Artėjanti eros pabaiga – „Audi“ sukūrė paskutinius savo vidaus degimo variklius

„Audi“ vadovas Markusas Duesmannas interviu „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ papasakojo, kaip keičiasi automobilių gamintojo strategija. Naujienos nestebina, bet vis tiek žymi eros pabaigą. „Audi“ jau sukūrė paskutinius savo vidaus degimo variklius.

„Audi“ vadovas Markusas Duesmannas interviu „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ papasakojo, kaip keičiasi automobilių gamintojo strategija.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Audi“ vadovas Markusas Duesmannas interviu „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ papasakojo, kaip keičiasi automobilių gamintojo strategija.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Audi“ vadovas Markusas Duesmannas interviu „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ papasakojo, kaip keičiasi automobilių gamintojo strategija.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi“ vadovas Markusas Duesmannas interviu „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ papasakojo, kaip keičiasi automobilių gamintojo strategija.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Technologijos.lt

Mar 23, 2021, 11:35 AM

Viskas – daugiau naujų variklių nebebus. „Audi“ ir toliau gamins senus variklius, tačiau į naujų kūrimą investuojama nebus. Ir nors tai yra suprantamas žingsnis, jis vis tiek kelia nemažai iššūkių.

Europos Sąjunga kelia labai aukštus reikalavimus – atitikti Euro7 standartą nebus lengva. Tiesą sakant, Duesmannas mano, kad keliami reikalavimai yra per daug aukšti – juos įgyvendinti bus sunku, o jų privalumai aplinkai yra visai nedideli.

Taigi, reikės labai daug pastangų, kad dabartiniai „Audi“ varikliai atitiktų naujus emisijų standartus.

Be to, benzininiai ir dyzeliniai „Audi“ tebėra svarbus pajamų šaltinis ir tokiu išliks dar ilgai. Duesmannas pabrėžia, kad automobilių gamintojai negali iš karto atsisakyti iškastinio kuro.

Yra daug regionų, kur elektromobilių infrastruktūra tiesiog nėra pakankamai išvystyta. Šiuo metu visi negalima važinėti tik elektromobiliais – toks tikslas dar bent kelerius ateinančius metus (ar porą dešimtmečių) nėra pasiekiamas.

Galiausiai, „Audi“ turi pasirūpinti ir hibridiniais automobiliais, kuriems vidaus degimo varikliai taip pat yra labai svarbūs. Tačiau į naujų variklių kūrimą „Audi“ tiesiog neinvestuos, nes jų ateitis ir taip yra aiški.

Bus modifikuojami ir tobulinami tik esami varikliai, jų gamybos apimtys bus mažinamos. O tada „Audi“ taps tik elektromobilių gamintoju. Duesmannas dar nežino, kada tai įvyks, bet aišku, kad būtent taip atrodo „Audi“ ateitis.

Jei kas nors „Volkswagen“ grupėje ir išsaugos benzininį modelį, tai greičiausiai bus „Porsche“ (ir gal „Lamborghini“), bet ir tai tik su sąlyga, kad sintetiniai degalai bus praktiški ir prieinami.

„Audi“ sprendimas nestebina ir dėl to, kad apie panašią strategiją vos prieš kelias dienas paskelbė ir „Mercedes-Benz“. Ne tokie turtingi automobilių gamintojai vidaus degimo variklių programas sustabdė dar anksčiau. Tiesiog baigiasi benzino amžius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.