„Ford Fiesta“ bandymas: kaip į vieną automobilį sutalpinti keturis

Kelius vis labiau užvaldo miesto visureigiai, bet vienos rūšies automobiliams vis dar pavyksta atsilaikyti – tai įvairaus dydžio hečbekai.

Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta ST Line.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Ford Fiesta Vignale.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (30)

Lrytas.lt

Mar 17, 2018, 2:27 PM, atnaujinta Apr 13, 2019, 9:35 PM

Kompaktišką hečbeką savo gamoje turi kiekvienas didesnis automobilių gamintojas, o šįkart Slovėnijoje išbandėme naujausią modelį iš „Ford“ – naujos kartos „Fiesta“.

B klasės hečbekų rinka yra viena iš sunkiausių vietų gamintojui kažką nustebinti, nes pirkėjai iš automobilio tikisi daug, o kaina išlieka labai jautrus klausimas. Be to, yra daugybė konkurentų, kaip „Volkswagen Polo“, „Renault Clio“, „Peugeot 208“, „Škoda Fabia“, „Opel Corsa“ ir kiti.

Panaudojo geriausias dalis

Ford Fiesta“ taip pat yra puikiai žinomas modelis, o didelė dalis pastarojo meto sėkmės priklauso ekonomiškam ir gana galingam 1 litro benzininiam „Ecoboost“ varikliui.

Ketvirtosios kartos „Fiesta“ kūrėjai nebandė išradinėti dviračio. Vairuojant automobilį jis atrodo pažįstamas, o dalis kėbulo ir kitų konstrukcinių mazgų buvo pernešta iš ankstesnės kartos modelio.

Bet „Ford“ sugalvojo kitą būdą padidinti „Fiesta“ pirkėjų ratą ir išdalijo modelį į net keturis savaip išskirtinius automobilius – įprastą, pigesnį „Fiesta“, kuris galėtų tikti įmonių autoparkams, į miesto visureigį panašų „Active“ su didesne prošvaisa ir stambesnėmis arkomis, prabangesnį, technologijų pilną „Vignale“ ir sportiškesnį „ST-Line“ su žemesne važiuokle dinamiškesniems pasivažinėjimas.

Šįkart turėjau galimybę išbandyti du pastaruosius modelius, „Vignale“ bei „ST-Line“, ir abu jie nustebino visiškai skirtingu charakteriu.

Sportiškesnis variantas

„Fiesta“ ir anksčiau pasižymėjo tiksliu, aiškiu valdymu ir tvirta, sportiškesne važiuokle.

Tą patį lengvo valdomumo pojūtį išlaikė ir naujos kartos automobilis. Nors „Vignale“ versija neskirta sportiškam važiavimui, tikslumas praverčia ir važiuojant mieste.

1 litro „Ecoboost“ variklio su 100 AG šiam automobiliui visiškai pakanka, o didžiausias akcentas šioje versijoje skirtas grožiui. Salono medžiagos nepadarytų gėdos ir gerokai prabangesniems modeliams. Tačiau dėl aukštesnės kainos ši versija Lietuvos greičiausiai nepasieks.

Tuo tarpu „ST-Line“ modelyje inžinieriai žengė dar toliau. Ši versija neapsiriboja tik aštresnių formų bamperiu ir sportiška išvaizda. Šioje versijoje yra sportinis vairas su lygia apatine dalimi, 17 colių lengvo lydinio ratlankiais, žemesnės sportinės sėdynės su šoninėmis atramomis ir, svarbiausia, 1,5 cm žemesnė sportinė važiuoklė su kietesniais amortizatoriais.

Vingiuotų kelių automobilis

Vingiuotame kelyje kuklus hečbekas tiesiog atgijo. „ST Line“ vairuoti ne mažiau smagu, nei didesnius ir brangesnius automobilius, o gerai priderintas vairo bei pedalų  svoris leidžia mašiną nukreipti itin tiksliai.

„ST Line“ modelį galima rinktis su 125 AG arba 140 AG 1 litro varikliu, kuris dirba gana tyliai. Automobilyje važiuojant girdisi šiek tiek aplinkos triukšmo, bet jis neerzina. Šiek tiek daugiau garsų atsiranda važiuojant didesniu greičiu.

Naujoji „Fiesta“ taip pat turi gana gausią komforto įrangą. Bazinėje versijoje montuojamas 6,5 colių ekranas, bet galima užsisakyti didesnį, 8 colių ekraną, kokie buvo ir bandomuose automobiliuose.

Jie turi „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, todėl lengva prijungti savo telefoną, o valdymas balsu „Ford“ automobiliuose yra vienas tiksliausių tarp visų markių.

Gamintojas atkreipė dėmesį ir į saugumą – 7 oro pagalvės montuojamos jau standartinėje komplektacijoje, yra automatinis avarinis stabdymas, linijos palaikymo pagalba bei programuojamas raktas „MyKey“, kuriuo galima apriboti automobilio greitį perduodant mašiną kažkam kitam.

Naujasis „Ford Fiesta“ suderino viską, ko reikia vairuoti mėgstančiam miesto gyventojui. Erdvės ir praktiškumo ilgoms kelionėms kompaktiniame automobilyje pernelyg ieškoti nereikėtų, bet sportiškumo prieskonis kasdienėms kelionėms į darbą ir namo – jo stiprioji pusė.

Ford Fiesta“ Lietuvoje turėtų kainuoti nuo 14 tūkst. eurų, bet už sportiškesnį variantą, tikėtina, reikės mokėti bent pora tūkstančių brangiau.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.