pradedant nuo vidurinio „Elegance“ įrangos lygio visi HR-V modeliai turi dvi USB ir vieną HDMI jungtis.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Vienu iš didžiausių „Honda HR-V“ privalumų kovoje su konkurentais turėtų būti erdvus salonas ir talpi bagažinė.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (56)

Saulius Rinkevičius

Feb 28, 2016, 7:41 PM, atnaujinta Jun 6, 2017, 4:31 AM

Todėl „Honda“ sprendimas grąžinti į rinką HR-V modelį, nors šiek tiek pavėluotas, bet buvo būtinas.

Geras padidinto pravažumo modelis solidžias pajamas pastaraisiais metais suteikė ne vienam automobilių gamintojui, tačiau tam, kad verslas judėtų reikalinga platesnė modelių gama.

Geriau vėliau, nei niekada

O „Honda“, bet jau Europos rinkoje didele visureigių ar į juos panašių gaminių pasiūla negalėjo pasigirti. Visas kompanijos dėmesys buvo nukreiptas į CR-V ir nors kiekviena modelio karta buvo sutikta palankiai bei buvo gerai parduodama, negalėjo patenkinti visų klientų poreikių.

Galiausiai praėjus aštuoneriems metams po pirmojo HR-V gamybos nutraukimo, šis modelis buvo prikeltas naujam gyvenimui.

Kaip ir pirmtakas, jis sukonstruotas miesto hečbeko pagrindu, taigi svarbiausias jo donoras buvo naujos kartos „Honda Jazz“.

Prie mažųjų miesto visureigių priskiriamas modelis parduodamas ne tik gimtojoje Japonijoje, bet ir abiejuose Amerikos žemynuose, taip pat Europoje.

Plačiai pasiūlai buvo puikiai pritaikytas automobilio dizainas. „Honda“ pademonstravo, kad visureigis gali būti stilingas, tačiau nebūtinai privalo kelti prieštaringų emocijų, kaip konkurentų „Nissan“ pasididžiavimas „Juke“.

Stiliaus prasme, HR-V yra profesionalus, tačiau atsargus bandymas įtikti skirtingą skonį turintiems pirkėjams: pavyzdingai išlaikytos proporcijos, kėbulas reljefiškas, o markės veidas lengvai atpažįstamas.

Intuityvus įrangos valdymas

Salonas įrengtas tvarkingai, o pragmatiškiems vairuotojams itin patiks iki minimumo sumažintas mygtukų skaičius.

Apskritai, įrangos valdymas HR-V yra vienas patogiausių klasėje. Nereikia sukti galvos, kurie mygtukai ant vairo dubliuoja centrinės konsolės komandas – viskas pavyzdingai intuityvu.

Nemaloniai nustebinti gali tik interjero apdailos medžiagų kokybė. Ji nėra prasta, tačiau 20 tūkst. eurų už automobilį mokantis europietis dažnu atveju norės daugiau.

Geriausias pavyzdys – Lietuvos metų automobilių tapusi „Opel Astra“. Mažiau nei 15 tūkst. kainuojančio kukliausio hečbeko salonas yra jaukesnis vien dėl malonesnių lietimo ir regėjimo pojūčių.

Spartietiško interjero įspūdis labai greitai gali atgrasyti klientus, kurie net nespės pastebėti gerųjų „Honda“ visureigio savybių, o privalumų naujasis HR-V turi.

Kad ir gausią kiekviename komplektacijos lygyje siūlomą įrangą. Mano bandytas modelis su priekinių ratų pavara, 130 AG, 1,5 l benzininiu varikliu ir šešių laipsnių mechanine transmisija kainavo 20970 eurų, tačiau už minėtus pinigus klientas gauna dviejų zonų automatinį oro kondicionierių, lietaus jutiklius, aktyvaus stabdymo mieste sistemą, daugiafunkcinį informacinį ekraną, automatinį ilgųjų šviesų valdymą, 17 colių ratlankius ir daug kitokio gėrio.

Navigacijos įrangos nėra, tačiau suporavę išmanųjį su automobilio įranga centriniame monitoriuje galėsite naudotis daugeliu telefono funkcijų. Interneto duomenys bus skaičiuojami pagal jūsų turimą planą.

Vairuotojo vietoje įsitaisyti galima labai patogiai.

