Ginklu jo nevadins – „Kalašnikov“ irgi kuria elektrinį mikroautomobilį

Rusijos ginkluotės gamintojas „Kalašnikov“ irgi nori dalyvauti elektrinių mikroautobilių rinkoje.

Rusijos ginkluotės gamintojas „Kalašnikov“ irgi nori dalyvauti elektrinių mikroautobilių rinkoje.<br>„Kalašnikov“ nuotr.
Rusijos ginkluotės gamintojas „Kalašnikov“ irgi nori dalyvauti elektrinių mikroautobilių rinkoje.<br>„Kalašnikov“ nuotr.
Rusijos ginkluotės gamintojas „Kalašnikov“ irgi nori dalyvauti elektrinių mikroautobilių rinkoje.<br>Federalinis intelektinės nuosavybės institutas
Rusijos ginkluotės gamintojas „Kalašnikov“ irgi nori dalyvauti elektrinių mikroautobilių rinkoje.<br>Federalinis intelektinės nuosavybės institutas
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Dec 10, 2021, 3:40 PM

Elektrinių mikroautomobilių rinka turi vis daugiau žaidėjų. Visai neseniai rašėme, kaip ispanų paspirtukų gamintojas „Silence“ ketina pasiūlyti mažytį elektrinį S04, bet tokius tylius mažus automobilius gamina ne viena kompanija.

„Citroën Ami“, „Microlino“ ir „Renault Twizy“ greičiausiai yra garsiausios tokio tipo transporto priemonės, bet jų yra gerokai daugiau. Rusijos ginkluotės gamintojas dar 2018 metais pristatė pirmąjį savo kompaktiško elektromobilio prototipą, bet, tuomet atrodė, kad nieko iš to nebus. Dabar atrodo kitaip.

Tas prototipas, vadinamas UV-4, turi keturias dureles (ar bent jau įėjimoi angas) ir tokį patį skaičių sėdynių. Nors, aišku, tai buvo tik prototipas, labai neužbaigtų kampų jame, atrodo, buvo nedaug. Kitaip tariant, jo išvaizda leido manyti, kad „Kalašnikov“ galvoja apie UV-4 gamybą.

Dabar Rusijos Federalinis intelektinės nuosavybės institute iškilo keli eskizai, kuriuose vaizduojamas ir UV-4, ir jo pagrindu sukurtas dvivietis triratis automobilis.

UV-4 yra 3,4 metrų ilgio ir 1,5 metrų pločio. Jokių techninių duomenų apie jį nėra, bet spėjama, kad jame bus mažai įrangos – greičiausiai tik kokia nors klimato kontrolės sistema. Kita vertus, viduje tikriausiai bus ir informacinis ekranas su navigacijos sistema – tai miestietiškiems automobiliams yra labai svarbu.

Tuo tarpu apie triratę koncepciją žinoma dar mažiau. Jokių durelių čia nėra, panašu, kad tai – dvivietis automobilis su šiek tiek vietos bagažui gale. Savo išvaizda jis yra akivaizdžiai giminingas UV-4 prototipui, kuris šiek tiek primena „Renault Twizy“.

Ar „Kalašnikov“ tikrai ketina imtis šių elektrinių mikroautomobilių gamybos? Visko gali būti. Tiesą sakant, tai būtų netgi logiška, nes Rusijoje yra didelių miestų, kuriuose yra nemažai jaunų žmonių.

Jei jiems nebus pasiūlytas rusiškas mikroautomobilis, jie pirks vakarietišką. „Kalašnikov“ vardas Rusijoje yra labai gerai žinomas ir savotiškai gerbiamas. Nors elektrinis mikroautomobilis yra prabangos prekė, jis puikiai tiktų dalinimosi automobiliais paslaugoms.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.