Kauno pareigūnai dairosi elektromobilio: įvardijo sąrašą norų, kuriuos jis turi atitikti

Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį. Šiuo metu paskelbtas konkursas ir ieškomas tinkamiausias pareigūnams modelis.

Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio asociatyvi nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio asociatyvi nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Kauno apskrities VPK planuose – noras įsigyti elektromobilį.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Jun 11, 2022, 9:21 AM

Bazinio automobilio techninėje specifikacijoje tvirtinama, jog elektromobilis turėtų būti iki 3,5 tonos bendrosios masės. Be to, jie norėtų, kad tai būtų universalas, SUV klasės, padidinto važumo transporto priemonė.

Elektromobilis turėtų būti naujas, neeksploatuotas, pagamintas ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos. Ratų bazė – nuo 2700 mm, automobilio ilgis – nuo 4500 iki 5000 mm, o plotis – 1800 mm. Nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu mišriu režimu turėtų būti iki 350 km, o elektros energijos akumuliatoriaus talpa – nuo 70 kWh.

Kėbulo stiklams irgi yra pageidavimas – galinis stiklas turėtų būti šildomas elektra. Sėdynės – su tritaškiais saugos diržais ir galvos atlošais, o vairuotojo sėdynė – reguliuojamo aukščio. Bagažinė – ne mažesnė kaip 400 l talpos. Priekiniai pagrindiniai artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintai turėtų būti LED. Radijo imtuvas – su integruota laisvų rankų įranga „Bluetooth“, „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ telefono sąsaja.

Techninėje specifikacijoje taip pat nurodyta galimybė įkrauti elektromobilį iš buitinio kintamosios srovės elektros tinklo ne mažiau kaip 2 kW galia, iš trifazės kintamosios srovės sieninės elektros stotelės ne mažiau kaip 10 kW galia, o iš nuolatinės srovės greitojo krovimo stotelės ne mažiau kaip 100 kW galingumu.

Kauno policijos komunikacijos poskyrio vyriausioji specialistė Reda Zarauskienė teigė, kad autoparko papildymu rūpinasi Kauno rajono savivaldybė.

„Šiuo elektromobiliu naudosis mūsų Kauno rajono policijos pareigūnai, todėl jis bus kraunamas šalia Kauno rajono policijos komisariato įrengtoje specialioje įkrovimo stotelėje“, – akcentavo R.Zarauskienė.

Kol kas Kauno policija planuoja įsigyti tik vieną elektromobilį. Kauno apskrities vyriausiasis policijos komisariatas nėra pirmieji, kurie patruliuos su tokia transporto priemone, elektromobilį jau turi Klaipėdos apskrities vyriausiasis policijos komisariatas. Jie jį įsigijo dar 2019 metais.

„Šia transporto priemone naudosis tiek bendruomenės pareigūnai, kurie vykdo prevencinę veiklą ir nuolat lankosi įvairiose Kauno rajono vietose, kur bendrauja su vietos gyventojais, tiek ir kiti Kauno rajono policijos komisariato pareigūnai. Šiuo automobiliu patruliuojantys policijos pareigūnai užtikrins viešąją tvarką ir saugumą Kauno rajono keliuose“, – pridūrė Kauno policijos komunikacijos poskyrio vyriausioji specialistė.

Bazinio automobilio techninėje specifikacijoje buvo pateikta, kad didžiausias greitis turėtų būti nuo 160 km/val.

„Ši transporto priemonė bus naudojama tarnybos metu, kaip žinia, policijos pareigūnams reikia greitų automobilių, o atsižvelgiant į technines galimybes ir rinkose esančius elektromobilių modelius, dažniausiai jų maksimalus greitis ir būna nuo 160–190 km/val“, – pažymėjo R.Zarauskienė.

Pasak pašnekovės, tamsi salono dangos spalva buvo pasirinkta dėl praktiškumo.

Bazinio automobilio techninėje specifikacijoje buvo pateikta, kad kėbulo spalva turėtų būti balta. Anot R.Zarauskienės, visi žymėti policijos automobiliai yra baltos spalvos. Iš esmės, šis elektromobilis išvaizda nesiskirs nuo įprastų žymėtų tarnybinių automobilių. Ant jo bus švyturėliai ir kiti skiriamieji policijos ženklai, o automobilio viduje bus įdiegta policijos automobiliams būdinga įranga – nuo racijos iki modernios greičio matavimo ir automatinės automobilių numerių atpažinimo sistemos.

Pagrindinis naujojo elektromobilio ir jau turimų tarnybinių automobilių skirtumas tas, kad ši transporto priemonė bus varoma elektra.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.