Sunkiausiems darbams dažniausiai buvo naudojami „Kirowec“ pagaminti K-700 ir K-701 traktoriai. Kronštade įsikūrusi gamykla veikia iki šiol, o naujuose jų modeliuose galima įžvelgti senosios technikos bruožus.
Nuotraukose įamžintas pats mažiausias dabartinės „Kirowec“ gamos traktorius – K-424.
Šiuolaikiški agregatai
Jame sumontuotas 6,65 litro darbinio tūrio JAMZ variklis, kurio maksimali išvystoma galia siekia 240 AG, o didžiausias sukimo momentas – 900 Nm.
Sprendžiant pagal gamintojo pateikiamą aprašymą tai yra šiuolaikiškas dyzelinis motoras su aukšto slėgio degalų tiekimo sistema. Jis taip pat aprūpintas turbokompresoriumi su tarpiniu oro aušinimu.
Trauka abiem tiltams perduodama per automatinę transmisiją su blokuojamu hidrotransformatoriumi. Ji turi šešis perdavimo skaičius važiavimui į priekį ir tris – judėjimui atbuline eiga.
Maksimalus šio traktoriaus išvystomas greitis siekia 40 km/val.
Abi ašys aprūpintos blokuojamais diferencialais, taip pat kiekvienas ratas turi po atskirą planetinės pavaros tipo reduktorių. Priekinio tilto pakabą sudaro lingės su teleskopiniais hidrauliniais amortizatoriais, o galinis įtvirtintas standžiai.
Visų ratų diskinius stabdžius aktyvuoja pneumohidraulika.
Kabina su kondicionieriumi
„Kirowec K-424“ sveria 10 tonų. Hidraulinė įranga, kurios maksimalus našumas siekia 210 l/min. leidžia šiam galiūnui pakelti prie galinės tonos prijungtus žemės ūkio padargus arba kitą įrangą, kurios svoris siekia iki 6 tonų.
Kabinoje įrengta keturiomis kryptimis reguliuojama sėdynė. Be to, yra kondicionierius, kuris pagal specifikaciją šiltuoju metų laiku temperatūrai viduje neleidžia viršyti 28 laipsnių, o šaltuoju – 14 laipsnių pagal Celsijų.
Bazinės komplektacijos traktoriaus kaina siekia 5,2 mln. rublių (77 tūkst. eurų), o gamintojas žada vienerių metų arba 2 tūkst. motovalandų garantiją.