Naujo „Audi Q8 Sportback e-tron“ testas: ko vertas elektromobilis už nekilnojamo turto kainą

2023 metų „Audi e-tron“ elektromobilis išsiskiria ne tik pasikeitusia išvaizda, turi talpesnį ir dar daugiau kilometrų leidžiantį nuvažiuoti akumuliatorių, bet ir pakrikštytas kitokiu vardu – „Audi Q8 Sportback e-tron“ yra prabangiausias gamintojo padidintos prošvaisos elektromobilis.

2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
2023 metų „Audi e-tron“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (33)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

Aug 8, 2023, 7:09 PM

Ir nors kalbant apie vokiškų „Premium“ markių – BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ – elektromobilių gamą, šiandien „Audi“ turi mažiausią pasiūlą, tačiau jie pirmieji paskelbė, kad jau nuo 2026 metų visi nauji „Audi“ bus tik elektriniai, o nuo 2033 metų ir apskritai nebeliks modelių su iškastiniu kuru varomais motorais. Pasižymėkite, liko vos dešimtmetis.

O jei rinktis iš trijų vokiečių gamintojų elektromobilių, tai įspūdingiausiais salonais su milžinišku „Hyperscreen“ ekranu išsiskiria „Mercedes-EQ“ modeliai, šiek tiek kuklesnės išvaizdos ekranus siūlo BMW, na, o klasikos vertintojai geriausiai jausis „Audi“ interjere.

Bet tai nereiškia mažų galimybių – bandyta 55 versija turi net 114 kWh talpos akumuliatorių (įkraunama 106 kWh) su gamintojo deklaruojamu 600 km nuvažiuojamu atstumu ir saikingomis energijos sąnaudomis realiame gyvenime.

Jei prieš kelis metus bandytoje šio modelio pirmtako versijoje nesugebėjau pasiekti mažesnio nei 27 kWh/100 km energijos sunaudojimo, tai šio bandymo metu jos buvo 24,5 kWh, o nelabai stengiantis (žinoma, tada reikia atsispirti net 300 kW (408 AG) galios dviejų elektros motorų pagundai, siūlančiai įsibėgėjimą iki 100 km/h vos per 5,6 sekundes) buvo galima pasiekti, kad jos būtų vos 20 kW/h – tą leidžia padaryti galingesnis, tačiau efektyvesnis galinis asinchroninis elektros motoras.

O dar netikėtu atradimu tapo ypatingas komfortas, kurį užtikrina pneumatinė pakaba (prošvaisą galima keisti 7,5 cm diapazone, standartinis atstumas nuo žemės yra 17 cm) – jei anksčiau šia savybe labiausiai pasižymėjo „Mercedes-EQ“ elektromobiliai, tai šiai dienai „Audi“ yra bent jau ne mažiau komfortiškas.

O dar negali nepastebėti aukščiausios klasės kokybės, kuri, subjektyviai vertinant, taip pat prilygsta „Daimler“ gamintojo automobiliams, yra išvaizdesnė ir kokybiškesnė nei „BMW iX“, ir jau tikrai nepalyginamai geresne nei mano neseniai bandytame „Lexus RZ“ elektromobilyje.

Nors kai įvertinti kainą, tai japoniškas elektromobilis, kainuojantis nuo 71 000 eurų („Sixt Leasing“ įmoka – nuo 1116 eurų) pradeda atrodyti visai pragmatiškas, jei ir ne aukščiausios klasės, pasirinkimas – „Audi Q8 e-tron 50 quattro“ versijos su 95 kWh akumuliatoriumi kaina yra nuo 76 900 eurų („Sixt Leasing“ įmoka – nuo 1275 eurų), tačiau bandytos 55 versijos kaina prasideda nuo 94 600, o konkretus bandytas modelis kainavo net 129 928 eurus – ar esate pasiryžęs įsipareigoti tokiai nekilnojamam turtui prilygstančiai kainai?

Daugiau apie naują „Audi Q8 e-tron Sportback“ sužinosite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.