Naujo „Mercedes-Benz EQE SUV“ testas: efektyvus, bet brangus Ir kodėl bus populiariausias Lietuvoje

Pernai pasakodamas apie naują „Mercedes-Benz EQE“ elektromobilį sakiau, kad E klasė geriausiai atspindi gamintojo savybes. Bet jei čia – „EQE SUV“, tai gal jis dar geresnis?

„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Mercedes-Benz EQE SUV“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (32)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

May 29, 2023, 7:01 PM, atnaujinta May 29, 2023, 7:26 PM

Jei dar nematėte, „EQE“ sedano apžvalgą rasite čia. Akivaizdu, kad pirkėjai tokio kėbulo tipo automobilius renkasi vis rečiau ir kur kas mieliau sėda į SUV ir krosoverius. Tad čia – pirmoji pažintis su naujuoju „Mercedes-Benz EQE SUV“.

Sedanas ir SUV turi tas pačias technologijas, o kėbulo tipo skirtumai pasireiškia didesniu aerodinaminiu pasipriešinimu ir, atitinkamai, didesnėmis energijos sąnaudomis ir mažesniu nuvažiuojamu atstumu.

Tad kas jums svarbiau – papildomi kilometrai, efektyvesnis energijos naudojimas ar praktiškesnis ir madingesnis kėbulo tipas – rinktis jums. Tačiau neturiu jokių abejonių, kad „EQE SUV“ bent jau Lietuvoje greitai taps populiariausiu markės elektromobiliu.

Priežastis? Labai paprasta – žvilgtelėjus į pardavimus matyti, kad Lietuvoje populiariausias parduodamas naujas „Mercedes-Benz“ modelis yra „GLE“, o čia yra elektrinis jo atitikmuo.

Atitikmuo, bet ne versija, kadangi „EQE SUV“ yra sukurtas naudojant visiškai naują dideliems „Mercedes-Benz“ elektromobiliams skirtą „EVA“ platformą, kurią turi ne tik SUV ir sedanas, bet ir flagmanai „EQS“ ir „EQS SUV“ – jų, kaip ir kitų naujų ir naudotų automobilių apžvalgas, rasite „Motorai TV“ „Youtube“ kanale.

Pradžioje mūsų rinkoje siūlomas tik „4Matic“ modelis su dviem elektros motorais (vėliau pasirodys pigesnė versija su vienu varikliu, varančiu galinius ratus) ir kurio pradinė 215 kW (292 AG) versija kainuoja nuo 94 380 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuoma – nuo 1321 euro). Brangu? Bet gali būti dar brangiau – 350 kW (476 AG) „AMG EQE 43 4Matic SUV“ kainuoja visus 124 509 eurus.

Technologiškai „Mercedes“ elektromobiliams sunku ką prikišti – net 100 kWh talpos akumuliatorius (naudojama 90,6 kWh) leidžia nuvažiuoti beveik 600 kilometrų, o efektingas „MBUX Hyperscreen“ ekranas, papildomai kainuojantis 8712 eurų (ir standartinis AMG versijoje), sukuria unikalią salono aplinką – nei vienas kitas gamintojas nesiūlo per visą priekinį skydelį išdėstytų ekranų.

Daugiau apie naują „Mercedes-Benz EQE SUV“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.