Automobilio valdymas, o ypatingai pedalai šiek tiek per „minkšti“. Jie kaip ir elektra valdomas vairas turi silpną grįžtamąjį ryšį, nors pats visureigis yra stebėtinai paklusnus.

Nedidelio svorio privalumai

Kitaip nei daugumoje mažų miesto visureigių, įskaitant ir B segmento modelius, HR-V juntama stebėtinai maža inercija. Natūralu, kad tai lemia nedidelis, lyginant su konkurentais, svoris.

Bandytas modelis su benzininius variklius ir mechanine pavarų dėže svėrė 1241 kg. Jis žvitriai reaguoja į vairo komandas, greičiau stoja ir noriau greitėja.

Trumpa pavarų perjungimo svirtis suteikia transmisijos valdymui sportiškumo. Dėžė nėra tokia tiksli, kaip vokiškuose automobiliuose, tačiau pasirinktas sprendimas leidžia konstruktoriams „apgauti“ vairuotojus ir suteikti malonaus perjungimo įspūdį.

Benzininis variklis HR-V modelyje nėra geriausias pasirinkimas. Nors vidutinės jo degalų sąnaudos bandymo metu atitiko gamintojo skelbiamą vidurkį – 5,6 l/100 km – ši versija yra vangoka ir greitėja labai nenoriai.

To priežastis yra kuklus, vos 155 Nm sukimo momentas, kuris pasiekiamas esant 6600 aps./min. Įprastomis sąlygomis civilizuoti žmonės taip variklio nekankina, todėl įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka gerokai ilgiau, nei gamintojo skelbiamos 10,2 s.

Apskritai, tokio variklio, koks sumontuotas bandytame automobilyje panaudojimas buvo įmanomas tik dėl lengvo jo kėbulo, tačiau derinys vis tiek prastas.

Šalutinis dietos poveikis

Kita erzinanti problema yra garso izoliacija. Laikais, kai svorio mažinimas yra tapęs prioritetu, tai kankina ne vieno gamintojo modelį, tačiau „Honda“ inžinieriams visai nepavyko rasti kompromisinio sprendimo, kuris leistų tiek sumažinti masę, bet išlaikyti didesnį nei minimalų komfortą.

Galimybė naudotis elektronikos valdomu stovėjimo stabdžiu ar centriniame monitoriuje pateikti vaizdą per HDMI jungtį nublanksta prieš triukšmą salone.

Mažasis visureigis yra neįtikėtinai talpus. Salone patogiai įsitaisytų penki, o komfortiškai – keturi suaugę žmonės. Bagažinės tūris siekia 470 l ir nors ji turi dvigubą dugną, HR-V atveju papildoma ertmė po grindimi yra pakankamai gili tam, kad sutalpintų vidutinio dydžio krepšius.

Galinių automobilio sėdynių pagrindai gali būti pakelti į viršų, taigi ir čia atskirais atvejais galima transportuoti nedidelius krovinius.

Pasirinkimas praktiškiems

Jei į gigantišką batų dėžę ant ratų panašus HR-V jums atrodė patrauklus automobilis ir anuomet norėjote jį vairuoti, bet neturėjote galimybės dabar galite įsigyti visiškai kitaip atrodantį pavadinimą paveldėjusį modelį. Tai praktiškas ir stebėtinai erdvus automobilis.

Jis pakankamai stilingas, kad gerai atrodytų bet kuriose pasaulio vietoje ir užtektinai lengvas, kad savo elgesiu kelyje labiau primintų mažą miesto hečbeką nei kresną visureigį.

Lūkesčių greičiausiai nepateisins interjero apdailos medžiagų kokybė ir prastesnė nei galima tikėtis garso izoliacija.

Kitose rinkose pirkėjams tai galbūt labai neužklius, tačiau europiečiai – labai išrankūs.

Bandomojo „Honda HR-V“ skaičiai:

Bazinė kaina: 18 tūkst. 810 eur.

Bandyto modelio kaina: 20 tūkst. 970 eur.

Variklis: 1498 cm3, 130 AG, 155 Nm benzininis atmosferinis.

Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechanine.

Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 10,2 sek.

Didžiausias greitis: 192 km/val.

Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm): 4294/2019/1605

Ratų bazė, mm: 2610

Bagažinės talpa, l: 470

Svoris: 1241 kg.

Deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos: 5,6 l/100 km.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.