Šiam masyviam elektriniam dviračiui įveikiamos visos kliūtys

Amerikiečių kompanija „Rad Power“ tikina sukūrusi visiems gyvenimo atvejams skirtą elektrinį dviratį, kuriam nėra jokių kliūčių ir kuris lekia lyg reaktyvinis lėktuvas.

„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
„RadRover“ yra vienas pirmųjų elektrinių dviračių su plačiosiomis padangomis.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Jul 13, 2016, 2:42 PM, atnaujinta May 19, 2017, 12:06 AM

Buvo laikai, kai dviračiais su plačiomis padangomis važinėjo tik aštrių pojūčių ištroškę ekstremalai arba žmonės, kurie norėjo be didelių sunkumų įveikti sniego arba smėlio laukus.

Tokie dviračiai puikiai tinka pasivažinėjimams bet kokiu paviršiumi, taip pat ir bekele, tačiau pateisinti tokį pirkinį eiliniam vartotojui būdavo sunku, mat išnaudoti jo galimybes tenka labai retai.

Didieji dviračiai populiarėja

Rėmų, galinčių sutalpinti 10 centimetrų pločio padangas ilgą laiką buvo ribota kaip ir ratlankių ar pačių padangų pasirinkimas.

Tačiau situacija sparčiai keičiasi ir masyvūs dviračiai populiarėja ir eilinių vartotojų gretose. Galbūt tai lėmė patogesnis ir komfortiškesnis važiavimas, kurį suteikia didžiulės padangos. Antra vertus, minti tokio dviračio pedalus yra nelengvas darbas. Netgi įprastas kalnų dviratis rieda lengviau.

Nieko nuostabaus, kad galiausiai kažkam kilo idėja didžiuosius dviračius aprūpinti elektros motorais. Tokiu būdu galima mėgautis jo universalumu ir patogumu, tačiau nepervargti minant pedalus.

Sietle įsikūrusi „Rad Rower Bikes“ kompanija pristato naują elektra varomą dviratį. Galiniame jo rate sumontuotas 750 vatų galios elektros motoras be šepetėlių. Energiją jam tiekia 48 voltų įtampos, 11,6 ampervalandžių akumuliatorių baterija.

Dviračio rėmas pagamintas iš aliuminio lydinių, priekyje sumontuotas amortizatorius, o efektyvų stabdymą suteikia diskiniai stabdžiai.

Gali įveikti 80 km atstumą

Kompanijos atstovai tikina, kad „RadRover“ pavadintas dviratis važiuodamas iki 32 km/val. greičiu vienu įkrovimu gali įveikti iki 80 kilometrų atstumą. Baterijų įkrovimas trunka nuo trijų ir penkių valandų.

Dviračiu galima važiuoti tiesiog minant pedalus ir keičiant pavaras „Shimano“ mechanizmu. Taip pat veikia ir pagalbinis elektros variklio režimas, kuris palengvina dviratininko dalią. Taip pat įmanomas ir grynai elektrini režimas, kurio trauka valdoma per rankinį akceleratorių.

„RadRover“ taip pat turi integruotą priekinį LED žibintą ir nemenką skystųjų kristalų prietaisų skydelį, kuriame rodomas greitis, elektros grandinį įtampa, rida ir energijos likutis.

Kompanija kreipėsi į vieną iš startuolių programas JAV rengiančių įmonių ir naujojo dviračio projektui surinko netgi 200 tūkst. dolerių (181 tūkst. eurų) daugiau nei planavo.

Rėmėjai turės galimybę įsigyti dviratį už 1199 dolerių (1085 eurų), tuo metu likusiems klientams įprasta kaina yra 1499 dolerių (1356 eurų).

Parengta pagal treehugger.com.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.