„Renault Austral E-TECH“: išskirtinio komforto hibridas Lietuvos gyventojai galės jį išbandyti

Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ į savo šeimos SUV būrį įtraukė dar vieną automobilį – hibridinį „Austral E-Tech Full Hybrid“. Norintiems jį išbandyti siūloma apsilankyti „Renault E-Tech Tour 2023“ renginiuose, vykstančiuose trijuose Lietuvos miestuose. Be „Austral E-Tech“, renginiuose bus galima pažinti ir kitus modelius – elektrinį „Megane E-Tech Electric“ ir hibridinį „Clio E-Tech Full Hybrid“.

„Renault“ kviečia gyventojus susipažinti su naujais automobilių modeliais ir patiems juos išbandyti.<br>lrytas.lt koliažas.
„Renault“ kviečia gyventojus susipažinti su naujais automobilių modeliais ir patiems juos išbandyti.<br>lrytas.lt koliažas.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ pristato hibridinį „Austral E-Tech Full Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ pristato hibridinį „Austral E-Tech Full Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ pristato hibridinį „Austral E-Tech Full Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ pristato hibridinį „Austral E-Tech Full Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ pristato hibridinį „Austral E-Tech Full Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ pristato hibridinį „Austral E-Tech Full Hybrid“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2023-10-03 16:48, atnaujinta 2023-10-03 16:49

Pasak gamintojų, „Austral E-Tech“ pavadinimas turėtų priminti plačias Pietų stepes, kviečiančias tirti ir atrasti. Keturiais ratais varomas (sistema „4Control Advanced“) hibridas tokius atradimus turėtų paversti itin patogiais.

Išorinis „Austral E-Tech“ dizainas nedaug skiriasi nuo kitų naujausių „Renault“ visureigių – aptakios linijos ir formos, LED inkrustuoti žibintai primena pirmtaką „Renault Kadjar“ ar „Renault Scenic“.

„Austral E-Tech“ yra kiek didesnis ir erdvesnis nei du pastarieji modeliai, tačiau tai netrukdo laisvai nardyti ir miesto gatvėmis.

Šiame hibridiniame visureigyje įdiegta naujausia „Full Hybrid“ E-TECH sistemos versija benzininis vidaus degimo variklis ir du elektriniai 48 V arba 12 V „Mild Hybrid“ motorai. Variklių galia siekia 200 AG, o vidutinės degalų sąnaudos – 4,6–4,7 litro/100 km. Iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 8,4 sekundės.

„Austral E-Tech“ gali pasigirti 32 pagalbinėmis vairavimo sistemomis (ADAS), MULTI-SENSE nustatymais. Tiesa, šis hibridas neturi „plug-in“ opcijos.

Įsėdus į pilnos komplektacijos „Austral E-Tech“ akį iškart patraukia du ekranai – vienas yra už vairo, kitas prietaisų skydo viduryje. Abiejų jų skersmuo – po 12 colių, tačiau esantis už vairo įmontuotas horizontaliai, o prietaisų skydo viduryje, kas yra jau įprastas „Renault“ bruožas, – vertikaliai.

„OpenR“ ekranų sistemą turi SIM kortelę ir „Google“ paslaugas ir programas – pavyzdžiui, suvedus į „Google Maps“ norimą adresą, jis eismą rodo realiu laiku. Už vairo esantis ekranas rodo greitį, elektros vartojimą ir kitus įprastus parametrus.

Vairavimą lengvina ne tik ant priekinio stiklo atsispindintis mažytis ekranas su spidometru, navigacijos nurodymais ir greičio ribojimais, bet ir už vairo esančiame ekrane matomi aplink juostose esantys automobiliai.

Kaip ir dauguma modernių automobilių, „Austral E-Tech“ taip pat turi automatinio greičio nustatymo sistemą, kuri taip pat fiksuoja stabdymo laiką iki priešais važiuojančio automobilio.

Raudoni ir geltoni skaitmenys reiškia, kad šis atstumams pavojingai per mažas. Vietos šiame SUV tikrai netrūksta, o erdvės įspūdį sustiprina ir didelis stoglangis.

Vairuotojo ir keleivio patogumui tarp priekinių sėdynių yra dvi erdvios dėžės daiktams laikyti, įrengti du USB lizdai. Šoninėse durelėse įrengtos kišenės sutalpins visus šeimos daiktus, nepamiršti ir gėrimai – jiems taip pat skirti keturi laikikliai priekyje ir gale.

Apskritai visas salonas atrodo kokybiškai ir patogiai, išskyrus galbūt pasirinkimą naudoti „piano-black“ paviršius – tokie po šeimos išvykos neabejotinai gali reikalauti papildomo valymo.

Kitas minusas – nors vairuotojo sėdynėje nepamiršta integruoti masažo funkcijos, pati sėdynė nėra patogi, ypač smulkesnio sudėjimo vairuotojams – sėdynės apačioje esantis išlinkimas po kurio laiko sukuria į nugarą spaudžiamo pleišto pojūtį.

Garso izoliacija „Austral E-Tech“ – nepriekaištinga, nors rinkoje yra ir tylesnių hibridų. Vienas iš keturių galimų pasirinkti vairavimo režimų – „Sport“ – saloną iškart pripildo variklio garsų imitacija, tačiau ji nėra ausį rėžianti, veikiau maloni.

Taip pat jaučiama ir pakietėjusi pakaba. Kiti vairavimo stilių pasirinkimai – „Comfort“ ir „Eco“ – yra itin gerai pritaikyti patogiai važiuoti mieste. Ketvirtąjį, „Personal“, vairuotojas pagal savo poreikius gali susikurti pats.

Lietuvoje „Renault E-Tech Tour 2023“ renginiai startavo rugsėjo 26–27 dienomis Klaipėdoje, o vėliau renginių estafetę perėmė Vilnius (rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis). Turą užbaigs renginys Kaune (spalio 3–4 dienomis).

„Renault E-Tech Tour 2023“ renginių programa:

Rugsėjo 26–27 d.: Klaipėda, „Akropolis“, Taikos pr. 61

Rugsėjo 29 – spalio 1 d.: Vilnius, „Ozas“, Ozo g. 18

Spalio 3–4 d.: Kaunas, „Mega“, Islandijos pl. 32

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.