Svajonės mirtis? „Tesla“ nebepriima „Roadster“ rezervacijų, iš puslapio dingo superautomobilio kaina

„Tesla Roadster“ – istorinis elektromobilio modelio vardas. Taip vadinosi pirmasis serijinės gamybos „Tesla“, taip turėjo vadintis ir naujas elektromobilis, kuris galėjo būti greičiausiu pasaulyje. Tačiau dabar „Tesla“ pašalino „Roadster“ kainą iš savo svetainės ir nustojo priimti rezervacijas.

„Tesla Roadster“ – istorinis elektromobilio modelio vardas.<br>commons.wikimedia.org nuotr.
„Tesla Roadster“ – istorinis elektromobilio modelio vardas.<br>commons.wikimedia.org nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 28, 2021, 2:52 PM

„Tesla Roadster“ buvo (o gal ir yra) smagus Elono Musko projektas. „Tesla“ vadovas žadėjo, kad „Roadster“ bus greičiausias automobilis Žemėje. Buvo kalbama apie raketinius ar suspausto oro variklius, daug kitų įdomių savybių. Kai „Roadster“ buvo parodytas 2017 metais, „Tesla“ kalbėjo apie 2020-iais prasidėsiančią gamybą. Nuo to laiko pasikeitė viskas ir „Roadster“ kelias į pirkėjų garažus nebeatrodo toks tiesus.

Tiesa, žmonės vis dar tiki „Roadster“ pasirodymu. Rezervacijos su 50 tūkstančių dolerių depozitais vis dar plaukė į „Tesla“ sąskaitas kaip kokia pasklola be palūkanų. Tačiau dabar „Tesla“ pašalino „Roadster“ kainą iš savo puslapio ir rezervacijų nebepriima.

Kas pasikeitė nuo tų 2017-ųjų? Na, „Tesla“ į gatves dar nori paleisti „Semi“ vilkiką, kuris turi daug stambių įmonių užsakymų. Be to, „Cybertruck“ tapo tuo Musko žaisliuku, kokiu iš pradžių buvo „Roadster“.

Kalbant plačiau, pasikeitė iš automobilių pramonės kraštovaizdis. „Roadster“ turėjo kainuoti 250 tūkstančių dolerių ir tai nėra daug. Rinkoje yra „Rimac“, kurie savo elektrinius hiperautomobilius siūlo už kelis kartus didesnę sumą, todėl modelių vystymui gali skirti daugiau pinigų. Elektrinius sportinius automobilius jau kuria ir BMW, ir „Porsche“, ir netgi „Toyota“ (sportinis elektromobilis nešios „Lexus“ ženklą).

Galiausiai, nutiko COVID-19 pandemija, tiekimo grandinių sutrikimai ir puslaidininkių krizė, stipriai apsunkinusi visų automobilių gamybą. Tiesa, dar nereikėtų laidoti „Roadster“.

Gali būti, kad vėluojantis „Roadster“ bus gaminamas. Automobilis iš puslapių nedingo, apie grąžinamus depozitus irgi nieko negirdėjome. Gali būti, kad „Tesla“ pardavė tiek „Roadster“ superautomobilių, kiek ketina gaminti pirmojoje partijoje. Arba modelio ateitis nėra užtikrinta ir rezervacijos sustabdytos tik laikinai. O gal „Tesla“ nebesijaučia patogiai pardavinėdama automobilius, kurių negamina.

„Roadster“ oficialiai yra labiausiai atidėtas „Tesla“ modelis. Dabar jo nebesitikima iki 2023-iųjų. Aišku, kad toks automobilis, kuris tikrai nebus labai populiarus, nėra didelis prioritetas, bet elektromobilių rinka dabar keičiasi labai sparčiai, todėl pasirodęs „Roadster“ jau turės ir konkurentų.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.