Garsus investuotojas įsitikinęs – „Cybertruck“ bus pirmoji Elono Musko katastrofa

„Tesla“ iškilimas tapo istoriniu fenomenu ne tik automobilių pasaulyje, bet ir versle apskritai. Ir atrodo, kad Muskas viską daro teisingai. Jo kompanijos kuriami automobiliai yra labai populiarūs, o kai kurių technologijų pavydi ir rinkos senbuviai.

„Tesla“ iškilimas tapo istoriniu fenomenu ne tik automobilių pasaulyje, bet ir versle apskritai.<br>commons.wikimedia.org nuotr.
„Tesla“ iškilimas tapo istoriniu fenomenu ne tik automobilių pasaulyje, bet ir versle apskritai.<br>commons.wikimedia.org nuotr.
„Tesla“ iškilimas tapo istoriniu fenomenu ne tik automobilių pasaulyje, bet ir versle apskritai.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Tesla“ iškilimas tapo istoriniu fenomenu ne tik automobilių pasaulyje, bet ir versle apskritai.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 16, 2021, 11:26 AM, atnaujinta Sep 16, 2021, 11:26 AM

Tačiau garsus investavimo guru, neseniai tapęs televizijos asmenybe, Jimas Crameris teigia, kad „Cybertruck“ bus pirmoji tikra Elono Musko katastrofa.

Naujame interviu Crameris buvo paklaustas apie būsimą „Tesla“ humanoidą. Įspūdingas robotas Cramerio nesudomino – pokalbį jis iš karto pasuko link elektrinio pikapo „Cybertruck“.

„Pirkite F-150“, patarimą iš karto davė Crameris, netrukus pripažinęs, kad „Tesla“ jam patinka. Pasak jo, turi būti įsimylėjęs „Tesla“ markę, kad apskritai norėtum pirkti šį elektrinį pikapą. Atrodo, kad investuotojui labiausiai nepatiko „Cybertruck“ dizainas.

Crameris „Cybertruck“ matė savo akimis ir buvo juo pasibaisėjęs. Jo teigimu, žmonės bus šokiruoti, kai „Cybertruck“ pasirodys kelyje. Crameris mano, kad „Cybertruck“ bus pirmoji tikra Musko katastrofa.

„Tesla Cybertruck“ dizainas kritikuojamas nuo pat pradžių. Kampuotas, daug plokščių paviršių turintis automobilis iš tikrųjų buvo kuriamas kad būtų kitoks, o ne kad būtų gražus. Be to, nerūdijantis plienas, kuriuo „Cybertruck“ ir žvilga, yra sunkiai štampuojamas į riestas formas.

O „Tesla“ mėgėjai bet kokį automobilį iš šios markės rankų priimtų kaip genialią idėją, todėl ir praktiškumu niekas nesirūpino. „Cybertruck“ forma yra tokia, kokia yra, tam, kad apie ją kalbėtume, o ne kad ja žavėtumėmės.

Ir kalbame, bet ar Crameris teisus? Versle dizaino katastrofų nebūna – būna finansinės. O „Cybertruck“ užsakymų skaičius artėja prie 1,3 milijonų. „Instagram“ puslapius turintys išskirtinumo ieškotojai išpirks visus „Cybertruck“, kiek jų bus pagaminta. Nors, kita vertus, Muskas pats anksčiau teigė, kad visada yra tikimybė, kad „Cybertruck“ bus nesėkmingas.

Tame pačiame interviu Crameris gynė „Tesla“ autopilotą, kuriam jau priskiriamos kelios tragiškos avarijos. Jo teigimu, daugiau nelaimių padaro girti vairuotojai – atskiri incidentai negali nulemti technologijos ateities.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.