Nauja technologija gali visiškai pakeisti automobilių variklius

Kintamo darbinio tūrio variklio idėja iki šiol buvo įgyvendinama gana paprastai – populiariausias būdas buvo dalies cilindrų atjungimas, kai automobilis važiuoja pastoviu greičiu. Tą serijinėje gamyboje ne vienerius metus naudoja „Chrysler“, „Bentley“ ir netgi „Aston Martin“.

„Infiniti“ žada, kad ši technologija sukels tikrą revoliuciją vidaus degimo variklių gamyboje.<br>Gamintojo nuotr.
„Infiniti“ žada, kad ši technologija sukels tikrą revoliuciją vidaus degimo variklių gamyboje.<br>Gamintojo nuotr.
„Infiniti“ žada, kad ši technologija sukels tikrą revoliuciją vidaus degimo variklių gamyboje.<br>Gamintojo nuotr.
„Infiniti“ žada, kad ši technologija sukels tikrą revoliuciją vidaus degimo variklių gamyboje.<br>Gamintojo nuotr.
„Infiniti“ žada, kad ši technologija sukels tikrą revoliuciją vidaus degimo variklių gamyboje.<br>Gamintojo nuotr.
„Infiniti“ žada, kad ši technologija sukels tikrą revoliuciją vidaus degimo variklių gamyboje.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 16, 2016, 6:48 PM, atnaujinta May 15, 2017, 6:48 PM

Tačiau „Infiniti“ ketina pristatyti technologiją, kuri, kompanijos atstovų teigimu, sukels tikrą vidaus degimo variklių revoliuciją.

Naujasis variklis turėtų būti ne tik itin galingas, bet ir labai taupus.

Prognozuojama, kad maksimali šio išmanaus vidaus degimo variklio galia sieks mažiausiai 250 AG. Tuo pat metu „Infiniti“ žada, kad ekonomiškumu jis prilygs dyzeliniam motorui ir veiks taip sklandžiai lyg turėtų ne keturis, o šešis cilindrus.

„Renault-Nissan“ alijansui priklausantis japonų gamintojas tikina prie šios idėjos dirbęs daugiau nei 20 metų, o veikiantis agregatas publikai bus pristatytas dar šį rudenį Paryžiaus automobilių parodoje.

Tai bus benzininis keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi. Taip ir kintamo darbinio tūrio technologija, kurią jos autoriai nuo šiol žymės VC-T raidėmis.

Priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir apkrovos automatiškai bus keičiama šio variklio stūmoklio eiga. Dėl to atitinkamai kis ir darbinis tūris bei suspaudimo laipsnis. Motoro švaistiklį sudaro dvi dalys, o prie apatinės iš jų prijungta pavaros svirtis.

Pastarąją judina elektros motoras, o tai galiausiai leidžia padidinti arba sumažinti stūmoklio maksimalų stūmoklio pasiekiamą aukštį.

Dėl šios įmantrios technologijos suspaudimo laipsnis gali svyruoti diapazone nuo 8:1 didžiausiai galiai iki 14:1 – mažiausioms degalų sąnaudoms.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.