Naudoto „Hyundai Ioniq Hybrid“ testas: patikimas kaip „Prius“, patogus kaip „Volkswagen“

2016 metais debiutavęs „Hyundai Ioniq“ nuo pat pradžių buvo kuriamas kaip modelis su alternatyvia pavara, o pirkėjai galėjo rinktis įprastą arba iš tinklo įkraunamą hibridą ir vien tik elektra varomą versiją.

„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 „Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 „Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 „Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
 „Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Hyundai Ioniq Hybrid“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (28)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

May 25, 2023, 6:45 PM

Žinoma, hibridas kaip ir šis 2016 metais pagamintas modelis, parduodamas „Longo LT“ naudotų automobilių aikštelėje, buvo pigiausia versija, kuri dabar kainuoja maždaug nuo 15 000 eurų.

Jei kalbėti apie iš tinklo įkraunamą modelį, tai jis vien tik elektra galėjo nuvažiuoti apie 40 kilometrų. Na, o elektromobilis pradžioje turėjo 28 kWh akumuliatorių, po 2019 metų atnaujinimo jo talpa padidinta iki 38 kWh – WLTP duomenimis jo nuvažiuojamas atstumas siekė 310 kilometrų.

Beje, kalbant apie atnaujinimą, jo metu buvo gerokai pakeista išorės išvaizda, taip pat salone atsirado didesnis multimedijos ekranas. Na, o apskritai „Ioniq“ buvo gaminamas iki 2022 metų (automobilis buvo surenkamas Korėjoje).

Technologiškai „Ioniq“ yra identiškas koncerno bendraplatformiui „Kia Niro“, kuris taip pat galėjo turėti tris skirtingas pavaras. O ką rinktis – „Hyundai Ioniq“ ar „Kia Niro“ – priklauso nuo jūsų prioritetų.

Jei reikia erdvesnio salono ir talpesnės bagažinės, taip pat didesnės prošvaisos, tada jums labiau tiks „Niro“. Na, o jei vertinate tikslesnį valdymą, taip pat norite mažesnių degalų ar elektros sąnaudų, „Ioniq“ bus geresnis pasirinkimas.

Ir nors „Ioniq“ nėra ypatingai dinamiškas, tačiau su dviejų sankabų automatine transmisija jis važiuoja kur kas žvaliau nei hibridinis „Toyota Prius“, kuris ir yra viena šio modelio alternatyvų.

Žinoma, iš 103 kW (141 AG) bendros vidaus degimo motoro ir elektros variklio galios didelio veržlumo tikėtis neverta, bet tai atsiperka priimtinomis, realaus važiavimo sąlygomis 5,5–7 l /100 km siekiančiomis benzino sąnaudomis.

Ir jei savo vaizdo apžvalgoje minėjau puikią salono ergonomiką ir patogų įrangos naudojimą, intuityvumu primenančius „Volkswagen“ (nieko keisto, kadangi vienas pagrindinių „Hyundai“ tyrimų ir kūrimo centrų yra Vokietijoje), tai dar vieną paralelę su „Prius“ galima rasti kalbant apie „Ioniq“ patikimumą (naudotų ir naujų automobilių apžvalgas rasite „Motorų“ „Youtube“ kanale).

Akivaizdu, kad gamintojas ne šiaip sau siūlė 5 metų garantiją, tad tiek vairuotojų atsiliepimai internete, tiek ir pačių „Lango Lt“ specialistų nuomonės sutampa – „Ioniq“ yra ne tik taupus, bet ir patikimas naudotas automobilis.

Iš nedidelio gedimų sąrašo verta paminėti, kad pagal garantiją buvo taisomas aušinimo skysčio nutekėjimas į akumuliatorių, taip pat kaisdavo aukštos įtampos laidai, kai kurie vairuotojai skųsdavosi gendančiu degalų siurbliu ir neatsinaujinančiais multimedijos sistemos žemėlapiais – gera žinia, kad skundų išties nedaug, bloga – kad rašyti nelabai yra apie ką.

Daugiau apie naudotą „Hyundai Ioniq“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: kaip A. Armonaitė ir E. Gentvilas vienas kitam pamokslavo