Vietoj jų bus koncentruojamasi į hibridinių ir elektrinių automobilių gamybą.
Anot A.Antlico, dabar „Volkswagen“ uždavinys yra ne tiek išlaikyti rinkos dalį, kiek gerinti automobilių kokybę ir didinti įmonės pelningumą.
Šiuo metu koncerno grupėje yra daugiau kaip šimtas modelių su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Per artimiausius aštuonerius metus jų sumažės daugiau kaip dvigubai.
Tokiu būdu Vokietijos koncernas formaliai traukiasi iš lenktynių būti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje. Praėjusiais metais vokiečiai pardavė 9,3 milijonus naujų automobilių, tuo metu „Toyota“ juos aplenkė daugiau kaip milijonu – jiems pavyko parduoti 10,5.
Tačiau Europos rinkoje „Volkswagen“ išlieka lyderiu – parduota daugiau kaip trys milijonai naujų mašinų. Artimiausias persekiotojas Senajame žemyne – koncernas „Stellantis“, kuris atsiliko vos šimtu tūkstančių mašinų.
Žinoma, tendencija atsisakyti vidaus degimo variklių toli gražu ne nauja – nemaža dalis gamintojų jų iki to laiko ketina atsisakyti visai, vokiečiai tuo tarpu tik mažina jų skaičių.
Vienas pirmųjų ant elektros „sėsti“ ketina „Jaguar“ – jo gaminami automobiliai bus tik elektriniai po trejų metų. Dar po penkių tik elektromobilius gamins „Volvo“, kiek vėliau „Citroen“, „Peugeot“ ir „Opel“.