„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – išvysto net 421 AG

„Mercedes-AMG“ plečia savo produktų gamą ir pristato du išskirtinius „CLA Shooting Brake“ gamos modelius – 45  ir 45 S, kuriuose montuojamas 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi. 

 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake“.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

2019-07-23 17:30

Jis yra galingesnis nei bet kada anksčiau: CLA 45 pasiekia 387 AG, o CLA 45 S – net 421 AG.

Galingiausias pasaulyje

Naujasis „Mercedes-AMG“ 2 litrų darbinio tūrio variklis, pasiekiantis 421 AG, yra galingiausias pasaulyje į serijinės gamybos automobilį montuojamas keturių cilindrų variklis . 

„Mercedes-AMG“ inžinieriai sugebėjo didžiausią pasiekiamą galingumą, palyginti su ankstesniu varikliu, padidinti 40 AG. 

Atitinkamai padidėjo ir didžiausias pasiekiamas sukimo momentas – nuo 475 iki 500 Nm.

Keturių cilindrų variklis turi dvi versijas – bazinė pasiekia 387 AG, o galingesnė „S“ – 421 AG. 

Sprintas iki 100 km/val. taip pat yra rekordiškai greitas. „CLA 45 S“ tokį greitį pasiekia vos per 4 sekundes, o bazinis „CLA 45“ – per 4,1 sek. 

Didžiausias bazinio modelio greitis yra ribojamas elektroniniu būdu iki 250 km/val., o „S“ modelis gamyklą palieka su 270 km/val. riba. Abu modeliai turi automatinę 8 laipsnių DCT pavarų dėžę.

Šis variklis ir pavarų dėžė taip pat montuojami į A klasės ir CLA kupė modelius. 

Unikalus variklis

AMG modelyje montuojamas 4 cilindrų variklis yra apsuktas – jo turbokompresorius ir išmetimo kolektorius yra prie variklio skyrių ir saloną skiriančios sienelės, o įsiurbimo sistema sumontuota priekyje.

Dėl tokios konfigūracijos oras į variklį keliauja trumpesniu keliu, o išmetamosios dujos greičiau pasiekia turbiną. 

Be to, toks agregatų išdėstymo būdas leido patobulinti visos priekinės automobilio dalies aerodinamiką.

Naujasis dviejų kanalų turbokompresorius suderina greitą reakciją esant mažiems variklio apsisukimams ir galingumą – dideliems. 

Turbokompresoriaus veleno konstrukcijoje pirmą kartą panaudoti specialūs minimalią trintį užtikrinantys guoliai, dėl to kompresorius didžiausius apsisukimus (169 000 per minutę) pasiekia greičiau.

2 litrų keturių cilindrų variklio įsiurbimo sistemos slėgis yra 2,1 bar – jis yra segmento lyderis ir pagal šį parametrą. 

Pirmą kartą tokio darbinio tūrio variklyje panaudota dviejų pakopų degalų įpurškimo sistema.

Pirmoje tiksliai sureguliuoti purkštukai į degimo kamerą perduoda iki 200 barų suslėgtą benziną, antroje įpurškiama per solenoidinius įsiurbimo sistemos vožtuvus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.