Iki naujos eros liko vienas žingsnis: „Toyota“ išbando saulės elementus, kurie turi neregėtą efektą

„Toyota“ paskelbė, kad pradeda naujų dideliu efektyvumu pasižyminčių saulės elementų testus. Įdomiausia tai, kad šie elementai yra naudojami „Toyota“ įkraunamuose hibriduose. 

 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
 „Toyota Prius PHV“ hibridas su įkraunamomis baterijomis ir saulės elementais.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Darius Verbickas

Jul 31, 2019, 4:48 PM, atnaujinta Aug 1, 2019, 10:20 AM

Kompanija teigia, kad per dieną jie gali pagaminti energijos, kurios užteks nuvažiuoti papildomus 56 kilometrus. 

„Toyota“ jau ne pirmus metus bando į savo automobilius integruoti saulės elementus. 

Iš pradžių buvo „Prius“ automobilis, kuris turėjo vos 50 vatų skydelį. Iš to daug energijos tikėtis nevertėjo, bet nuo to viskas ir prasidėjo.

Pradėjo naujus testus

2016-aisiais Japonijos gamintojas ant „Prius“ įkraunamo hibrido stogo uždėjo 2000 dolerių (1800 eurų) vertės saulės elementų sistemą.

Pastaroji jau buvo galingesnė – 180 vatų, galėjo suteikti didesnį kiekį energijos ir įkrauti automobilio baterijas. 

Tačiau tos elektros energijos „Prius“ hibridui užtekdavo nuvažiuoti vos keletą papildomų kilometrų.

„Toyota“ bendradarbiaudama su „Nedo“ ir „Sharp“ dabar pradeda praktinius testavimus. 

Jų metu bus siekiama įvertinti nuvažiuojamo atstumo ir degalų sunaudojimo efektyvumą elektrifikuotose transporto priemonėse, kurios bus padengtos dideliu efektyvumu pasižyminčiais saulės elementais.

Skuba paruošti gamybai

Jis padengtas itin efektyviais saulės elementais. Kompanija teigia, kad jų energijos konversijos rodiklis siekia 34 proc.

Tokiais saulės elementais „Toyota“ padengė didelę automobilio dalį. 

Teigiama, kad sistema gal generuoti 860 vatų galią bei per dieną automobiliui papildomai suteikti tiek energijos, kad vien elektra būtų galima nuvažiuoti apie 56 kilometrus.

Kompanija taip pat paviešino įdomią senosios (180 W) ir naujosios (860 W) sistemų palyginimus.

Sprendžiant pagal „Toyota“ pateiktą informaciją, didžiausias skirtumas – naujoji sistema gali maitinti pagrindinę bateriją ir kai automobilis važiuoja.

Datos dar neskelbia

„Toyota“ kol kas neskelbia konkrečios šios technologijos pritaikymo serijinei gamybai datos, tačiau dar liepos mėnesį planuojama automobilį ir visą sistemą išbandyti Tokijuje bei kitose vietovėse.

Gautais testavimų rezultatais kompanija pasidalins su „Nedo“ bei „Sharp“, kad kuo greičiau  technologiją galėtų pasiūlyti rinkai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.