Nes septintos kartos „Volkswagen Golf“ (gamintas 2012–2019 metais, „e-Golf“ 2014–2020 m. ) ne šiaip sau buvo išrinktas geriausiu automobiliu tiek Europoje, tiek pasaulyje, tiek ir Lietuvoje – jei tik nereikia maksimaliai erdvaus salono (čia pranašesnis bendraplatformis „Škoda Octavia“), ar didesnės prošvaisos („Volkswagen Tiguan“), dar ir šiandien jis pasižymi bene geriausiai subalansuotomis savybėmis klasėje.
Jei trumpai – jei ieškote puikios ergonomikos, gero balanso tarp komforto ir dinamiško valdymo, vargu ar rasite ką geriau nei „Volkswagen Golf“ (daugiau apie šį naudotą automobilį sužinosite čia).
Bet štai kalbant patikimumą, tiek informacija internete, tiek ir naudotais automobiliais prekiaujančios „Longo LT“ įmonės specialistų nuomonė vieninga – automobilis toli gražu nėra be priekaištų, ypatingai kai vertinamos pavaros – gerai bent tiek, kad detalės kainuoja palyginti nebrangiai. O štai elektromobilyje neteks sukti galvos nei dėl variklių purkštukų, nei grandinių, nei smagračių ar pavarų dėžių.
Žinoma, 100 kW galios ir 35 kWh (po atnaujinimo) akumuliatoriaus talpos elektromobilis yra geras pavyzdys kaip sparčiai tobulėja elektra varomų modelių galimybės – šiandien tokie parametrai, kaip ir gamintojo nurodomas 230 kilometrų nuvažiuojamas atstumas, yra minimumas.
Bet jei neketinate važinėti tolimų atstumų, tačiau norite puikiai subalansuotų savybių automobilio, net ir šiandien „Volkswagen e-Golf“ yra vienas geriausių praeito dešimtmečio elektromobilių pasirinkimų – daugiau apie jį, taip pat kokias komplektacijas rinktis ir į ką atkreipti dėmesį prieš perkant šį naudotą automobilį, žiūrėkite vaizdo medžiagoje.