Sporto legenda per karantiną sumeistravo važiuojančią alaus dėžę – lekia iki 80 km/val.

Ar kada esate matę... važiuojančią alaus dėžę? Jei ne, ją galite išvysti Smalininkų kartodrome, kurios vadovas ir vienas geriausių šalies lenktynininkų trenerių Taurimas Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri gali pasiekti net ir 80 km/val. greitį.

T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
T.Staniulis per karantiną sumeistravo tokią išskirtinę transporto priemonę, kuri traukia net iki 80 km/val.<br>V.Radžiūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (17)

Lrytas.lt

2020-08-05 18:12, atnaujinta 2020-08-05 20:41

Močiutei iškart nepatiko

Vos tik buvo paskelbtas karantinas, Smalininkų kartodromo veikla sustojo.

„Galvojome, kad lauko sąlygomis galėsime dirbti, bet, deja, negalėjome. Nerizikavome nei savo, nei kitų sveikata ir nedirbome. Kai jau buvo leista dirbti, maždaug gegužės viduryje, iškart atnaujinome savo veiklą ir štai jau ne vienas savaitgalis „ant ratų“.

Turime tikrai nemažai klientų. Žinoma, ne tiek, kiek tikėjomės, bet vis tiek smagu, kad mus aplanko. Nelabai liūdime dėl karantino, nes spėjome pasiruošti sezonui. Kitiems žmonėms būna ir blogiau gyvenime, o mes porą mėnesių tiesiog pailsėjome, susitvarkėme pastatus“, – naujienų portalui lrytas.lt kalbėjo T.Staniulis.

Sportininkas pasakoja, kad per karantiną pats buvo užsidaręs garaže, o kad „nepultų į depresiją“, pradėjo meistrauti ir, kaip pats sako, sukūrė miniatiūrinį garažo žaislą.

„Taip ir gimė visokių nesąmonių, viena jų – alaus dėžė ant ratukų. Čia buvo mano ir sūnaus senas projektas, todėl pradėjome jį įgyvendinti“, – sėdėdamas jau ant važiuojančios alaus dėžės naujienų portalui lrytas.lt pasakojo T.Staniulis.

Suvirinęs vamzdžius, jis po alaus dėže pritvirtino variklį, kelis kartingo mazgus ir kitas reikiamas dalis, prisuko ratus. Po alaus dėže slepiasi „Honda GX200“ variklis, 6AG. „Vos per porą dienų sukūriau šią transporto priemonę ir buvo galima lėkti“, – šypsosi meistras.

Aprodydamas techniką T.Staniulis sako, kad važiuojančios alaus dėžės galingumo tikrai užtenka. „Gali važiuoti iki 80 km/val. Toliau modifikuodami keisime transmisijos perdavimo skaičių, bus lėtesnis, bet galės patempti priekabą. Į ją sukrausime ratus ir juos vyrai galės išvežioti per varžybas.

Iš esmės šios važiuojančios alaus dėžės paskirtis – mechanikams su ja apvažiuoti trasą, pataisyti vėjo nuplėštus reklaminius stendus, pasimaivyti prieš klientus. Visi galvoja, koks čia daiktas, nori išbandyti.

Deja, bet su juo važiuoti reikia specialių įgūdžių, nes nors ir važiuoja smaigiai, bet reikia priprasti, nes jautriai valdomas, lengva nukristi. Vis tik ši transporto priemonė – ne viešajam eismui“, – akcentavo sportininkas.

Vis tik ji, be kita ko, labai taupi – T.Staniulis skaičiuoja, kad 100 km su alaus dėže nuriedėtų vos su 3–4 litrais benzino.

Vyras juokauja, kad važiuojanti alaus dėžė iškart nepatiko močiutei, kuri liepė su ja šiukštu nevežioti vaikų ir apskritai, geriausia, palikti stovėti garaže.

T.Staniulis neslepia, kad tokia transporto priemonė nėra naujovė – panašių yra sukūrę ir vokiečiai, kartais jų atsiveža ir į varžybas. „Taip kad jei išgėrus alaus liko kokia dėžė – neišmeskite, galime iš jos ką nors sumeistrauti“, – juokėsi T.Staniulis.

Atvyksta iš visos Lietuvos

Smalininkų kartodrome iš viso dirba 7 darbuotojai, įprastą dieną čia ūžia net 25 pramoginiai kartingai su „Honda“ 270 ccm varikliais, dar 20 kartodromo 1000 metrų ilgio ratus suka sportiniai kartingai. Ši trasa yra itin greita, greičiausios tarptautinės KZ2 klasės kartai čia gali išvystyti gerokai didesnį nei 150 km/val. greitį.

Kadangi šios trasos posūkiai yra tikrai greiti, sportininkams čia reikia ir gero fizinio pasirengimo. Pasak kartingo meistrų, nuo perkrovų sprandą čia paskausta net ir puikiai pasiruošusiems vyrukams.

T.Staniulis pasakoja, kad daugybė klientų atvažiuoja iš visos Lietuvos – išbandyti jėgas čia gali ne tik pavieniai klientai, bet yra organizuojami ir būrelių ar įmonių pasivažinėjimai kartingais, vaikų stovyklos: „Nereikia nė prie jūros važiuoti – čia veiklų netrūksta: šalia yra žirgynas, įvairūs parkai prie Tauragės, o ir mes stengiamės garsinti Smalininkus – mažiausią miestą visoje Europoje!“

Smalininkų kartodromo vadovas viliasi, kad per vasarą pavyks „atsigriebti“ ir uždirbti bent šiokį tokį pelną.

„Žiemą ir pavasarį mes ilsimės, laukiame šiltesnių sezonų. Mūsų klientai nelabai mėgsta murkdytis balose, nors yra ir tokių, kurie mėgsta palakstyti, kai lyja, nes toks važiavimas turi savo žavesio.

Taigi pramoginių kartingų sezonas trunka nuo gegužės iki lapkričio pabaigos, o su sportiniais kartingais važiuojame visus metus“, – pasakojo pašnekovas.

Smalininkų kartodromas yra vienoje iš įdomesnių ir patrauklių turistams Lietuvos vietų – miestelis yra tarp Jurbarko ir Viešvilės, ant dešiniojo Nemuno kranto. Kartodromas čia pradėjo veikti 1980 metais, o būsimus čempionus ugdė treneris Romualdas Ščiuckas.

Smalininkuose „užaugo“ ir KZ2 klasės Europos čempionas Simas Juodviršis, lenktynininkas Rokas Baciuška bei kiti sportininkai. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.