Antena ar slaptas įrenginys traukinių judėjimui sekti – taip svarsto budrūs kauniečiai

Apžiūrinėdami rekonstruojamą geležinkelio liniją šalia Kauno geležinkelio tunelio kauniečiai svarsto, kam prireikė įspūdingo aukščio metalinio bokšto, kurio anksčiau šioje vietoje nebuvo.

Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br>A.Karaliūno nuotr.
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br>A.Karaliūno nuotr.
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Galingus prožektorius bokšte ketinama įžiebti tik vėlų rudenį.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Mar 24, 2020, 10:15 AM, atnaujinta Mar 24, 2020, 11:16 AM

Kas tai – antena, ryšio stotelė, o gal išvis slaptas įrenginys traukinių judėjimui sekti?

Rail Baltica“ projekto direkcijos atstovas Domas Jurevičius paaiškino, kad tunelio prieigose iškilo 25 metrų aukščio apšvietimo bokštas, tik kol kas dar be lempų.

„Bokšte bus sumontuoti LED tipo prožektoriai ir nuleidžiama karūna. Įjungimas planuojamas iki spalio 23-iosios“, – pranešė D.Jurevičius.

Maždaug tuo pat metu turėtų būti užbaigti pagrindiniai geležinkelio linijos atnaujinimo darbai nuo Kauno geležinkelio stoties iki Palemone įrengto intermodalinio terminalo.

Darbų metu rekonstruojamas esamas plačiojo standarto (1520 mm) geležinkelis, o šalia nutiesta nauja europinio standarto (1435 mm) vėžė ir iešmai, įrengta visa reikalinga „Rail Baltica“ infrastruktūra.

Pernai gegužę atkarpoje Kaunas–Palemonas laikinai teko net uždaryti traukinių eismą, jis atnaujintas tik metų pabaigoje.

Eismo pertraukos metu buvo rekonstruojamas unikalus XIX amžiuje pastatytas Kauno geležinkelio tunelis, kuriame įrengtas sugretintas europinės ir plačiosios vėžės geležinkelis, – tokį techninį sprendimą tunelyje Kaunas turi vienintelis pasaulyje.

Iš viso 9 kilometrų atkarpoje nuo Kauno iki Palemono geležinkelio stočių rekonstruota apie 15 kilometrų geležinkelio kelio: nutiesta 9 kilometrai naujo europinės vėžės geležinkelio ir 2 kilometrai sugretinto europinės bei plačiosios vėžės geležinkelio kelio, taip pat rekonstruota 3,6 kilometro esamo plačiosios vėžės geležinkelio.

Šalia gyvenamųjų namų numatyta pastatyti apie 1,5 kilometro ilgio triukšmą slopinančių sienučių, ant bėgių montuojami vibraciją ir triukšmą mažinantys slopintuvai.

Kauno ir Palemono geležinkelio stotys aptveriamos segmentine tvora, o visas ruožas bus aptvertas metalinio tinklo tvora.

Joje bus įrengiami specialūs vienvėriai varteliai, atsidarantys tik nuo geležinkelio kelio pusės. Jie skirti pasišalinti iš aptvertos geležinkelio kelio teritorijos gyvūnams.

Geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpos nuo Kauno geležinkelio stoties iki Palemone esančio intermodalinio terminalo rangos darbai kainuos daugiau kaip 66 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.