Inžinerinė pagunda: vokiečiai pristatė naująjį „Porsche 911 Turbo S“

Galingesnis, greitesnis ir patogesnis nei bet kada anksčiau – naujasis „Porsche 911 Turbo S“ kuria dar aukštesnius standartus automobilių industrijoje. Automobilių gamintojas ištobulino savo flagmaną, pagerinęs jo aerodinamines savybes. Sumontuota „Porsche“ aktyvi aerodinamikos sistema (angl. PAA) automobiliui leidžia dar tiksliau prisitaikyti prie vairavimo situacijos, greičio bei pasirinkto važiavimo režimo.

Galingesnis, greitesnis ir patogesnis nei bet kada anksčiau – naujasis „Porsche 911 Turbo S“.<br>Gamintojo nuotr.
Galingesnis, greitesnis ir patogesnis nei bet kada anksčiau – naujasis „Porsche 911 Turbo S“.<br>Gamintojo nuotr.
Galingesnis, greitesnis ir patogesnis nei bet kada anksčiau – naujasis „Porsche 911 Turbo S“.<br>Gamintojo nuotr.
Galingesnis, greitesnis ir patogesnis nei bet kada anksčiau – naujasis „Porsche 911 Turbo S“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 5, 2020, 11:25 AM

„Naujasis „Porsche 911 Turbo S“ – daugelio sportinių automobilių gerbėjų svajonė. Inovatyvūs technologiniai sprendimai leidžia pasiekti didesnį greitį bei užtikrina maksimalų automobilio prisitaikymą net prie sudėtingiausių vairavimo situacijų kelyje,“ – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Naujajame „911 Turbo S“ įdiegtos naujos oro aušinimo sklendės, taip pat tarpusavyje derinama kelių pakopų reguliuojama priekinio ir galinio aptako pozicija. Aukščiausios klasės automobilis pasižymi trimis aktyvios aerodinamikos sistemos komponentais. Modelyje pritaikytos jo pirmtako – „911 Turbo“ – aerodinaminės konfigūracijos bei įdiegta ekologinio vairavimo režimo galimybė.

Priekinis aptakas yra pagamintas iš lankstaus elastomero, todėl jo pozicija gali būti lengvai keičiama. Lyginant su automobilio pirmtaku, „Porsche 911 Turbo S“ galinio aptako konstrukcija yra lengvesnė 440 gramų, tačiau pasižymi 8 proc. didesne efektyvumo zona. Šie aptakų patobulinimai padidina prispaudimo jėgą 15 proc. bei užtikrina stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Pasipriešinimo koeficientas maksimaliai sumažinamas, kai uždaromos sklendės ir įtraukiamas priekinis bei galinis aptakas.

Dėl ištobulintų oro aušinimo sklendžių mažėja pasipriešinimas vairuojant, todėl naujojo „Porsche“ modelio degalų sąnaudos taip pat mažesnės. Technologiškai pažangi energijos sąnaudų valdymo sistema leidžia pasiekti balansą tarp šiuolaikinių aušinimo reikalavimų, radiatoriaus ventiliatoriui reikalingos elektros energijos bei oro aušinimo sklendžių sukuriamo aerodinaminio pranašumo.

„Porsche“ aktyvi aerodinamika nuo šiol taip pat įtraukia specialų vairavimo drėgna danga režimą, kuris perkelia aerodinaminį balansą ties automobilio galine ašimi ir užtikrina didesnį automobilio stabilumą.

Naujajame „911 Turbo S“ taip pat įmontuota oro jėgą naudojanti stabdymo funkcija, kuri leidžia greičiau sustabdyti automobilį bei sukuria didesnę prispaudimo jėgą. Ši technologija užtikrina trumpesnį stabdymo atstumą ir didesnį stabilumą net tose situacijose, kai važiuojant dideliu greičiu reikia staigiai stabdyti.

„Porsche“ aktyvi aerodinamika pirmąkart pristatyta 2014 m. Nuo pastarųjų metų šios sistemos elementai montuojami į visas „Porsche“ modelių linijas – nuo „718“ iki „Panamera“ bei „Taycan“.

Naujuosius „Porsche 911 Turbo S“ jau galima užsisakyti ir Lietuvoje. Čia siūlomos dvi automobilio modifikacijos: „Coupe“ ir „Cabrio“. Šių automobilių kainos Lietuvoje atitinkamai prasideda nuo 221 190 ir 234 980 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.