Rusų turtuoliui šiauliečiai sukūrė neįtikėtiną „Volgos“ ir BMW hibridą: pirmas žvilgsnis apgauna

„Noriu, kad visi manytų, jog važinėju sena „Volga“, o įsėdęs į vidų – jausti, kad vairuoju dvidešimt pirmajame amžiuje pagamintą automobilį“, – to pageidavo Šiauliuose į automobilių restauravimo įmonę „Autogedas“ kreipęsis rusas verslininkas.

  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, oda su alkantara intarpais aptrauktos sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Automobiliui buvo pasiūtas naujas salonas, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
„Volgos“ replikai sukurti buvo panaudotas dviduris BMW 6 serijos kabrioletas E64 645Ci.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Daugelį detalių meistrams teko gaminti patiems.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Daugelį detalių meistrams teko gaminti patiems.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Daugelį detalių meistrams teko gaminti patiems.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Daugelį detalių meistrams teko gaminti patiems.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Šis projektas „Autogedo“ meistrams buvo neeilinis tiek laiko sąnaudų, tiek techninių sprendimų prasme.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Šis projektas „Autogedo“ meistrams buvo neeilinis tiek laiko sąnaudų, tiek techninių sprendimų prasme.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šis projektas „Autogedo“ meistrams buvo neeilinis tiek laiko sąnaudų, tiek techninių sprendimų prasme.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šis projektas „Autogedo“ meistrams buvo neeilinis tiek laiko sąnaudų, tiek techninių sprendimų prasme.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šis projektas „Autogedo“ meistrams buvo neeilinis tiek laiko sąnaudų, tiek techninių sprendimų prasme.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šis projektas „Autogedo“ meistrams buvo neeilinis tiek laiko sąnaudų, tiek techninių sprendimų prasme.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Jau nudažius automobilį, jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 BMW buvo „aprengtas“ GAZ-21 „rūbais“.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
  Po šios GAZ-21 replikos gaubtu slypi BMW 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (45)

Lrytas.lt

Mar 20, 2018, 12:02 PM, atnaujinta Mar 20, 2018, 4:25 PM

Rusijoje tokie iš išorės senovines „Volgas“ ar „Pobedas“ primenantys, o išties po šia išore besislepiantys prabangūs BMW, „Jaguar“ ar „Mercedes-Benz“ yra geidžiami šios šalies turtuolių, kurie taip nori pabrėžti savo išskirtinumą.

Todėl toks jų kliento iš Rusijos įgeidis „Autogedo“ meistrų nenustebino.

Liko patenkintas šiauliečių darbu

„Šis verslininkas į mus kreipėsi jau žinodamas mūsų galimybes. Jis mums buvo palikęs restauruoti GAZ-21 automobilį ir pasiektu rezultatu liko patenkintas.

Kliento pasiūlymą mes priėmėme, nors ir supratome, kad šis projektas – nepaprastas tiek laiko sąnaudų, tiek techninių sprendimų prasme.

Šiuo metu galime pasidžiaugti pasiektu rezultatu – 6 klasės BMW pagrindu sukurta GAZ-21 replika jau laukia kliento“, – portalui lrytas.lt sakė įmonės „Autogedas“ vadybininkas Mantas Rimdžius.

Tai – ne „Volgos“ atvaizdas veidrodyje

Užsakymą pagaminti tokį išskirtinį automobilį šiauliečiai gavo 2015 metais.

„Pirmiausia teko pamąstyti, kokio automobilio bazė šiai replikai labiausia tiktų. Apsvarstę kelis variantus mes klientui pasiūlėme GAZ-21 suporuoti su 6-os klasės BMW.

Su mūsų pasiūlymu sutikęs užsakovas netrukus pristatė reikiamą automobilį – dvidurį BMW 6 serijos kabrioletą E64 645Ci.

Šiame 2004 metais pagamintame automobilyje buvo įmontuotas aštuonių cilindrų 4,4 litro 245 kW (329 arklio jėgų) variklis.

Kalbant techniniais terminais, mūsų buvo paprašyta suporuoti šį BMV kabrioletą su GAZ-21 taip, kad liktų BMW variklis, transmisija, važiuoklė ir interjeras, o išoriškai automobilis atrodytų kaip senovinė „Volga“.

Tai, kas išėjo, tikrai nėra paturbintas „Volgos“ klonas. Tai – tikrai ne „Volgos“ atvaizdas veidrodyje.

Tačiau bet kuris, matęs GAZ-21, žvelgdamas į mūsų kūrinį tikrai atpažins šio rusiško automobilio stilių ir kėbulo linijas“, – sakė M.Rimdžius.

Replikai prireikė trijų automobilių

Išvaizdžiai replikai pagaminti prireikė dviejų GAZ-21 „donorų“.

Pagrindinė problema, su kuria susidūrė meistrai, buvo platesnė BMW automobilio bazė.

