Laivas skenduolis iš Danės turi būti patrauktas per 10 dienų

Antradienį visos suinteresuotos pusės tarėsi, ką daryti su žvejybos laivu „Ole Willassen“, stovinčiu prie krantinės Danės upėje ir jau skendusiu tris kartus. Klaipėdos meras pajuokavo, kad laivas kaip Trakų pilis tebestovi dar vis. Tačiau šį kartą Savivaldybė ne tik išsakė labai griežtą savo poziciją, bet ir nustatė terminą – laivo upėje turi nelikti iki rugsėjo 24 d.

Antradienį visos suinteresuotos pusės tarėsi, ką daryti su žvejybos laivu „Ole Willassen“, stovinčiu prie krantinės Danės upėje.<br>lrytas.lt asociatyvi nuotr.
Antradienį visos suinteresuotos pusės tarėsi, ką daryti su žvejybos laivu „Ole Willassen“, stovinčiu prie krantinės Danės upėje.<br>lrytas.lt asociatyvi nuotr.
Antradienį visos suinteresuotos pusės tarėsi, ką daryti su žvejybos laivu „Ole Willassen“, stovinčiu prie krantinės Danės upėje.<br>lrytas.lt asociatyvi nuotr.
Antradienį visos suinteresuotos pusės tarėsi, ką daryti su žvejybos laivu „Ole Willassen“, stovinčiu prie krantinės Danės upėje.<br>lrytas.lt asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Dalia Bikauskaitė, www.ve.lt

Sep 15, 2021, 4:56 PM

Pasak Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, jeigu per nustatytą 10 dienų terminą laivas „Ole Willassen“ iš Danės upės neiškeliaus, Savivaldybės reikalavimu Danės krantinių koncesininkė AB „Klaipėdos laivų remontas“ (KLR) turi nutraukti su juo sutartį. Tada laivas taptų plaukiojančiąja priemone be teisės švartuotis prie krantinės ir atsirastų visai kitų juridinių aspektų.

„Šiuo metu savininkų atstovai, išklausę įvairias rekomendacijas, intensyviai dirba bandydami nustatyti konkrečius darbus, kuriuos reikia atlikti, kad tas laivas nebūtų įvardijamas kaip skenduolis, ar tam reikalingas dokas, ar ne“, – kalbėjo uostamiesčio meras.

Jo teigimu, vertinimo darbai turi būti atlikti ne prie Danės, o prie KLR krantinės. Pats laivas plaukti negali net iki KLR, jis turėtų būti buksyruojamas.

„Jeigu mums nepavyks to pasiekti greituoju ir gražiuoju būdu, teks ilgėlesniu ir prievartiniu būdu šalinti objektą, kuris neturi sutarties su krantinės operatoriumi.

Man teikia vilties tai, kad ir koncesininkas išgirdo kategorišką ir griežtą Savivaldybės poziciją. Mes pirmiausia žiūrime į jį, kuris valdo mūsų krantines ir leidžia miesto centre būti tokiam rizikos faktoriui. Tai, kad mes su koncesininku kalbame bekompromisiu tembru, manau, yra aiškus ženklas laivo savininkų atstovams.

Kito kelio, kaip tik pasitraukti nuo krantinės per tas 10 dienų geruoju, nėra. Manau, dabar laivo savininkams reikia surasti lėšų būsimam didesniam ar mažesniam remontui ir to plaukiojančio objekto nuplukdymui iki „Klaipėdos laivų remonto“. Labai norėtųsi, kad būtų rastas civilizuotas sprendimas ir nereikėtų griebtis prievartos“, – teigė V. Grubliauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.