„Nissan Micra“ bandymas: nebeatpažįstamas „burbulas“ atsikratė esminės problemos

Žinote kaip būna, kai po penkiolikos metų atvažiavę į klasės susitikimą nebeatpažįstate kadaise buvusios neišvaizdžios suolo draugės, kuri virto tikru supermodeliu? Būtent toks jausmas apima pažvelgus į naująją „Nissan Micra“.

Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Nissan Micra“ visiškai nepanašus į ankstesnės kartos modelį.<br>I.Steponėnės nuotr.
Daugiau nuotraukų (35)

Lrytas.lt

2017-01-29 09:38, atnaujinta 2017-04-11 05:52

Kompaktiški miesto automobiliai paprastai nepatenka į lietuvių svajonių sąrašus, bet naujausios kartos „Micra“ pristatę inžinieriai tikisi pakeisti stereotipus.

Iš ankstesnės „Micra“ liko tik vardas – naujos kartos modelis yra kardinaliai kitoks ir išore, ir vidumi, o kaip jis važiuoja, išbandėme vingiuotuose Kroatijos keliuose.

Išsprendė tipišką problemą

Miesto visureigių karaliavimo eroje bet koks kitas modelis vairuotojų paprastai būna sutinkamas be didelio entuziazmo. Bet „Nissan“, prieš dešimtmetį sukėlę perversmą keliuose su pirmosios kartos „Qashqai“, ruošiasi sukelti panašų efektą ir su naująja „Micra“.

Pirmą kartą Paryžiaus automobilių parodoje pademonstruotą modelį gamintojas ne be reikalo vadina revoliuciniu. „Micra“ gerokai išaugo savo vardą – naujasis modelis yra kiek didesnis už „Ford Fiesta“, „Volkswagen Polo“ ar „Toyota Yaris“ bei atrodo lyg jau būtų pabuvojęs tiuningo dirbtuvėse.

Automobilis atrodė daug žadančiai dar parodoje, o pavažiavus įvairiais keliais įsitikinau, kad „Nissan“ tikrai rimtai pažiūrėjo į mažiausio savo gamos modelio kūrimą.

Penktosios kartos „Micra“ atsikratė didžiausios kompaktiškų miesto automobilių problemos – akivaizdaus taupymo. B klasės automobiliams įprastas nuosaikus dizainas, nuo anksčiau išleistų didesnių modelių atlikusios technologijos ir pigios apdailos medžiagos, bet naujos kartos modelyje neliko nė vienos iš šių „ligų“.

Tiesa, gali būti, kad automobilis išties nebus labai pigus – ir ankstesnės kartos „Micra“, ir baigiamą gaminti „Note“ keičiančio modelio kainos gamintojas kol kas neskelbia.

Naujos proporcijos

Naujoji „Micra“ neatrodo ir nesijaučia taip, lyg būtų pigus automobilis. Jo forma visiškai pasikeitė – kėbulas pailgėjo net 17,4 cm iki 4 metrų, 7,5 cm išsitempė ir ratų bazė, į plotį „Micra“ išaugo dar 7,8 cm, o aukštis sumažėjo 5,5 cm.

Išorės grožis visuomet yra subjektyvus dalykas, bet nėra abejonių, kad modelis lengvai atpažįstamas. Didesnis ir žemesnis hečbekas išraižytas aštriomis, „raumeningomis“ linijomis, o sportišką dizainą galima papildyti suasmeninti kėbulo juostomis ar lipdukais, kurie ant automobilio užklijuojami dar gamykloje ir gauna trijų metų garantiją.

Kokybiškas dizainas matyti ir salone. Penktos kartos „Micra“ gaminama tik su penkių durų kėbulu, o salone lengvai telpa keturi aukšti žmonės. Salono apdailos medžiagos niekuo nenusileidžia aukštesnės klasės modeliams, o dviejų spalvų deriniai atrodo skoningai ir nenuobodžiai.

Įranga, kurios neturėjo ir prabangiausi

Inžinieriai akivaizdžiai skyrė labai daug dėmesio garsui – ir tam, kurio neturi būti, ir tam, kurio norisi.

Garso izoliacija šiame modelyje stebėtinai gera. Net važiuojant kalnų keliais praktiškai nesigirdėjo nei dyzelinio, nei benzininio motoro garsų.

Tuo tarpu salone „Nissan“ pasiūlė visišką naujovę automobilių rinkoje – „Bose“ garsiakalbius, įmontuotus į vairuotojo galvos atlošą.

