Spalio pardavimų duomenys, lyginant su rugsėju – dar įspūdingesni. Spalį „Pigu.lt“ lankytojai įsigijo net 4,5 karto daugiau žieminių padangų nei rugsėjo mėnesį. Tai pačiai „PHH Group“ priklausančiame e. prekybos centre Estijoje „Kaup24.ee“ spalio pardavimai buvo keturis kartus didesni. Latvijos „220.lv“ ir Suomijos „Hobbyhall.fi“ e. prekyvietėse spalio mėnesį buvo parduota tris kartus daugiau padangų nei rugsėjį.
„Nors prievolė naudoti žiemines padangas įsigalioja nuo lapkričio 10 dienos, mūsų praktika rodo, kad šių padangų pardavimai išlieka aukštumoje ne tik šio mėnesio pradžioje. Neretai lapkritį prekyba padangomis būna dar aktyvesnė nei spalio mėnesį. Panašios situacijos tikimės ir šį sezoną“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Lietuvos vairuotojai šiemet rinkosi ekonominės klasės padangas, kurių parduota beveik 55 procentai. Pirkėjai įsigijo daugiau nei 25 proc. vidutinės klasės padangų ir beveik 20 procentų – premium klasės ratų. Ekonominės klasės padangos taip pat buvo populiariausios Latvijoje ir Suomijoje: latviai įsigijo beveik 74 procentus, suomiai – beveik 51 proc. šių padangų. Tuo tarpu Estijoje vyravo vidutinės klasės padangos, kurios sudarė beveik 65 proc. pardavimų.
Nenuostabu, kad estai vidutiniškai išleido daugiausiai vienai padangai įsigyti – 97 eurus. Suomiai vienai padangai vidutiniškai skyrė 79 eurus, latviai – beveik 60 eurų, lietuviai – 68,5 euro.
„Pigu.lt“ duomenimis, vairuotojai pirmenybę teikė žieminėms padangoms, kurios sudarė 86,5 procento pardavimų, likusi dalis – universalios padangos.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.