„Tesla“ vairuotojas po 160 tūkst. km palygino išlaidas su „Honda Civic“: įspūdingas skirtumas

Arthuras Driessenas yra vienas pirmųjų, kuris su savo „Model 3“ elektromobiliu įveikė 100 tūkst. mylių arba 161 tūkst. kilometrų ir štai ką jis sako apie šį elektromobilį, baterijų sistemą, įkrovimo pokyčius, išlaidas remontui ir kitus dalykus. 

„Tesla Model 3“ savininkas suskaičiavo, kad vien nepildamas degalų sutaupė 7000 dolerių (6300 eurų).<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ savininkas suskaičiavo, kad vien nepildamas degalų sutaupė 7000 dolerių (6300 eurų).<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ salonas.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Darius Verbickas

Nov 9, 2019, 2:51 PM

A. Driessenas – vienas pirmųjų, užsisakiusių „Model 3“ elektromobilį.

Vos tik „Tesla“ 2016 metų kovo 31 dieną paskelbė priimanti šio elektromobilio rezervacijas, amerikietis iškart užsisakė „Model 3“.

Važinėjo daug ir toli

Gavęs elektromobilį, A. Driessenas leidosi į porą kelionių ir per pirmuosius 6 mėnesius nuvažiavo 32 tūkst. kilometrų.

Kitaip tariant, vidutiniškai po 178 kilometrų per dieną – tai yra ganėtinai daug, palyginus su daugeliu automobilių savininkų.

Tačiau tai dar niekis, palyginus su tuo kiek A. Driessenas nuvažiavo per paskutinius metus.

Vyras su savo „Model 3“ elektromobiliu keliauja po visą Šiaurės Ameriką ir savo nuotykius aprašo „Twitter“ socialiniame tinkle ir asmeniniame tinklaraštyje.

A. Driessenas per paskutinius metus sugebėjo perkopti 100 tūkst. mylių ribą, kitaip tariant, įveikė 161 tūkst. kilometrų.

Netausojo padangų

„Electrek“ pasiteiravo A. Driesseno, ką jis mano apie savo „Model 3“ elektromobilį, kokie įspūdžiai įveikus tokį atstumą, kaip gi automobilis atrodo dabar?

Visiems įdomiausias klausimas: kiek per visą šį nuvažiuotą atstumą prisireikė kartų remontuoti „Model 3“ elektromobilį?

Panašu, kad elektromobilis pasirodė labai gerai ir, kaip teigia A. Driessenas, vieninteliai remonto darbai buvo susiję su jo siekiu iš automobilio išspausti viską, kas tik įmanoma.

Amerikietis sako, kad elektromobilio priežiūra ir remonto darbai – mėgstamiausia jo pokalbio dalis. 

„Jei nebūčiau elektromobilio spaudęs iki pat jo galimybių ribos, būčiau pasaugojęs ir jo padangas. Dabar man vieno komplekto užteko nuvažiuoti 40 tūkst. kilometrų“, – sakė jis.

Baterija puikiai išsilaikė

Per visą šį laiką jam tereikėjo tik pakeisti valdymo svirtį.

Dar kai buvo Bonevilio druskos lygumoje, pūtė stiprus vėjas ir labai stipriai trenkė automobilio dureles bei pažeidė jos vyrius.

A. Driessenas teigia, kad šios detalės ir jų pakeitimas jam atsėjo mažiau nei 500 dolerių arba 449 eurus.

Kitas svarbus klausimas: o kaip gi laikosi baterijų sistema nuvažiavus tokį atstumą? Amerikietis teigia, kad dabar jis su visiškai įkrauta „Model 3“ baterija gali nuvažiuoti 302–308 mylias (486–496 kilometrus).

Lyginant su pradiniu 310 mylių (499 kilometrų) atstumu, kurį nuvažiuodavo, kai tik įsigijo šį elektromobilį, tai yra yra 2,5 proc. mažiau.

Naudoja tik greitąjį įkrovimą

„Electrek“ pažymi, kad šiais metais „Tesla“ išleido programinės įrangos atnaujinimą, kuris turėjo „Model 3“ elektromobilių nuvažiuojamą atstumą padidinti iki 325 mylių (523 kilometrų).

Tačiau iš tiesų jis kiekvienam automobiliui turi skirtingą efektą.

A. Driesseno „Model 3“ baterijų sistema laikosi labai gerai ir tai ypač įspūdinga turint omenyje, kad jis elektromobilį įkrauna tik „Tesla Supercharging“ įkrovimo stotelėse.

Vyras gyvena Los Andžele ir savo namuose neturi įsirengęs automobilio kroviklio, tačiau kelionėse puikiai išnaudoja ganėtinai plačiai paplitusį „Supercharging“ tinklą.

Nors manoma, kad greitasis nuolatinės srovės (DC) įkrovimas baterijoms nėra labai gerai, tačiau realių pavyzdžių, kad nutiktų kažkas blogo, iki šiol nematėme. 

Laikosi gerų įpročių

Verta pažymėti, kad A. Driessenas laikosi gerų „Model 3“ baterijos įkrovimo įpročių.

„Tik keliasdešimt kartų buvau pasiekęs ribą, kai baterijoje liko mažiau nei 10 proc. energijos. 

Niekada nepalieku savo automobilio prijungto prie tinklo ilgiau, nei reikia jį įkrauti.

Jei įkrovimo stotelė pakankamai arti, „Model 3“ baterijos neįkraunu daugiau nei 60 proc. 

Ir įkrovęs automobilį, iškart išvažiuoju į kelionę, tad automobilis niekada nebūna vienoje vietoje su dideliu kiekiu sukauptos energijos“, – sakė amerikietis.

Sutaupė įspūdingą sumą

A. Driessenas mano, kad nors už elektrą „Tesla Supercharging“ turėjo susimokėti, vis tiek sutaupė daugybę pinigų, kuriuos būtų išleidęs, jei vairuotų įprastais degalais varomą automobilį.

„Lyginant su „Honda Civic“, kurį anksčiau vairavau ir turint omenyje, kad benzino kainos Los Andžele nuolat yra aukštos, vien už degalus sutaupiau apie 7000 dolerių (6287 eurus). 

Tepalų keitimas dar būtų kainavęs tūkstantį ar daugiau.

Sskaičiavau, kad su vienu galonu vidutiniškai būčiau nuvažiavęs 30 mylių (7,84 l/100 km) degalų, už tą galoną (3,785 l) sumokėjęs 3,75 dolerius (3,37 eurus), o už vieną tepalų keitimą 50 dolerių (44,91 eurus)“, – sakė A. Driessenas.

Jis sako, kad „Model 3“ elektromobilis laikosi nuostabiai ir yra žmogus, kuris su šiuo automobiliu jau nuvažiavo daugiau, kaip 160 tūkst. kilometrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.