Įtakingą vadovą iš „Volkswagen“ grupės atleido nuotoliu, tačiau išeitinė gniaužia kvapą – pavydėtų ne vienas

Liepos viduryje visiškai netikėtai „Volkswagen“ grupė išplatino pranešimą, kad savo pareigų netenka grupės direktorių tarybos pirmininkas Herbertas Diessas. Nors sutartis su juo prieš pat Naujuosius buvo pratęsta ir dar turėjusi galioti iki 2025 m. pabaigos, tačiau išmokėta išeitinė siekė ne vieną dešimtį milijonų eurų.

H.Diess.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
H.Diess.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Dėl sutarties nutraukimo, H.Diessas gaus gan solidžią išmoką – 30 mln. eurų.<br>www.unsplash.com nuotr.
Dėl sutarties nutraukimo, H.Diessas gaus gan solidžią išmoką – 30 mln. eurų.<br>www.unsplash.com nuotr.
Dėl sutarties nutraukimo, H.Diessas gaus gan solidžią išmoką – 30 mln. eurų.<br>Robert Anasch/Unsplash nuotr.
Dėl sutarties nutraukimo, H.Diessas gaus gan solidžią išmoką – 30 mln. eurų.<br>Robert Anasch/Unsplash nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jul 31, 2022, 6:52 PM

Vietoje H.Diesso, pareigas pradeda vykdyti dabartinis „Porsche“ generalinis direktorius Oliveris Blumas.

Kalbos apie H.Diesso atstatydinimą sukosi dar pernai metais, bet visas jas nutildė praėjusių metų liepą su juo dar ketveriems metams pratęsta sutartis. Nepraėjo nė metai, kai tarsi žaibas iš giedro dangaus atėjo žinia, kad jis atleidžiamas.

Oficialiai įvardinta, kad tai yra atsistatydinimas abipusiu sutarimu. Iš tikrųjų valdyba nutarė jį atleisti, kai jis pats buvo išvykęs į komandiruotę Jungtinėse Valstijose. Jis buvo atleistas nuotoliniu būdu, po to, kai šalys sutarė, kad dėl sutarties nutraukimo bus sumokėta gan solidi išmoka – 30 mln. eurų.

H.Diessas į „Volkswagen“ koncerną atėjo prieš septynerius metus, kaip „Volkswagen Market“ direktorius. Iki to laiko jis du dešimtmečius dirbo „BMW“ koncerno gretose.

Praėjus porai metų iš „Volkswagen“ kompanijos jis ėmėsi vadovauti visai „Volkswagen“ grupei. Būtent jam teko „karti piliulė“ grupę „išsukti“ iš „dyzelgeito“ skandalo, o vėliau forsuoti viso koncerno elektrifikaciją. Teko nemažai sunkumų, nes elektrinis „ID.3“ rinkoje debiutavo gerokai vėluodamas ir su begale problemų.

Paskutinėmis liepos savaitėmis pasigirdo kalbų, kad „Volkswagen“ grupės akcininkai nepatenkinti tuo, kad trys masiškiausios markės „Volkswagen“, „Siat“ ir „Škoda“ generuoja labai mažą pelną. Dėl to priimtas sprendimas per artimiausius trejus metus visas jas smarkiai unifikuoti. Tai turėtų būti identiški automobiliai su minimaliais pakeitimais ir tik su kitais ženkliukais ant variklio dangčių.

Tuo metu „Porsche“ pastaraisiais metais gali pasigirti rekordiniais pelnais ir apskritai didžiausia marža tarp visų automobilių gamintojų pasaulyje. Tad nenuostabu, kad vietoje H.Diesso įmonėms vadovaus buvęs „Porsche“ generalinis direktorius O.Blumas.

Kol kas jis lieka ir kaip „Porsche“ vadovas, bet tai laikina. Jis šiai kompanijai vadovauja pastaruosius septynerius metus.

Kaip paskutinis lašas H.Diesso atleidime minimas nepasisekęs skaitmeninio padalinio „Kariat“ darbas. Tai yra padalinys, turėjęs sukurti naują „Volkswagen“ grupės automobiliuose naudojamą operacinę sistemą. Tačiau jos debiutas stringa, dėl to stringa ir naujų modelių prekyba. Šias sistemas pirmieji turėjo gauti elektrinis „Macan“, elektrinis „Audi Flagman“ ir didysis „Volswagen“ elektromobilis.

Be to, H.Diessas pagarsėjęs kaip nesiskaitantis su kitais ir konfliktinis žmogus, negalintis dirbti komandoje. Jis niekaip nesutardavo ir su profsąjungomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.