Tokios įrangos nesiūlo ir gerokai didesnių ir prabangesnių modelių gamintojai. Tiesa, asmeninės kolonėlės gali būti tik vairuotojo privilegija – keleiviui tokių garsiakalbių užsakyti negalima.

Kardinaliai kitoks vairavimas

Pasikeitusios automobilio proporcijos kardinaliai pakeitė ir vairavimo savybes. „Micra“ svorio centras nusileido žemyn, todėl vingiuotus kelius automobilis įveikė be jokių ketinimų svyrinėti į šonus. Vairavimo pokyčiai sustiprėjo ir dėl naujos technologijos – išmanioji trajektorijos kontrolės sistema švelniai įjungia stabdžius, esančius posūkio viduje ir reguliuoja, kad nepradėtų slysti automobilio priekis ar galas.

Šios technologijos įsikišimas praktiškai nejuntamas, bet palieka įspūdį, kad automobilį paprasta pasukti lygiai tiek, kiek norisi.

„Nissan“ tvirtina kreipę labai daug dėmesio „Micros“ sportiškumui. Prie automobilio prisidėjo ir buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Stefano Modena. „Bridgestone“ įmonėje dirbantis specialistas kūrė specialiai „Micra“ skirtas padangas, dinamiškam vairavimui pritaikytas padangas.

Bet „Micra“ vis tik netapo „karštu hečbeku“. Visiškai išbaigtam sportiškumui vis tik pritrūko vieno esminio dalyko – galingesnio variklio.

Paliko spragą

Kiek apmaudu dėl to, kad gamintojas ne iš karto pristato visas būsimas „Micra“ versijas. Šiuo metu automobilis siūlomas tik su trimis skirtingais varikliais, o pavarų dėžių pasirinkimo apskritai nėra.

Ateityje turėtų pasirodyti ir galingesnių variklių pasirinkimų, laukiama ir sportinės „Nismo“ versijos su „Renault Clio RS“ naudojamu 1,6 litro 200 AG varikliu. Bet kol kas didžiausia galima galia – vos 90 AG.

Po tiek pat „arklių“ turi ir 1,5 litro darbo tūrio dyzelinis variklis su turbina, ir 0,9 litro turbo-benzininis motoras. Trečiasis, bazinei versijai skirtas benzininis 1 litro variklis be turbinos turi vos 73 AG ir galimybės jį pabandyti neturėjome.

Visi motorai derinami su mechanine 5 pavarų dėže, o automatinę dėžę (variatorių) gamintojas planuoja pasiūlyti tik nuo kitų metų.

Abu bandyti 90 AG varikliai savo elgesiu gana stipriai skyrėsi. Dyzelinis variklis skirtas taupesniam, ramesniam važiavimui, bet greitėjant nereikia skubėti perjungti pavarų, nes jos gana ilgos ir variklio sūkiams nukritus iki maždaug 1800 aps/min. gali pasijusti sukimo momento trūkumas.

Tuo tarpu benzininis 0,9 l. motoras maloniausiai elgiasi važiuojant kiek sportiškiau ir laikant apsukas apie 3000 aps/min. Tuomet automobilis noriai greitėja net ir važiuojant didesniu greičiu, nors pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. nėra įspūdingas (tik 12,1 sek.).

Taip važiuoti nėra ekonomiška, bet net ir stipriau sukant variklį „Micra“ vartojo tik iki 7 l. benzino 100 km. Važiuojant ramiai sąnaudos siekė apie 5,5 l., o dyzelinis variklis buvo dar litru taupesnis. Turint galvoje, kad pasivažinėjimas kalnuose ir taip reikalauja daugiau degalų, tikėtina kad „Micra“ iš tiesų bus vienas iš pačių taupiausių modelių rinkoje.

Bandytų „Nissan Micra“ skaičiai:

Bazinė kaina: neskelbiama

Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 3999/1743/1455

Ratų bazė, mm.: 2525

Bagažinės talpa, l.: 300

Svoris: 977-1146 kg.

Gamybos vieta: Flinsas, Prancūzija.

Benzinu varoma versija

Variklis: 898 cm3 90 AG benzininis. (95 AG su „overboost“ funkcija)

Pavarų dėžė: 5 laipsnių mechaninė.

Įsibėgėjimas iki 100 km: 12,1 sek.

Didžiausias greitis: 175 km/val.

Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 4,4 litro/100 km.

Dyzelinu varoma versija

Variklis: 1461 cm3 90 AG dyzelinis.

Pavarų dėžė: 5 laipsnių mechaninė.

Įsibėgėjimas iki 100 km: 11,9 sek.

Didžiausias greitis: 179 km/val.

Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 3,2 litro/100 km.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.