Pavyzdžiui, variklio skyriuje yra ne vienas, o du motorai. Kam jam tiek? Vienas yra gana, bet tikrai nėra atsarginis.
Įspūdinga variklio galia
„K2 Black Panther“ turi 12 cilindrų dyzelinį variklį, išvystantį 1500 AG.
Šios galios pakanka, kad 55 tonas sveriantis tankas kelyje įsibėgėtų iki 70 km/val.
Tokį pat greitį pasiekia ir mažesnis japonų „Type 10“. Bekelėje šis galiūnas gali be vargo važiuoti ir 50 km/val. greičiu.
Nors su automobiliais jis nesilygina, K2 yra stebėtinai greitas ir manevringas – iki 32 km/val.
įsibėgėja per vos daugiau nei 8 sekundes. Su pilnais bakais šis tankas gali nuriedėti apie 450 km.
Minėtas 12 cilindrų dyzelinis variklis yra galingas, tačiau kartu ir kompaktiškas.
Papildomas suka generatorių
Tai pastebėję inžinieriai rado vietos dar vienam varikliui – mažai „Samsung Techwin“ turbinai.
Šis variklis išvysto tik 100 AG ir nėra sujungtas su ta pačia transmisija, todėl negali išjudinti tanko.
Vietoje to, jis atlieka kitas svarbias funkcijas.
„Samsung Techwin“ agregatas suka generatorių, kuris tiekia elektros energiją elektroninėms tanko sistemoms, kurių šiuolaikinėse karinėse mašinose yra išties daug.
Tai leidžia užgesinti didįjį variklį ir taip sutaupyti degalų. Dar daugiau – taip sumažėja skleidžiamas triukšmas ir terminis pėdsakas, todėl „K2 Black Panther“ tampa sunkiau pastebimas priešui.
Gali važiuoti po vandeniu
Galios pakanka ir puikioms bekelės savybėms. K2 gali įveikti 4,1 metro gylio vandenį.
Pasiruošimas tam užtrunka apie 20–30 minučių. Reikia iškelti cilindrą, pro kurį tiekiamas oras, o vadas – žvalgosi.
Pats tankas prisisiurbia kelis šimtus litrų vandens, kad būtų stabilus, o tuomet belieka pasinerti į upę.
Senesnės kartos K1 galėjo pervažiuoti tik per 2 metrų gylį, o pasiruošimas trukdavo porą valandų.
Senesnės kartos K1 galėjo pervažiuoti tik per 2 metrų gylį, o pasiruošimas trukdavo porą valandų.
Prie puikių pravažumo savybių prisideda ir hidropneumatinė važiuoklė, kuri valdo kiekvieną ratą.
Ši sistema taip pat leidžia tankui priglusti arčiau žemės, kad jis būtų stabilesnis ir sunkiau pastebimas iš didesnio atstumo.
Jis taip pat gali pakilti padidindamas prošvaisą, kad lengviau įveiktų kliūtis.
Be to, K2 kali pakrypti ant šono, taip kompensuodamas reljefo nuolydį. Ši važiuoklės sistema ne tik užtikrina stabilumą, bet kartu amortizuoja šūvio atatranką.