Naudoto „Volvo XC90“ (2019 m.) testas: įspūdingas dydis ir prabanga, bet nelabai patikimas

2015 metais debiutavusį antros kartos didžiausią „Volvo“ SUV „XC90“ su pirmtaku siejo nebent tik pavadinimas ir tai, kad buvo gamintojo flagmanas, todėl tapo puikia (ir pigesne) alternatyva „Audi Q7“, „BMW X5“ ir „Mercedes-Benz ML/GLE“.

Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naudotas „Volvo XC90“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (40)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

Jun 22, 2023, 7:47 PM

Ne atsitiktinai paminėjau „pigesne alternatyva“, kadangi kai modelis 2015 metais pretendavo į geriausio Lietuvos metų automobilio vardą (ir buvo tarp geriausiųjų septynių), už bendraklasį „Audi Q7“ jis kainavo net 33 000 eurų mažiau!

Žinoma, neapsieita be kompromisų. Pagamintas pirmą kartą naudojat naują „Volvo“ modulinę „SPA“ platformą, jis buvo galimas tik su keturių cilindrų turbobenzininiais arba turbodyzeliniais motorais, taip pat ir kaip iš tinklo įkraunamas hibridas su papildomu elektros varikliu, sukančiu galinius ratus.

Ir nors tik keturių cilindrų, bet didelio potencialo, kadangi variklių galia siekė nuo 250 iki 320 AG, o „Plug-in“ hibridinėje versijoje – net 408 AG. Tiesa, mašinų gurmanai skundėsi, kad trūksta kilmingo daugiau cilindrų turinčių motorų garso.

Dyzelinių taip pat keturių cilindrų variklių galia siekė nuo 190 iki 225 AG ir čia garsas buvo labiau įprastas, nors benzininiai varikliai veikia akivaizdžiai tyliau ir švelniau.

Salonas tiesiog užburia šviesia ir kilminga aplinka, ypatingai jei tai tokios „Inscription“ komplektacijos modelis kaip parduodamas „Longo LT“ naudotų automobilių aikštelėje – šviesia oda aptrauktos sėdynės, medžio lukšto ir aliuminio intarpai, net išrankiems melomanams įtiksianti „Bowers & Wilkins“ garso sistema (bent jau mano ausims skambanti geriau nei „Mercedes-Benz“ aukščiausios klasės „Burmester“ audiosistema, tačiau labai lauksiu jūsų nuomonių komentaruose po vaizdo medžiaga apie aukščiausios klasės standartinę (!) automobilinę garso aparatūrą) – sukurti prabangią, bet jaukią aplinką švedams (prieš tai „Volvo Cars“ dešimtmetį įėjo į „Ford“ sudėtį, nuo 2010 metų priklauso kinų „Geely“ kompanijai) tikrai pavyko.

Iki maksimalaus komforto konkrečiame modelyje dar galėjo būti sumontuota pneumatinė pakaba, o dar didesniam įspūdžiui – švediško krištolo „Orrefors“ pavarų svirtis! Bet užtenka ir praktiškumo – automobilis turi septynias sėdimas vietas ir trečioje eilėje gali keliauti ne tik vaikai – tą pamatysite vaizdo medžiagoje.

O talpi bagažinė ir itin daug vietos antroje sėdynių eilėje leidžia teigti, kad tai yra puikus kelioninis automobilis (visgi universalas nors ir nepasižymi tokiu pravažumu kaip SUV, yra geriausias automobilis keliauti) – tiesa, norintiems mažesnių degalų sąnaudų, geriau rinktis dyzelines versijas, nes benzininiai motorai pasižymi apetitu, tad vargiai matysite mažesnes kaip 10 l/100 km sąnaudas.

O kaip gi patikimumas? Deja, čia tenka nusileisti ant žemės ir skaičiuoti galimas problemines vietas. Akivaizdu, kad į kelius „Volvo XC90“ išriedėjo gana žalias – mažiausiai keturiolika oficialių gamintojų atšaukimų dėl galimo variklio užsidegimo, neveikiančios avarinio stabdymo sistemos ar saugos pagalvių nesuveikimo reputacijos tikrai nepadidino, o ir netruko kitų probleminių vietų, apie kurias sužinosite vaizdo medžiagoje.

Žinoma, gamintojas visada akcentavo ypatingą savo automobilių saugumą ir „Volvo XC90“ netapo išimtimi, turėjęs tiek itin daug standartinės ir papildomai pasirenkamos saugumo įrangos, tiek ir tuo metu pažangiausių saugumą didinančių technologijų, tokių kaip stabdymas sankryžoje jei iš šono pavojingai artėja kitas eismo dalyvis – apie visa tai ir daugiau žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.