Brangi pamoka, kaip negalima kelti automobilio – „Lexus“ dejavo dar prieš kritimą

„Lexus GS-F“ turi V8 variklį, prabangų saloną ir išraiškingą dizainą. Tačiau tai vis tiek yra automobilis, kaip ir kiti – kelti jį galima tik taip, kaip numatė gamintojas. Šis entuziastas pamoką išmoko skausmingu būdu. 

 Viena nedidelė klaida šiam automobilių entuziastui kainavo tūkstančius eurų.<br> Ekrano nuotr.
 Viena nedidelė klaida šiam automobilių entuziastui kainavo tūkstančius eurų.<br> Ekrano nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-06-21 19:13

„Youtube“ kanalas „Bullets Garage“ priklauso entuziastui, kuris modifikuoja savo „Lexus GS-F“. 

Smulkūs išvaizdos pakeitimai, išmetimo sistemos modifikacijos ir dar keli patobulinimai gamyklinį „Lexus GS-F“ pavertė savininko skonį labiau atitinkančiu automobiliu. 

Tiesa, jis vis tiek burzgė per tyliai, todėl vyras nusprendė pašalinti kai kuriuos išmetimo garsą slopinančius komponentus.

Pastebėjo per vėlai

„Lexus GSF“ galu užvažiavo ant specialių rampų, o tuomet atėjo laikas kilstelėti priekį. 

GS-F yra itin žemas automobilis, kurio šonus dar puošia ir aerodinaminiai aptakai. Jam reikalingas žemo profilio keltuvas

Šio automobilio savininkas naudojo pigų keltuvą, ant jo dar padėjęs porą ledo ritulio ritulių, kad šis nekliudytų minėtų aptakų. Ir štai kas nutiko.

Skaudus įvykis užfiksuotas nuo 3 min. 58 sek.

Automobilis dejuodamas kilo į viršų, kol galiausiai kažkas ėmė rimtai traškėti. 

Nors jo savininkas suprato, kad kažkas negerai, sureaguoti jau buvo per vėlu ir numylėtas „Lexus GS-F“ krito žemyn. 

Pakelta hidraulinio keltuvo ranka negailestingai suknežino automobilio aptakus ir dureles. 

Remonto kaina sieks apie 4 tūkstančius dolerių, tačiau sumą padengs draudimas. Bet kuriuo atveju, automobilių entuziasto akims tai – tikras siaubas.

Kaltino įrankius

Kas visgi nutiko? Na, entuziastas pasakoja, kad greičiausiai vienas ledo ritulio ritulys nuslydo nuo kito. 

Tai yra tikėtina įvykio versija, tačiau dar labiau tikėtina, kad meistras kaltina įrankius. 

Taip žmonės bando nusimesti bent jau dalį atsakomybės naštos. Turbūt esate girdėję avarijų kaltininkus, kurie kaltina stabdžius, vairą, saulę ir pasaulį, kad tik jaustųsi mažiau kalti.

„Lexus GS-F“ savininkas net nebuvo pasilenkęs pažiūrėti, ar keltuvas remiasi į gamintojo numatytą sustiprintą tašką.   

Garsus linkstančio metalo garsas, kuris pasigirdo automobiliui kylant į viršų, nebuvo normalus. 

Šioks toks girgždėjimas visada girdimas – krypsta važiuoklė, juda svorio staiga nebenešančios detalės. 

Tačiau tas GS-F garsas nebuvo normalus – dalis keltuvo tikrai rėmėsi ne į kėlimo tašką, o šalia jo.

Gera pamoka visiems

Tai gera pamoka tiems, kurie kėlimo taškus taip pat suranda apčiupinėdami dugną ranka – visada būtina pasilenkti ir pasižiūrėti. 

Jei tik girdimi įtartini garsai, sustokite. 

Ir niekada nelįskite po automobiliu, kuris nėra saugiai pakeltas. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.