„Volkswagen Touareg“ bandymas: pakeitė kryptį į nematytą prabangos supratimą

„Volkswagen“ pagarsėjusi kaip viena iš labiausiai klasikinį stilių mėgstančių automobilių markių, bet vienas vokiečių inžinierių gebėjimas stebina dar labiau.

 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
 Trečiosios kartos „Volkswagen Touareg".<br> I.Steponėnės nuotr.
Daugiau nuotraukų (26)

Specialiai Lrytas.lt iš Austrijos

Jul 2, 2018, 10:23 PM, atnaujinta Jul 3, 2018, 11:34 AM

Jie sugeba automobiliuose taip nerėksmingai priderinti naujas technologijas, kad net sudėtingiausi išradimai atrodo lyg čia buvę ir akimirksniu tampa reikalingi visiems.

Austrijos kalnuose išbandėme, ko verta didžiausia ir prabangiausia „Volkswagen“ naujiena – trečiosios kartos visureigis „Touareg“.

Šis tas bendro su „Lamborghini“

Gamintojas neslepia, kad šį modelį laiko konkurentu „premium“ segmento automobiliams, kaip BMW X5, „Volvo XC90“ ar net giminingam „Audi Q7“.

Tai atsispindi ir „Touareg“ kainoje – ji gerokai aukštesnė nei antrosios kartos modelio ir prasideda nuo 59059 eurų, kas praktiškai yra Q7 teritorija.

Bet pretenzijai į prabangiausius yra nemažai pagrindo. Naujasis „Touareg“ sukurtas ant tos pačios „Volkswagen“ koncerno platformos „MLB Evo“, kuri naudojama ir „Audi Q7“, „Bentley Bentayga“, „Porsche Cayenne“ bei net „Lamborghini Urus“.

Jo išorės dizainas, kaip ir įprasta „Volkswagen“, liko itin konservatyvus – „Touareg“ linijos primena kitus markės modelius, nematyti jokių nereikalingų dekoracijų ir net siūlomos kėbulo spalvos svyruoja per pilkšvų, prigesintų atspalvių paletę. 

Ekranų karalystė

Bet įlipus į vidų akivaizdus didžiausias naujojo modelio koziris. „Volkswagen“ išnaudojo tai, kad šiuolaikiniai žmonės nebegali gyventi be išmaniųjų technologijų ir į „Touareg“ įtalpino didžiausius ekranus rinkoje. 

Vientisa dviejų ekranų kombinacija tęsiasi per daugiau nei pusę priekinės palangės. Tiesiai vairuotojui prieš akis įmontuotas 12 colių skersmens skaitmeninis prietaisų skydelis, o jį pratęsia 15 colių skersmens ekranas, per kurį galima valdyti praktiškai visas automobilio funkcijas.

Įspūdingą vaizdą pertraukia tik ekranus skiriantis skiriantis tamsus tarpelis, bet, gamintojo teigimu, vientisas paviršius būtų buvęs pernelyg brangus, ypač jei kuris nors ekranas skiltų ir tektų jį keisti.

Lietimui jautrus pagrindinis ekranas veikia panašiai kaip mobilieji telefonai ar planšetės – langus galima vartyti braukiant pirštais į šonus, susirikiuoti dažniau naudojamas programėles, o paspaudus per vidurį grįžti į pirminį ekraną. Ekranui galima susikurti iki 7 profilių, kas patogu mašiną besidalinant tarp šeimos narių.

Mato viską

Ant tokio didelio ekrano itin įspūdingai atrodo itin detalūs navigacijos žemėlapiai, o dar svarbesnę funkciją „Night Vision“ išbandėme sutemus. Į kūno šilumą reaguojanti termokamera važiuojant per neapšviestą miestelį parodė šalikele einančius du žmones ir šunį gerokai anksčiau, nei juos pasiekė žibintų šviesa.

