Tai jau pabaiga: „Daimler“ atsisveikina su vidaus degimo varikliais

Šimtmetį automobilių pramonėje dominavęs vidaus degimo variklis pagaliau miršta. „Daimler“ praneša, kad sustabdė naujų vidaus degimo variklių kūrimą ir visą dėmesį sutelks į elektromobilius.

„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
„Mercedes-Benz“ šiuo metu gaminamus variklius dar tobulins, tačiau naujų jau neprojektuos. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Darius Verbickas

Oct 1, 2019, 8:30 PM

„Daimler“ yra Vokietijos automobilių koncernas pavadintas jos įkūrėjo Gottliebo Daimlerio garbei.

Šiam koncernui yra priskiriama šiuolaikinio benzininio variklio prototipo autorystė ir „Daimler“ visai neseniai išleido savo naujausios kartos vidaus degimo variklį. 

Tačiau panašu, kad tai buvo paskutinis toks variklis.

Naujų nebekurs

Remiantis Vokietijos žurnalu „Auto Motor und Sport“, „Daimler“ plėtros vadovas Markusas Schaeferis pareiškė, kad šiuo metu kompanija neketina kurti naujos kartos vidaus degimo variklio ir koncentruojasi ties naujomis elektrinėmis jėgos sistemomis.

Nors „Daimler“ ir neketina daugiau investuoti į naujų vidaus degimo variklių plėtrą, M. Schaeferis pažymėjo, kad jie vis dar gali dirbti su kai kuriomis konkrečiomis dalimis, idant patobulintų šiuo metu gaminamus motorus.

Per pastaruosius metus automobilių pasaulyje matyti vis daugiau požymių, kad vidaus degimo varikliai pasiekė savo ribas. 

Ypač didelis smūgis buvo tada, kai automobilių pramonėje išaiškėjo apgavystės dėl dyzelinių variklių. 

Buvo bandoma įrodinėti, kad jie yra efektyvesni ir mažiau taršūs, nei kad yra iš tikrųjų.

Investicijos neatsipirktų

Taip pat neverta pamiršti, kad naujos kartos vidaus degimo variklių kūrimo procesas yra labai imlus laikui ir, atsižvelgiant į nuolat augančią elektromobilių plėtrą, tokios investicijos gali tapti bevertėmis.

Be to, vis daugiau šalių veja transporto priemones su vidaus degimo varikliu iš miestų centrų ir netgi priima įsipareigojimus iki 2040 metų visai uždrausti parduoti naujas benzinines bei dyzelines transporto priemones.

Tokie akivaizdūs dalykai verčia senuosius automobilių gamintojus pergalvoti savo ilgalaikės strategijos prioritetus ir investuoti į elektromobilius.

Anksčiau taip nusprendė „Volkswagen“, o dabar ir – „Daimler“.

Vien elektrinės versijos

„Daimler“ jau yra skelbusi savo planus, kad iki 2022 metų rinkai pasiūlys visų „Mercedes-Benz“ markių elektrines versijas. 

Tiesa, kompanijos atstovai mano, kad tuo metu didžioji jų automobilių dalis vis dar bus su vidaus degimo varikliu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.