„Kitaip tariant, rūbai, kuriais turėjome aprengti šį BMW, buvo gerokai per ankšti.

Teko platinti „Volgos“ stogą, variklio gaubtą, bagažinės dangtį, ilginti buferius, keisti statramsčius.

Visas šias detales teko ne tik pagaminti, bet ir pritaikyti“, – sakė M.Rimdžius.

Senieji stiklai nebetiko

Kadangi BMW kabrioletas yra dviduris, o dvidurių „Volgų“ nėra, pirmiausia teko pasukti galvą, kokias duris įrengti šiai replikai.

Apsvarsčius kelis variantus buvo nuspręsta neišradinėti dviračio ir palikti kiek pakoreguotas BMW duris, tik ant jų suformuoti chromuotus „Volgos“ dizaino elementus.

Pakeitus kėbulo formą teko gaminti ir stiklus, nes šiam automobiliui senieji „Volgos“ stiklai nebetiko.

Priekinio ir galinio lango bei visi durelių stiklai buvo pagaminti pagal specialų užsakymą.

Užsakovas – drifto mėgėjas

Pasikeitus statramsčių vietai teko pertvarkyti lubas, pasukti galvą, kaip įtaisyti saugos diržus, reikėjo priderinti ir priekinį automobilio prietaisų skydelį.

Nors po rekonstrukcijos automobilio interjeras turėjo likti toks, koks buvo baziniame BMW, darbo kuriant šią repliką turėjo ir „Autogedo“ automobilių vidaus interjero specialistai. Buvo naujai apsiūtas salonas, o priekinis automobilio prietaisų skydelis aptrauktas oda.

Odos su alkantara intarpais buvo aptrauktos ir sėdynės, o visos detalės dekoruotos dviguba balta siūle.

Jau nudažius automobilį jo dugnas, arkos ir visos ertmės buvo padengtos antikorozine danga, o posparniai papildomai išklijuoti triukšmą slopinančia medžiaga.

„Mūsų užsakovas – drifto mėgėjas. Automobilyje likęs 329 arklio jėgų variklis tam tikrai tinka.

Tačiau mums teko keisti galinį reduktorių – vietoj senojo įdėjome blokuotą reduktorių, kuris leistų ratams prasisukti ant asfalto“, – sakė M.Rimdžius.

Dairėsi ratų su stipinais

Ratus „Volgos“ replikai „Autogedo“ vadybininkai užsakė JAV.

Ratai – su stipinais. Jie šiam retro stiliaus automobiliui suteikia ypatingo žavesio.

Rinktis ypač tvirtus ratus buvo nuspręsta atsižvelgus į tai, kad automobilio savininkas yra nusiteikęs netaupyti po variklio gaubtu tūnančių arklių ir piešti ant asfalto saulutes.

Iš tvirto lydinio pagaminti šių ratų stipinai išsidėstę trimis eilėmis.

Užsakovas pageidavo, kad automobilis skleistų agresyvų garsą, todėl buvo įrengta atitinkama variklio išmetamųjų dujų slopinimo sistema.

Laukia kelionės pas šeimininką

Kiek užsakovui kainavo šis iš išorės senovinę „Volgą“ primenantis BMW „žvėriukas“, neviešinama.

„Tai išties brangus projektas. Automobilio išorė ne kopijuoja, o tik atkartoja „Volgos“ prototipą. Tai ne GAZ-21 nuotrauka, o – vaizduotės nevaržančio dailininko piešinys.

Šio automobilio forma ir linijos tik primena Rusijos automobilių pramonės ikona tapusį GAZ-21.

Norint sukurti šį automobilį daug detalių teko gamintis rankomis, viskas buvo padaryta kokybiškai.

Manau, kad visus užsakovo pageidavimus mes įvykdėme, – sukurtas automobilis yra malonus akiai, modernus ir galingas.

Tokį automobilį vairuojantis žmogus tikrai neliks nepastebėtas“, – sakė M.Rimdžius.

Šiaulių „Autogedo“ meistrų sukurta ir išbandyta išvaizdi „Volgos“ replika jau laukia kelionės pas savo šeimininką.

Kuria dar vieną „Volgos“ repliką

Šiuo metu „Autogedo“ meistrai rengia dar vieną panašų projektą.

„Kito kliento pageidavimu mes gaminame dar vieną GAZ-21 repliką.

Tik šiai replikai sukurti bus panaudotas kitoks bazinis automobilis – užsakovas pageidavo, kad senovinę „Volgą“ mes suporuotume su galingu sportiniu BMW M6.

Dabar kuriama „Volgos“ replika bus kabrioletas.

Jos baze tapęs BMW M6 E64 turi 500 arklio galių variklį, kuris automobiliui 0 iki 100km/h leidžia įsibėgėti per 4.5 sekundės“, – sakė M.Rimdžius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.