Kauno gatvėse pasirodė turkiški autobusai, bet vežėjai turi kitų planų

Antradienį į Kauno gatves išriedėjo 25 nauji žemagrindžiai „Temsa Avenue“ autobusai. Pirmąją jų darbo dieną parengti 4 specialūs maršrutai ir keleiviai autobusus galėjo išbandyti nemokamai. 

Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Nauji autobusai pradėjo vežioti keleivius Kaune.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (16)

Lrytas.lt

2019-02-19 11:24, atnaujinta 2019-02-19 15:07

Naujuose autobusuose įdiegta apsauga nuo keleivių prispaudimo, LED šviestuvai, tonuoti stiklai, kondicionieriai.

Reguliuojamas šildymas veiks tiek salone, tiek vairuotojo kabinoje, o išskirtinė išorinių veidrodžių sistema vairuotojui leis matyti gerokai didesnį plotą šalia autobuso.

Mazgai – iš įvairių šalių

Saugumą užtikrins 6 vaizdo stebėjimo kameros – 4 viduje ir 2 išorėje.

Autobusai pagaminti Turkijos įmonėje „Temsa“, tačiau pagrindiniai mazgai pagaminti kitose šalyse.

„Euro 6“ standartus atitinkantys dyzeliniai varikliai „Cummins“ tiekiami iš Jungtinės Karalystės, autobusuose sumontuotos vieno garsiausių pasaulyje gamintojų ZF pavarų dėžės.   

Lig šiol Turkijos gamintojo transporto priemones tarpmiestiniams maršrutams naudojo bendrovė „Kautra“, kuris yra „Temsa“ atstovė Lietuvoje. 

12 metrų ilgio autobusuose „Temsa Avenue“ telpa 109 keleiviai, iš jų 29 gali sėdėti.

Erdvūs autobusai net 3,2 metrų aukščio, tad važiuoti jais bus patogus net ir aukščiausiems keleiviams. Autobusas pritaikytas dirbti nuo 35 laipsnių šalčio iki 40 laipsnių karščio.

Po 6 metų galės grąžinti

„Autobusus varo dyzeliniai varikliai, todėl rinkomės išperkamąją jų nuomą. Pastaruoju metu pasaulyje atsiranda vis naujų technologijų, populiarėja elektriniai, hibridiniai, vandeniliniai autobusai.

Pasibaigus šešerių metų terminui, galėsime autobusus išsipirkti arba grąžinti gamintojui“, – aiškino bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

Naujieji „Temsa“ autobusai – tik pradžia atnaujinant daugiau nei 200 autobusų parką Kaune.

Bendrovės „Kauno autobusai“ specialistai, planuodami viešųjų pirkimų konkursą, jau dairosi potencialių tiekėjų užsienio rinkose.

Vienas pagrindinių reikalavimų – naujieji autobusai privalo būti hibridiniai. Jų planuojama įsigyti 100, tačiau Kauno taryba dar nepritarė šiam pirkiniui. 

„Hibridiniai autobusai ne tik taupys degalus, bet ir mažiau terš aplinką. Tikimės, jog konkurse dalyvaus 3–4 įmonės, kurios galės pasiūlyti geriausius variantus“, – teigė M.Grigelis.

Keičia ir troleibusus

Praėjusių metų spalį pasirašytas rekordinis 29,4 mln. eurų vertės kontraktas, pagal kurį bus Lenkijoje pagaminti ir į Kauną pristatyti 85 nauji „Solaris“ troleibusai.

Iki metų pabaigos planuojama gauti visas užsakytas transporto priemones. Jie pakeis visus senuosius „Škoda“ troleibusus.

Naujieji troleibusai atitiks kokybės standartus, bus žemagrindžiai.

Troleibusuose bus 33 sėdimos vietos, jie talpins iki 85 keleivių. Keleivių salone ir vairuotojo darbo vietose įrengta kondicionavimo, vėdinimo ir šildymo sistema garantuos komfortišką kelionę visais metų laikais.

Per metus „Kauno autobusai“ perveža apie 77 mln. keleivių. Kaune taip pat kursuoja 79 maršrutiniai taksi. Bendra autobusų ir troleibusų metinė rida siekia 22 milijonus kilometrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.