Jame sumontuotas net 2400 AG išvystantis variklis ir mažai kuo nuo standartinės besiskirianti, „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžė su dviguba sankaba.
Naujausia „Volvo Trucks“ filmų serijos premjera apie tai, kaip „Geležiniam riteriui“ sekėsi lenktynių trasoje oficialiame gamintojo „YouTube“ kanale bus pristatyta jau rugpjūčio 24 dieną.
Sukurti sunkvežimį – pasaulio rekordininką buvo ir sunkus iššūkis, ir svajonių projektas technikos entuziastams. Taip užduotį apibūdina „The Iron Knight“ projekte dirbę specialistai.
Nors unikaliame sunkvežimyje buvo panaudoti serijinio „Volvo FH“ jėgos agregatai, siekiant didžiausios įmanomos galios, sunkvežimio variklį teko gerokai modifikuoti.
Būsimo rekordininko variklis – tai ratų bazėje, o ne tradiciškai priekyje sumontuotas gerokai modifikuotas D13 agregatas su keturiais turbokompresoriais ir vandeniu aušinamu tarpiniu oro aušintuvu.
Jis išvysto net 2400 AG galią bei neįtikėtiną 6000 Nm sukimo momentą. Supaprastinta elektros instaliacija, elektronikos sistemos bei pakeista programinė įranga yra skirta patobulinto variklio suderinimui su pavarų dėže, kuri skirtingai nuo variklio, nedaug skiriasi nuo montuojamų įprastuose „Volvo FH“ sunkvežimiuose.
Gamintojo teigimu, vienintelė pavarų dėžės modifikacija – tai sustiprinta sankaba, galinti atlaikyti kur kas didesnį sukimo momentą.
Vairuojamas lenktynininko Boije Ovebrinko „The Iron Knight“ bandys pagerinti pasaulio rekordą dviejose – 500 ir 1000 metrų starto iš vietos kategorijose .
„The Iron Knight“ faktai ir skaičiai:
– Sunkvežimis sveria 4,5 tonos, jame sumontuotas 2400 AG bei 6000 Nm sukimo momentą išvystantis variklis. Galios ir svorio santykis yra didesnis nei 0,5 AG/kg.
– Ratų bazėje montuojamas variklis yra gerokai modifikuotas D13 agregatas su keturiais turbokompresoriais ir vandeniu aušinamais tarpiniais aušintuvais.
– Išskyrus sustiprintą sankabą, sunkvežimyje „The Iron Knight“ naudojama pavarų dėžė nesiskiria nuo serijiniu būdu gaminamuose „Volvo FH“ sunkvežimiuose montuojamų pavarų dėžių.
– Siekiant sumažinti svorį atsisakyta daugelio nebūtinų elektronikos sistemų ir komponentų.
– Siekiant pagerinti važiavimo savybes, įdiegta specialiai sukurta programinė įranga.
– Patobulinta kabinos aerodinamika, o pati kabina pagaminta iš stiklo pluošto. Pro dideles šoniniuose aptakuose esančias oro angas į variklį tiekiamas oras aušinimui.