„Apple“ koncernas ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai: kurs ne patys

„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai. Tai bus autonominis automobilis, kuriam nebus būtinas vairuotojas. Praėjusiais metais „Apple“ padvigubino savo testuojamų autonominių automobilių skaičių.

„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.pixabay.com
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.pixabay.com
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Apple“ koncernas aktyviai ruošiasi savo pirmojo automobilio gamybai.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

„Žinių radijas“

Feb 26, 2021, 10:33 AM

„Auto news“ rašo, kad pernai „Apple“ autonominėmis sistemomis aprūpinti automobiliai nuvažiavo daugiau kaip 30 tūkst. kilometrų bendrojo naudojimo keliais. Tai daugiau kaip du kartus didesnis atstumas negu metais anksčiau.

Kalifornijos motorinių transporto priemonių priežiūros tarnyba paskelbė šiek tiek duomenų apie tai, kaip sekėsi testuoti „Apple“ autonomines sistemas. Paskelbta, kad per tą laiką buvo 130 atvejų, kai į automobilio valdymą turėjo įsikišti vairuotojas. Metais anksčiau tokių atvejų buvo tik 64.

Tai reiškia, kad vairuotojui teko įsikišti į automobilio valdymą vidutiniškai kas 209 kilometrus. Tačiau tai gerokai geresni skaičiai, negu buvo 2018 m. Tais metais „Apple“ autonominėmis sistemomis aprūpinti automobiliai bendrai nuvažiavo net 128 tūkst. kilometrų, bet vairuotojui teko koreguoti automobilio valdymą kas pusantro kilometro, tai yra, praktiškai nuolat.

„Apple“ kompanijoje automobilių autonomines sistemas kuria keli šimtai inžinierių ir jie per porą metų pasiekė didelį progresą. Paties automobilio „Apple“ nekuria, jie testuoja tik pačią valdymo sistemą. Automobilį jiems turėtų sukurti ir pagaminti tiekėjas iš šono.

Deja, greičiausiai ne „Hyundai Kia“ koncernas. Kitiems gamintojams su autonominėmis sistemomis sekasi kur kas geriau. „General motors“ paskelbė, kad jų autonominiai automobiliai per praėjusius metus nuvažiavo daugiau kaip milijoną kilometrų ir vairuotojui į valdymą teko įsikišti tik 27 kartus, tai yra, tik kartą per 45 tūkst. kilometrų.

„Waymo“ sekėsi dar geriau, jie per metus pravažiavo truputį mažiau nei milijoną kilometrų, o vairuotojai į automobilio valdymą kišosi tik 21 kartą, tai yra, kartą per 50 tūkst. kilometrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.