„Modernus tramvajus“ – taip Vilniaus troleibusus pavasarį pavadino Vilniaus miesto meras, Valdas Benkunskas, diskusijoje apie tramvajų poreikį Vilniuje. Visgi jeigu Vilniuje važiuotų net seni tramvajai, jų tikriausiai slėpti nereikėtų. Atvirkščiai atsitiko su Čekoslovakijos gamybos troleibusais.
„Įvertinus liepos 11–12 d. NATO suvažiavimo metu būsimus eismo ribojimus, dalies troleibusų ir autobusų maršrutų trasos keisis, todėl tikėtina, kad užteks šiuo metu turimų naujų troleibusų. Be abejo, jei jų nepakaks ar kils poreikis pakeisti naujus, kursuos ir seni troleibusai“, – aiškina UAB „Vilniaus viešasis transportas“.
Bendrovė aiškina, kad nuo birželio 23 d. įsigaliojo vasaros tvarkaraštis. Kaip įprasta, šiuo laikotarpiu maršrutų kiekis Vilniaus gatvėse yra mažesnis. Būtent todėl bendrovė į gatves stengiasi išleisti naujesnių modelių troleibusus. Taip siekiama pagerinti keleivių komfortą.
Taigi oficialiai bendrovė senų troleibusų nuo NATO susitikimo svečių neslėps. Visgi kasdien, net ir įsigaliojus naujam vasaros tvarkaraščiui, vilniečiai tokius troleibusus ne tik mato, bet ir jais važinėja. Kaip sako UAB „Vilniaus viešasis transportas“: „NATO suvažiavimo metu kursuos tiek transporto priemonių, kiek leis eismo apribojimai“. Taigi, ar liepos 11–12 d. pamatysime senus troleibusus? Laikas parodys.
Planuojama, kad Vilnius iki 2026 metų atnaujins visą troleibusų parką, o vidutinis jų amžius sieks kiek daugiau nei dvejus metus.