Pirmas toks atvejis automobilių pramonės istorijoje: sumokėjo rekordišką sumą skundikui 

Buvęs „Hyundai“ kompanijos inžinierius Kim Gvan-Ho Jungtinių Amerikos valstijų eismo saugumo institucijai NHTSA atskleidė, kad „Hyundai-Kia“ koncernas žinojo apie problemas su kai kuriais šio gamintojo varikliais, tačiau sąmoningai nesiėmė jų spręsti.

Kim Gvan-Ho dar prieš penkerius metus atskleidė, kad „Hyundai“ koncernas nesiruošia taisyti „Tetha II“ variklių konstrukcinių trūkumų.<br>www.unsplash.com asociatyvi nuotr.
Kim Gvan-Ho dar prieš penkerius metus atskleidė, kad „Hyundai“ koncernas nesiruošia taisyti „Tetha II“ variklių konstrukcinių trūkumų.<br>www.unsplash.com asociatyvi nuotr.
Kim Gvan-Ho dar prieš penkerius metus atskleidė, kad „Hyundai“ koncernas nesiruošia taisyti „Tetha II“ variklių konstrukcinių trūkumų.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kim Gvan-Ho dar prieš penkerius metus atskleidė, kad „Hyundai“ koncernas nesiruošia taisyti „Tetha II“ variklių konstrukcinių trūkumų.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kim Gvan-Ho dar prieš penkerius metus atskleidė, kad „Hyundai“ koncernas nesiruošia taisyti „Tetha II“ variklių konstrukcinių trūkumų.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kim Gvan-Ho dar prieš penkerius metus atskleidė, kad „Hyundai“ koncernas nesiruošia taisyti „Tetha II“ variklių konstrukcinių trūkumų.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Nov 19, 2021, 4:48 PM

Už tai, kad atskleidė tokią informaciją, NHTSA sumokėjo inžinieriui dalį baudos, kuria buvo nubaustas „Hyundai“ koncernas už šį piktavališką poelgį. „Hyundai“ buvo skirta 210 milijonų dolerių bauda, o inžinierius už tai gavo net 24 milijonus dolerių.

Kim Gvan-Ho dar prieš penkerius metus atskleidė, kad „Hyundai“ koncernas nesiruošia taisyti „Tetha II“ variklių konstrukcinių trūkumų. Ši problema galėjo sukelti variklio gedimą, kai jis staiga užstringa, o kai kuriais atvejais net gali užsidegti. Tokie varikliai buvo montuojami į daug modelių, įskaitant ir „Tucson“, „Sportage“, „Optima“, „Sonata“, „Sorento“ ir „Santa Fe“.

Inžinierius gavo vidinį „Hyundai“ kokybės skyriaus raštą, skirtą koncerno vadovams. Jame buvo sakoma, kad kompanija nesiima tinkamų priemonių šiam trūkumui pašalinti, nors žino apie trūkumą.

Naudodamasi šia informacija NHTSA išsiaiškino, kad koncernas laiku nepaskelbė remonto kampanijos. Tačiau remonto kampaniją vis tiek teko skelbti ir ji palietė daugiau kaip pusantro milijono automobilių.

O tie asmenys, kuriems teko už savo pinigus tvarkyti nekokybiškus automobilius, iki šiol teisiasi su „Hyundai“ kompanija.

Bet kokiu atveju tai yra pirmas atvejis istorijoje, kai NHTSA sumokėjo premiją už tokio tipo informacijos atskleidimą. Be to, tai yra rekordiškai didelė suma, kada nors sumokėta informatoriui, ar, liaudiškai tariant, skundikui, automobilių pramonės istorijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.