Virš milijono kainuojantis automobilis sulaukė savo pirkėjo: Dakare su juo buvo užimta antra vieta

Greito ir galingo padidinto pravažumo kupė automobilis, kuris bet kokiu keliu galėtų važiuoti itin greitai, nėra naujiena. Buvo nemažai tokių automobilių pavyzdžių ir štai sulaukėme dar vieno – šįkart išties unikalaus. Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.

Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Jungtinės Karalystės „Prodrive“ bendrojo naudojimo keliams pagamino legendinį „Prodrive Hunter“, kuriuo šiemet Dakaro ralyje Sebastienas Loebas užėmė antrą vietą.<br>www.autocar.cu.uk nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

2022-03-26 09:11

Anot „Prodrive“, tai bus pirmas padidinto pravažumo hiperautomobilis, toks dykumų „Ferrari“, anot „Prodrive“ vadovo Deivido Rivchardso.

Iš esmės tai yra identiškas sportiniam automobiliui modelis – tik lempos buvo pritaikytos, kad atitiktų standartus. Tiek sportinę, tiek ir kasdienę mašiną kūrė britų dizaineris Ianas Kallumas – prieš tai jis trejus metus dirbo „Jaguar“ kompanijoje.

Automobilis didelis – jo ilgis daugiau kaip keturi su puse metrų, plotis beveik du su puse metrų, o aukštis – kiek mažiau nei du metrai. Už sportinį paprastas „Hunter“ yra 10 centimetrų žemesnis, nes buvo kiek pakoreguota automobilio pakaba – ji yra nepriklausoma su dvigubais amortizatoriais kaip ir sportiniame modelyje. Gatvėms pritaikytas modelis turi žemesnę provėžą – dėl to padidėjo pakabos eiga ir, anot kūrėjų, jis tapo gerokai komfortiškesnis.

Viduje pakeitimų nedaug – išliko apsauginiai lankai, tačiau sumontuotos patogesnės sėdynės su reguliavimu, atsirado garso izoliacija ir minimali komforto įranga.

Jame sumontuotas toks pat kaip ir lenktyniniame modelyje variklis – 3,5 litro, su dviem turbinomis. Tačiau kadangi čia nėra apribojimų, jo galia padidinta nuo 400 iki net 600 AG ir 700 Nm.

Vietoj sekvencinės pavarų dėžės sumontuota automatinė – dėl didesnio patikimumo ir išteklių. Konstruktoriai teigia, kad maksimalus šio automobilio greitis ant asfalto turi siekti 300 km/val., o iš vietos iki 100 km/val. jis įsibėgės per keturias sekundes. Tačiau svarbiausia, kad jis lygiai taip pat sėkmingai ir greitai gali važiuoti tiek keliu, tiek ir bekele.

Automobilyje sumontuotas milžiniškas, net 480 litrų degalų bakas, nors pagal užsakymą jį galima montuoti ir mažesnės talpos. Tokiu atveju automobilyje atsirastų vietos bagažinei.

Aišku, pagrindinė šių automobilių rinka ir, ko gero, būtent dėl to jie ir buvo pagaminti – Artimieji Rytai. Pirmąjį automobilį jau užsisakė Bahreino princas – ne veltui jo šalies reklamą veža „Prodrive“ Dakaro lenktynėse.

Iš viso bus pagaminti tik 25 tokie automobiliai. Vieno jų kaina – 1 mln. ir 250 tūkst. svarų be mokesčių.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.