Naujo „Hyundai Ioniq 6“ testas: gali daugiau nei „Mercedes“ elektromobilis

„Hyundai“ gamintojas demonstruoja didelį ekonominį ir kūrybinį potencialą, pristatydamas dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.

Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Gamintojas pristatė dar vieną ne tik efektyvų, bet ir efektingą elektromobilį „Hyundai Ioniq 6“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (20)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

Mar 24, 2023, 6:00 PM, atnaujinta Mar 25, 2023, 8:45 AM

Kuris turi tą pačią platformą kaip ir anksčiau debiutavęs „Ioniq 5“, su kurio apžvalga galite susipažinti „Motorai TV“ kanale čia.

Tačiau skirtingai nuo pastarojo modelio su madingu krosoverio kėbulu, „Ioniq 6“ yra keturių durelių kupė, savo išvaizda kažkuo primenantis „Mercedes-Benz“ elektromobilių flagmaną „EQS“. Nežiūrint į tokio kėbulo tipo trūkumus (maža bagažinės anga (tiesa, čia „EQS“ pranašesnis, nes jo bagažinė atsidaro kartu su galiniu stiklu), nedidelė prošvaisa, ne toks patogus įsėdimas kaip į aukštesnį automobilį), jis turi vieną neabejotina pranašumą prieš bendraplatformį – mažesnį aerodinaminį pasipriešinimą.

Ką ten mažesnį – vieną mažiausių tarp serijinių automobilių, kuris siekia vos 0,21. O mažiausias pasaulyje yra jau minėto „Mercedes-Benz EQS“ (jo apžvalgą rasite čia) – tik 0,20. Ir, žinia, mažas aerodinaminis pasipriešinimas yra lygu mažoms energijos sąnaudoms – gamintojas nurodo, kad važiuojant efektyviausiu režimu, „Ioniq 6“ energijos sąnaudos bus tik 14,3 kWh/100 km, o nuvažiuojamas atstumas sieks daugiau kaip 600 km.

Žinoma, tai galioja 168 kW versijai su vienu elektros varikliu, o bandytas modelis su dviem motorais (239 kW) ir 20 colių ratlankiais vienu įkrovimu nuvažiuos 519 km (mano bandymo metu energijos sąnaudos buvo 19 kWh/100 km).

Irgi neblogai, įvertinant, kad 77,4 kWh talpos (iš kurių naudojama 74 kWh) akumuliatorių galima įkrauti net 239 kW siekiančia galia – jei tik pasiseks rasti tokią įkrovimo stotelę, iki 80 proc. įkrovimas užims tik 18 min (maksimali „EQS“ įkrovimo galia yra 200 kW, bet jo akumuliatoriaus talpa siekia net 120 kWh).

O įkrovus akumuliatorių, jį galima naudoti ne tik kelionėms, bet ir kaip mobilią elektros stotelę, tiekiančia energiją tokiems elektros prietaisams kaip televizorius ar mikrobangų krosnelė – tas pats „Mercedes“ tuo pasigirti negali. Na, o 3 metrų atstumas tarp ašių užtikrina itin erdvų saloną, nors priekyje ir mažiau vietos nei „Ioniq 5“ – viskas vardan sportiško įvaizdžio.

Tiesa, kol kas gamintojas nesiūlo reguliuojamo standumo pakabos, bet specialiai mėginau greičiau pervažiuoti per greičio ribojimo kalnelius ir turiu pasakyti, kad skirtingai nuo „Ioniq 5“, kėbulo siūbavimas jaučiamas mažiau, o pats elektromobilis važiuoja sportiškiau ir dinamiškiau. Tiesa, inžinieriai žada, kad anksčiau ar vėliau jam bus pasiūlyti ir progresyvūs, kintamos eigos amortizatoriai kaip kitame bendraplatformyje „Kia EV6“.

O štai kalbant apie saloną, tai čia jau nieko bendro su „Mercedes-Benz“, tiek turint mintyje flagmaną „EQS“, tiek ir mažesnįjį „EQE“ (jo apžvalgą rasite čia).

Ir, turiu pasakyti, kad net ir palyginti su anksčiau debiutavusiu „Ioniq 5“, subjektyviai vertinant atrodo, kad „Ioniq 6“ buvo labiau taupyta apdailos medžiagų sąskaita. Bet bent jau gera žinoti, kad salonui naudojamos ekologiškos ir perdirbtos žaliavos, o aš rekomenduočiau rinktis šviesaus plastiko saloną, kuris atrodo solidžiau nei tamsus.

Žinoma, vienas aktualiausių klausimų yra elektromobilio kaina. Ir, turiu pasakyti, kad maksimalioje „Ultimate“ komplektacijoje bei šių dienų aukštų kainų kontekste, atitinkamai 59 390 (2WD, 229 AG) ir 64 390 eurų (4WD, 325 AG) kainuojantis beveik penkių metrų ilgio elektromobilis („Sixt Leasing“ mėnesio įmokos kaina yra nuo 958 eurų) atrodo kaip tikrai patrauklus pasiūlymas, kurį galiu drąsiai rekomenduoti.

Daugiau apie naują „Hyundai Ioniq 6“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.