E.Muskas numato, kad kompanija susitelks į globalų mastą, kad automobilių gamyba, žaliavų gavyba ir atliekų perdirbimas taptų „žaliomis“ atšakomis. Pažymėtinas, kad ankstesnes dvi plano dalis E.Muskas praktiškai visiškai įvykdė.
E.Muskas kai kuriomis savo kompanijos verslo strategijos įžvalgomis vidiniame „Tesla“ susirinkime. Remiantis „Electrek“ informacija, vienas darbuotojas paklausė E.Musko, koks yra naujas kompanijos strateginis tikslas. E.Muskas pareiškė, kad šis tikslas – pasiekti didelį mastelį visose verslo dalyse. Panaudodama savo elektromobilius ir energijos saugojimo sistemas, „Tesla“ nori nukreipti žmoniją link tvarios ateities be kenksmingų išlakų.
„Norint pakeisti visą Žemės energetikos ir transporto infrastruktūrą, reikia didelio masto. Jei paimsime, tarkime, 300 TWh galios, įrengtos transporto priemonėse ir stacionariai (akumuliatoriuose), tai būtina suprasti, kaip tokias gavybos ir perdirbimo apimtis pasiekti, atliekant darbus tvariai“,– paaiškino verslininkas.
Kaip konkrečiai E.Muskas ketina savo tikslą pasiekti, kol kas nežinoma. Tačiau kai kurios „Tesla“ operacijos pateikia šio plano realizavimo užuominas – per kelis pastaruosius metus kompanija sudarė kelis susitarimus su kasybos įmonėmis ir ne vieną komunalinę kompaniją aprūpino savo baterijomis.
Be to, neseniai E.Muskas, duodamas interviu „Financial Times“, pareiškė, kad jo kompanija nagrinėja galimybę pačiai imtis kalnakasybos verslo.
Ankstesni „Tesla planai“ buvo pristatyti 2006 ir 2016 metais. Juose paprastai aprašyta, kuo kompanija planuoja užsiimti per kitus dešimt metų.
Pavyzdžiui, pirmame savo plane E.Muskas žadėjo sukurti sportinį elektromobilį, o gautus pinigus skirti dviems prieinamesniems elektromobiliams projektuoti. Šis planas, kaip ir antrasis, 2016 metų, praktiškai visas buvo realizuotas.