„Volkswagen“ pasirinkta nauja, patogumo ir prabangos per technologijas kryptis jaučiasi kiekvienoje naujojo „Touareg“ vietoje. Pavyzdžiui, masažuojančias sėdynes su 10 oro pagalvėlių galima valdyti per ekraną ir pasirinkti norimą masažo programą. Arba paklausyti muzikos per 730 vatų galingumo „Dynaudio“ garso sistemą.

Patogiam vairavimui bei saugumui skirtų funkcijų „Touareg“ turi dar daugiau. Tarp įdomiausių – nuspėjanti automatinio greičio palaikymo sistema, kuri gali sumažinti vairuotojo nusistatytą greitį reaguodama į kelio ženklus bei jei navigacijoje matyti artėjantis per aštrus posūkis. 

Taip pat atsirado sistema, įspėjant apie iš šono atvažiuojančias transporto priemones važiuojant į priekį (riedant atgal tokia perspėjimo sistema įvairių gamintojų naudojama jau keletą metų). Tokia sistema aktualiausia išvažinėjant iš siaurų gatvelių ar automobiliais apstatytų išvažiavimų iš kiemo. 

Ir dar visas vairavimo pagalbų komplektas sudėtas į manevravimo su priekaba pagalbininką. „Volkswagen“ itin pabrėžia, kad naujasis „Touareg“ labai tinkamas tempti priekabą su valtimi, keturračiais, žirgais ar kitu kroviniu, todėl ši pagalba padeda pastatyti automobilį ar apsisukti, kai prikabinta priekaba.

Galia – ne sportui

Iš to, kad techniniai duomenys liko straipsnio pabaigoje galima nuspėti, kad naujasis „Touareg“ nėra skirtas greičio ir dinamiško vairavimo gerbėjams. 

Bandytas „Touareg“, kaip ir visi pirmieji vienetai, į gatves išriedėjo su 3 litrų darbo tūrio, 286 AG V6 varikliu ir galios bei greičio jam tikrai netrūksta, bet automobilis yra gerokai labiau komfortiškas nei sportiškas. 

Iš sportiškųjų giminaičių „Audi Q7“ ir „Porsche Cayenne“ naujasis „Touareg“ paveldėjo nemažai techninių važiuoklės sprendimų, kaip kėbulo svyravimus mažinantys aktyvūs stabilizatoriai ir visi ne tik varomi, bet ir vairuojami ratai. 

Be to, dėl gausiau panaudoto aliuminio šis modelis palengvėjo net 106 kg.

Tai jam prideda paklusnumo bei stabilumo posūkiuose, bet bendrai pneumatinė „Touareg“ važiuoklė yra minkštesnė, nei minėtų koncerno modelių ir vienareikšmiškai skirta patogumui, o ne gatvių lenktynėms.

Važiuojant bekele važiuoklę galima pakelti net 7 cm ir, gamintojo teigimu, įvažiuoti į net 60 laipsnių statumo įkalnę, bet išbandyti, ar tai tiesa, Austrijos kalnuose nebuvo galimybių.

Be minėto variklio gamintojas naujajam „Touaregui“ siūlo ir kiek mažesnės galios, 231 AG dyzelinį V6 motorą, o vėliau gamą papildys 340 AG benzininis V6 bei galingiausias, 421 AG, V8 tipo dyzelinį variklį. 

Kinijoje bus galima įsigyti ir iš tinklo įkraunamą 367 AG „Touareg“ hibridinį modelį, bet Europoje jis greičiausiai nepasirodys.

Volkswagen Touareg“ skaičiai:

Bazinė kaina: 59 059 eur.

Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 4878/1984/1702

Ratų bazė, mm.: 2894 

Bagažinės talpa, l.: 810

Svoris: 1995 kg. 

Variklis: 3 litrų 286 AG dyzelinis.

Pavarų dėžė: 8 laipsnių automatinė. 

Įsibėgėjimas iki 100 km: 6,1 sek. 

Didžiausias greitis: 238 km/val. 

Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 6,9 litro/100 km. 

Gamybos vieta: Bratislava, Slovakija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.