Naujo „Renault Clio Hybrid“ testas: taupumu nustebinęs hibridas

2019 metais debiutavęs penktos kartos „Renault Clio“ šiemet sulaukė ne tik nemažo išvaizdos atnaujinimo, bet ir siūlomas su itin taupia hibridine pavara.

Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Naujas „Renault Clio Hybrid“ automobilis.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

Oct 13, 2023, 7:03 PM

Todėl teksto pavadinime parašiau ne „atnaujintas“, o naujas, taip pat pavadinime akcentavau hibrido efektyvumą – toks iš esmės skirtingas automobilis nuo anksčiau siūlytų versijų su tradiciniais varikliais.

Trumpai apie „Clio“ istoriją – tai populiariausias gamintojo modelis, kuris dėl savo puikiai kaip miesto automobiliui subalansuotų savybių net du kartus buvo įvertintas Europos metų automobilio vardu (antras tokį įvertinimą pelnęs buvo klase didesnis „Volkswagen Golf“).

Taip pat šios kartos modelį ir Lietuvos autožurnalistų klubo komisija išrinko geriausiu, pabrėždami, kad jame jautiesi kaip klase didesnėje mašinoje – išties, kalbant apie salono apdailą, tai vienas geriausių B segmento atstovų.

Tačiau visa tai išvysite vaizdo medžiagoje, o pagrindinė atnaujinto modelio „žvaigždė“ – 143 AG hibridinė pavara, apie kurią jau esu pasakojęs apžvelgdamas anksčiau pasirodžiusius „Renault“ ir „Dacia“ automobilius.

Ir sumontuota lengvame bei mažą aerodinaminį pasipriešinimą turinčiame hečbeke ji išsiskiria ypatingu taupumu, prilygstančiu hibridiniams „Toyota“ modeliams – po važiavimų mieste ir užmiestyje, vidutinės degalų sąnaudos buvo tik 4,8 l/100 km benzino (vidutinės WLTP sąnaudos yra 4,1 l/100 km).

Žinoma, yra ir trūkumų, kurių vienas pagrindinių – bent jau šiai dienai versijos su įprastais motorais („Renault Clio“ kaina prasideda nuo 16 590 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina yra nuo 336 eurų, hibridinio automobilio kaina prasideda nuo 21 190 eurų) nesiūlomos su automatinėmis transmisijomis, tad jei reikia „automato“, teks rinktis brangiau kainuojantį hibridą.

Tačiau jei nepasiduodate madai ir vietoje aukšto ir sunkesnio SUV miestui renkatės efektyvesnį hečbeką, naujas hibridinis „Renault Clio“ turėtų būti jūsų kandidatų sąraše – daugiau apie šį automobilį žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.