Naujojo „Audi A8“ elektros pavaros širdis - įdomi starterį pakeitusi sistema

Riedant prie sankryžos, kai dega raudonas šviesoforo signalas, naujajame „Audi A8“ variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/val. greičiui – žymiai anksčiau nei įprastoje „Start-stop“ sistemoje. 

 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
 „Audi A8" turi įdomią dalinai hibridinę technologiją.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (18)

Lrytas.lt

Jan 30, 2018, 6:49 PM, atnaujinta Jan 30, 2018, 6:52 PM

Taip pat taupant degalus variklis nuolatos išjungiamas ir važiuojant pastoviu greičiu tarp 55 ir 160 km/val., bei akimirksniu įjungiamas, kai tik vairuotojas nuspaudžia akceleratorių. 

Be to, stabdant didelė dalis energijos, kuri įprastai virsta karščiu, paverčiama elektros energija ir yra kaupiama ličio-jonų akumuliatoriuje. 

Tą atlikti leidžia kompaktiškas „Continental“ starteris-generatorius su integruotu valdymu – ši sistema pakeitė įprastą starterį, su alkūniniu velenu yra sujungta diržu ir didesniam efektyvumui yra aušinama vandeniu. 

Drauge su ličio-jonų akumuliatoriumi ši elektros pavara yra standartinė naujojo „Audi A8“ įranga, kuri vėliau bus diegiama ir į kitus „Audi“ modelius.

Dalinė hibridinė technologija skirta taupyti degalams.

„48 voltų elektros sistemos technologiją vertiname kaip itin perspektyvią, užtikrinančią didesnį komfortą ir degalų taupymą visų klasių automobiliuose, – Detroito automobilių parodoje pristatydamas naują įrangą sakė Jose Avila, „Continental“ valdybos narys ir Pavarų padalinio vadovas. – Taip pat ši sistema yra nebrangus sprendimas siekiant efektyviai taupyti automobilių parko degalus.“

Gamintojo teigimu, apjungus degalų neeikvojantį riedėjimą, anksti įsijungiančią „Start-Stop“ sistemą ir stabdymo energijos rekuperavimą, realiomis eismo sąlygomis 100 kilometrų galima sutaupyti iki 0,7 l degalų. 

Be to, 48 voltų elektros įranga atvėrė kelią tokioms daug energijos reikalaujančioms technologijoms kaip iš anksto prie kelio dangos prisitaikanti aktyvi automobilio pakaba ir kitos sistemos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.