Lrytas.lt testas: naujoji „Opel Insignia“ trina ribas tarp galimybių

Žvelgiant į naujos kartos „Opel Insignia“ sunku patikėti, kad šio modelio prosenelis arba prosenelė buvo senoji „Vectra“.

„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>Organizatorių nuotr. 
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ priekyje nuo šiol turi štai tokį oro aptaką. Nesame tikri, ar jis atlieka savo funkciją, tačiau atrodo išties efektingai.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ priekyje nuo šiol turi štai tokį oro aptaką. Nesame tikri, ar jis atlieka savo funkciją, tačiau atrodo išties efektingai.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
„Opel Insignia“ vėl bandys suvilioti pirkėjus, kurie iki šiol labiau žvalgėsi į „premium“ segmento modelius.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
Automobilio salone – griežta vokiška tvarka. <br>Gamintojo nuotr.
Automobilio salone – griežta vokiška tvarka. <br>Gamintojo nuotr.
Hečbeko bagažinės turi siekia 490 litrų.<br>Gamintojo nuotr.
Hečbeko bagažinės turi siekia 490 litrų.<br>Gamintojo nuotr.
Galinėse sėdynėse erdvės užteks ir aukštaūgiams.<br>Gamintojo nuotr.
Galinėse sėdynėse erdvės užteks ir aukštaūgiams.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (78)

Lrytas.lt

Jun 10, 2017, 11:37 AM

Pamenate pirmąjį modelį? Prieš gerą dešimtmetį jų buvo pilnos gatvės, tačiau apsaugos nuo korozijos neturėję automobiliai visi surūdijo į trupinius.

Modelį, kurio gamyba baigėsi dar 1995 metais prisimenu todėl, kad tai geriausias būdas iliustratyviai paaiškinti, kaip pasikeitė automobilių rinka per pastaruosius 20 metų.

Jei devintajame dešimtmetyje „Vectra“ buvo kukli transporto priemonė be jokių ambicijų vežioti ką nors daugiau nei viduriniosios klasės darbininkas, tai pastaraisiais metais situacija iš esmės pasikeitė.

Dizainas įgavo aštrumo

Dar pristatydami pirmos kartos „Insignia“ prieš gerą dešimtmetį „Opel“ atstovai sakė, kad tai nebebus tas pats pilkas automobilis masės.

Pagrindinė rinkodaros specialistų idėja buvo – pigesnė alternatyva „premium“ segmento modeliams. Pati idėja nėra nauja – tarkime, „Honda“ ir „Volkswagen“ tokio plano ėmėsi dar anksčiau.

Dabar žiūrint į naujos kartos „Insignia“ nesuku suprasti, kad „Opel“ naujų automobilių rinkos hierarchijoje jis užlipo dar vienu laipteliu aukščiau.

Pirkėjų viliojimas prasideda nuo pirmojo įspūdžio, kurį sukuria automobilio dizainas. Vokiečių dizaineriai pasistengė, kad naujasis modelis atrodytų šiuolaikiškai ir elegantiškai, tačiau pernelyg nerėžtų akies.

Kėbulo formos tapo griežtesnės ir tai tikrai įvertins tie, kuriems ankstesnėje „Insignia“ išvaizdoje trūko aštrumo.

Vokiška tvarka viduje

Išlaikyti vis reiklesnių pirkėjų dėmesį galima užtikrinant, kad viduje bus jauku. Salonas tipiškai vokiškas, todėl siurprizų (nei malonių, nei erzinančių) tikėtis neverta.

Erdvės išplanavimas pavyzdingas, įrangos valdymo mygtukų išdėstymas tvarkingas, o apdailos medžiagų kokybė atitinka kainą.

Žmogui, kuris renkasi tarp „Insignia“ arba tarkime kukliausios komplektacijos „Audi“ taip pat derėtų pasiūlyti bandomąjį važiavimą. Komforto lygis net važiuojant ne pačiais geriausiais lietuviškais keliais maloniais stebina, taip ir stebėtinai tiksliai veikiantis elektrinis vairas.

Mėgstantiems dinamišką važiavimą nerekomenduotume „Opel“ benzininių variklių.

Pirmosios pažinties su naujos kartos „Insignia“ teko išbandyti du skirtingus derinius – 165 AG galios, 1,5 litro motorą su 6 laipsnių mechanine ir 260 AG galios, 2,0 litrų variklį su 8 laipsnių automatine pavarų dėže – ir abu jie buvo vangoki.

Šalutinis dietos efektas

Gamintojas skelbia, kad priklausomai nuo komplektacijos, naujos kartos „Insignia“ hečbekas tapo iki 180 kilogramų lengvesnis.

Nors toks griežtas „dietos laikymasis“ automobilių industrijoje pastaraisiais metais tapo kone neišvengiamas siekiant sumažinti degalų sąnaudas ir gerinant išmetamųjų dujų rodiklius, daugelyje modelių jis lemia ir mažesnį komforto lygį.  

Mažinant svorį mažinamas ir garso izoliacijos medžiagų naudojimas, o tai reiškia, kad „Insignia“ šiuo atžvilgiu taip pat žengė vieną žingsnį atgal. Šiame modelyje net ir „legalus“ magistralės greitis priekyje sėdinčius keleivius verčia kalbėtis pakeltu balsu – lyg bartųsi.

Alternatyva svajonei

Visgi net jei išlipęs iš automobilio po bandomojo važiavimo potencialus pirkėjas bus kuo nors nepatenkintas, jam galima priminti, kad bazinės komplektacijos „Insignia“ hečbeko kaina prasideda nuo 19360 eurų, o tarkime 4 serijos „BMW Gran Coupe“ kainuotų mažiausiai 43 tūkst. eurų.

Be kita ko, šis „Opel“ turi visus „žaislus“, kuriais šiais laikais didžiuojasi gamintojai.

Automobilyje gali būti montuojami 36 sekcijų LED žibintai, taip pat didžiulis vairuotojų pagalbų komplektas – pradedant sistema, kuris užtikrins, kad į nieką neatsitrenksite važiuodamas atbulas ir baigiant vairuotojų jau pamėgta adaptyvia greičio palaikyto įranga.  

Taip, prabangių automobilių gamintojai visko suteikia daugiau, tačiau skirtumas jau nėra toks didelis, kaip galbūt galvoja naujo prabangaus modelio svajonės įsikibę vartotojai.

Verta apsižvalgyti aplinkui ieškant alternatyvų. Ypatingai, kai tokie modeliai, kaip „Opel Insignia“, toliau trina ribas tarp, iš pažiūros, skirtingų segmentų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.